2018-09-26 13:57


Cum SLĂBEȘTI mâncând pe săturate. Ce NU trebuie să-ți lipsească din DIETĂ

 |  22:39
Cum SLĂBEȘTI mâncând pe săturate. Ce NU trebuie să-ți lipsească din DIETĂ

Dietele drastice sunt, de cele mai multe ori, nu doar greu de urmat, dar și periculoase, pe termen lung, pentru starea de sănătate a organismului. În dorința de a da js câteva kilograme în scurt timp, multe persoane își privează corpul de ingredienți nutritivi necesari, consumând cât mai putine calorii fără a-i oferi acestuia vitaminele și mineralele necesare pentru o bună funcționare.

Dietele drastice nu doar că ne pot afecta sănătatea, dar reprezintă și un motiv în plus de stres. Suntem tentați să mâncăm mai mult decât ne propunem, iar starea de foame de peste zi ne împiedică să ne relaxăm și să ne derulăm activitățile zilnice.

Tocmai de aceea, un program sănătos de revenire în formă presupune, pe lângă sport alături de antrenori cu experiență, și un plan nutrițional echilibrat, gândit să aibă rezultate pe termen lung, dar să nu agreseze organismul.

„Știu că una din marile probleme cu care te confrunți atunci când îți propui să slăbești și începi o dietă este “senzația permanentă de foame”, așa că m-am gândit să te ajut să reușești să slăbești “mâncând pe săturate”. Poți aborda o dietă bazată în cea mai mare parte pe fibre. Este o alternativă la regimurile de slăbit restrictive. Aceste alimente sunt sărace în calorii și carbohidrați. Fibrele se regăsesc în alimente precum:

Fructe: mere, pere, kiwi, căpșuni, mango, fructe de pădure, caise. Pentru că au o mare cantitate de fibre, le putem mânca mai des și în cantități mai mari decât alte fructe bogate în zaharuri și carbohidrați.

Legume: varză, conopidă, broccoli, morcovi, roșii, usturoi, dovlecel, mazăre, linte. Legume pe care le putem servi crude (unele dintre ele), fierte sau chiar la grătar si cu care putem forma o porție sățioasă de mâncare fără a ne fi teama că vom lua în greutate.

Cereale: orez brun, orz, ovăz, tărâțe”, spune antrenorul Răzvan Stratulat.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-06-24

TAGURI: dieta, slabit, mancare
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


LEVST.
24 Iun 2018

"...de antrenori cu experiență..."____ ----_____ cu sau fara experienta, trebuie platiti...Adica alti paraziti, care vor sa traiasca de pe urma altora, a acelor care muncesc.Succesul slabitului( sau statului in forma) e simplu si la indemana oricui:VOINTA, vionta in a reduce din totalul de alimente( daca e prea mare) , vointa de a renunta cat mai mult la carnuri rosii si lactate originale, dublata de vointa de a te plimba( nici macar in mars) de cel putin 3 ori/ zi, macar un km. pe sesiune, adica minim 3 km. zi.Cu cat faci mai mult plimbandu-te cu atat este mai putin necesar sa adaugi exercitii de podea, pe care oricine le poate imagina si face in propria locuinta, exercitii care NU este nevoie sa consume mai mult de 6-7 minute/ sesiune, adica max. 20 minute/ZI! Acesta este cel mai bun regim de slabit sau mentinut in forma, fara niciun cost suplimentar, fara sala fara greutati s.a.m.d. SI este valabil, pentru ca este facut de zeci de mii de ani, cam de cand este omenirea pe pamant...CHEIA succesului este vointa, de a FACE MICI modificari in life style( cum se zice)...
Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...