2018-04-25 21:31


Cinci SOLUȚII simple pentru îmbunătățirea VIEȚII SEXUALE

 |  17:51
Cinci SOLUȚII simple pentru îmbunătățirea VIEȚII SEXUALE

Disfunctia erectila si alte probleme menite de a crea disconfort in viata sexuala pot fi ameliorate si, uneori, chiar tratate cu ajutorul unor solutii simple care tin de un stil de viata sanatos. Statisticile arată că peste un milion de români suferă din cauza acestei afecțiuni, însă doar 1% se prezintă la medic din varii motive, care pornesc de la rusine si pana la factorul financiar.

Cercetatorii de la Harvard au identificat 5 pasi simpli pe care trebuie sa-i urmeze atat cei care au probleme in viata sexuala, cat si persoanele sanatoase din acest punct de vedere, cu scopul de a preintampina orice fel de neplacere aparuta in timp in aceasta zona.

1. Plimbarea

30 de minute de plimbare pe zi au fost asociate cu o scădere cu 41% a riscului de disfuncție erectilă, arată un studiu Harvard, citat de health.harvard.edu. În același timp, exercițiile fizice moderate pot ajuta la restabilirea performanței sexuale la bărbații obezi de vârsta a doua care se confruntă cu disfuncția erectilă.

2. Alimentația sănătoasă

Mâncați cât mai multe fructe, legume, cereale integrale și pește și lăsați-o mai ușor cu carnea roșie procesată și cu cerealele rafinate.

Atenție: deficiența cronică de vitamina B12- depistată la scoici, somon, păstrăv, carne de vită, cereale îmbunătățite și iaurt- poate dăuna măduvei spinării, putând scurt-circuita nervii responsabili cu senzațiile și trimiterea mesajelor nervoase către vasele de sânge, ducând la scăderea fluxului de sânge necesar pentru a obține și menține erecția, citeaza scoalapacientilor.ro.

Multivitaminele și alimentele îmbunătățite sunt indicate celor care au o absorbție scăzută de vitamina B12, printre aceștia numărându-se vârstnicii și oricine cu gastrită atrofică- o boală care afectează aproape una din trei persoane cu vârsta de peste 50 de ani.

De asemenea, asigurați-vă că aveți un aport suficient de vitamina D, care se găsește în laptele îmbunătățit sau iaurt, în ouă, brânză și ton la conservă. Un studiu din 2016 a arătat că bărbații cu deficiență de vitamina D prezintă un risc de disfuncție erectilă cu 30% mai mare decât cei care au suficientă vitamina D.

 

3. Slăbiți!

Obezitatea crește riscul de boli cardiovasculare și diabet- două dintre cauzele majore ale disfuncției erectile. Cu cât talia este mai mică, cu atât este mai bine- un  bărbat cu talia de 106 cm este cu 50% mai predispus la disfuncția erectilă față de un bărbat cu talia de 81 cm.

4. Sănătatea vasculară

Semnele care indică o sănătate vasculară slabă sunt nivelurile crescute ale tensiunii arteriale, glicemiei, colesterolului rău (LDL) și trigliceridelor, precum și nivelurile scăzute de colesterol bun (HDL). Mergeți la medic pentru a verifica dacă sistemul vascular- deci și inima, creierul și penisul- funcționează cum trebuie sau este necesar să efectuați câteva modificări ale stilului de viață și, eventual, să luați anumite medicamente.

5. Mergeți la dentist

Un studiu din 2013 publicat în The Journal of Sexual Medicine a depistat o legătură între infecția gingivală și riscul de disfuncție erectilă. Infecția gingivală provoacă o inflamație cronică ce poate deteriora celulele endoteliale care acoperă vasele de sânge, inclusiv vasele de la nivelul penisului.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-03-23

TAGURI: solutii, viata sexuala, imbunatatire





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri







Apa Nova