2016-12-06 10:21

SOCIAL


Banii înapoi pentru întârzierea trenului

 |  16:54
Banii înapoi pentru întârzierea trenului

O companie feroviară poate acorda despăgubiri în cazul în care trenul a fost anulat sau a avut întârziere. Totodată, companiile feroviare sunt obligate să vă ofere informaţii cu privire la evoluţia situaţiei pe durata aşteptării.

Potrivit Comisiei Europene, pentru orice întârziere anunţată, de cel puţin o oră faţă de ora indicată pe bilet, puteţi anula călătoria şi solicita rambursarea imediată a preţului biletului, integral sau doar pentru segmentul de călătorie neefectuat. Dacă întârzierea trenului vă împiedică să terminaţi călătoria, puteţi solicita rambursarea inclusiv pentru segmentul de călătorie deja efectuat. În situaţia în care trenul are o întârziere anunţată, puteţi solicita schimbarea rutei către destinaţia finală, fie în cel mai scurt timp posibil, fie la o dată ulterioară. Totodată, puteţi continua călatoria, în ciuda întârzierii, pe ruta planificată iniţial. În acest caz, despăgubirile sunt de 25% din preţul biletului, pentru întârzieri de 1-2 ore, sau de 50% din preţ pentru întârzieri mai mari de 2 ore, menţionează avocatnet.ro.

Despăguburile nu se aplică în cazul transportului feroviar urban, suburban şi regional (ex. metrou, tramvai subteran, trenuri regionale suburbane).


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639268-09-20



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image