2018-09-21 07:52


Cum SCĂPĂM de kilogramele în plus după SĂRBĂTORI

 |  17:33
Cum SCĂPĂM de kilogramele în plus după SĂRBĂTORI

Dacă te-ai înfruptat din belșug din mesele pline de Crăciun și Revelion, o dată cu intrarea în noul an cu siguranță te gândești că trebuie să dai jos rapid câteva kilograme care te supără deja. Cu câteva trucuri rapide și deloc obositoare, vei obține rezultatele dorite și poți scăpa de greutatea care te apasă.

Creeaza-ti asteptari realiste!

Nu cadea acum, la inceput de an, in capcana dietelor-minune si a metodelor "magice" de slabit care-ti promit eliminarea unui numar impresionant de kilograme in timp-record!

Mai bine apeleaza la masuri sau trucuri de slabit care te ajuta sa dai jos kilogramele nedorite treptat, fara a traumatiza organismul si a periclita starea de sanatate.

Bea foarte multa apa!

Daca pana acum ai combinat apa cu sucuri si ceva alcool, este timpul sa dai mai multa atentie ca oricand consumului de apa .

Renunta la alte bauturi cu zaharuri si conservanti sau alcool si bea cat mai multa apa, pentru a te hidrata si a arde grasimile, dar si pentru a-ti detoxifia organismul in mod natural. Poti depasi chiar si cei 2 litri de apa recomandati zilnic!

Propune-ti obiective saptamanale!

Daca ti-ai stabilit deja lista cu hotarari si decizii pentru anul 2018, atunci este timpul sa iei o noua coala de hartie si sa incepi sa iti propui obiective saptamanale legate de slabit.

Propune-ti sa faci mai mult sport, sa mananci mai multe fructe, sa bei mai multa apa si sa limitezi consumul de alimente de tip fast-food sau junk-food. Ia-le treptat si asigura-te ca nu trece saptamana fara sa bifezi macar 80% din ce ti-ai propus. Nu exagera cu lista! Cu cat este mai lunga, cu atat vei realiza mai putine dintre ele! Nu trebuie sa existe mai mult de 2-3 obiective pe saptamana.

Iesi din casa si fa miscare!

Nici miscarea fizica realizata in interiorul casei nu este de neglijat, dar cu siguranta te urnesti mult mai greu sa faci sport atunci cand ai in fata canapeaua, televizorul sau laptop-ul.

De aceea, cel mai bine este sa te imbraci comod si sa iesi din casa. Fie ca mergi prin oras jumatate de ora, te plimbi zilnic prin parcuri sau alergi diminetile, oricare dintre ele are rezultate in silueta ta.

Mananca sanatos si calculat!

E timpul pentru transformarea meniului tau obisnuit intr-o dieta alimentara sanatoasa si bogata in vitamine si nutrienti esentiali, dar scazuta in calorii.

Este indicat ca dieta noua sa nu fie extrem de severa, sa nu impuna prea multe reguli si sa fie usor de tinut. Altfel, vei ceda de la primele incercari, deoarece vei fi frustrata de restrictiile ei.

Schimbarile alimentare - care trebuie sa excluda alimentele semipreparate, de tip junk-food, dar si prajelile, alimentele bogate in zahar si conservanti nocivi - presupun adoptarea unui meniu bogat in legume, fructe, peste, lactate degresate, carne alba, cereale integrale si alte alimente care furnizeaza nutrienti organismului, fara a fi incarcate caloric.

Mananca putin si des!

Nu numai alimentele pe care le consumi sunt importante intr-o dieta, ci si felul in care sunt ingerate in organism.

Este important sa consumi portii mici la o masa si sa mananci mai des. De asemenea, asigura-te ca alimentele sunt bine mestecate inainte de a ajunge in stomac, pentru a nu ingreuna digestia, scrie ele.ro.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-01-03

TAGURI: dieta, sarbatori, craciun, revelion, kilograme, cura de slabire
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...