2017-11-24 00:23


Patru alimente bogate în calciu, esențiale pentru sănătate

 |  21:07
Patru alimente bogate în calciu, esențiale pentru sănătate

Esențial pentru organismul nostru, calciul este vital pentru oasele noastre. Există în bucătăria noastră cel puțin patru alimente bogate în calciu care ne ajută în fiecare zi la întărirea oaselor, a dinților, a mușchilor și la buna funcționare a sistemului nervos.

Iaurtul. Este optiunea cea mai simpla si ideala la care multi oameni apeleaza pentru doza de calciu. Este indicat sa alegem iaurturile fara grasimi, naturale, acestea avand si o cantitate mai mare de calciu. Iaurtul este usor de digerat, iar pentru cei care nu vor sa consume lapte, un iaurt pe zi va aduce un plus sanatatii.

Portocalele. Citricele contin si ele o cantitate considerabila de calciu si reprezinta o optiune buna atunci cand suntem ocupati, pusi pe fuga. Este indicat sa le consumam dimineata sau la pranz. Ajuta la intarirea sistemului imunitar, dar si a celui osos.

Fasolea. Este un aliment folosit in multe feluri de mancare si este apreciata de catre multe persoane. Contine fibre, proteine, calciu, si nu costa mult. Fasolea este saraca in grasimi si plina de nutrienti esentiali organismului nostru.

Peștele. O sursa buna de calciu, iar speciile care contin un procent ridicat de calciu sunt sardinele, hamsiile si somonul. O portie de somon cu spanac iti va asigura doza de calciu si energie pentru o zi intreaga.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2016-01-31

TAGURI: alimente, calciu, sanatate, dinti, oase, sistem nervos, fasole, iaurt, portocale, peste



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






Apa Nova