2016-12-05 02:46

SOCIAL


Cazări mai ieftine la mare

 |  21:00
Cazări mai ieftine la mare

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism a lansat, începând de ieri, a doua ediţie a campaniei "Zile gratuite de vacanţă", care se va derula până la finalul lunii. Practic, cei care îşi rezervă locuri la hoteluri din agenţiile ANAT vor beneficia gratuit de o zi sau chiar două în plus la cazare.

 “Vom continua proiectul din ultimii ani, în dorinţa de a relansa turismul românesc. Încercăm să stimulăm românul să îşi programeze concediul în România. Pentru noi ar fi uşor să vindem în Grecia sau Spania, dar vrem să creştem zona noastră”, ne-a spus Corina Martin, preşedintele ANAT. În total, la acest program s-au înscris 16 hoteluri de pe litoral, de la 1 la 5 stele, conform site-ului instituţiei. Pentru a beneficia de zilele gratuite de cazare, turiştii trebuie să îşi rezerve locurile doar prin agenţiile afiliate ANAT. Pentru 3 zile plătite, aceştia vor primi una în plus, iar la 5 zile, în alte două pot sta gratuit.  

De la 1 septembrie, reduceri substanţiale  

Imediat după încheierea campaniei actuale, ANAT revine cu “Litoralul pentru toţi”, unde preţurile de cazare vor fi reduse substanţial. “De exemplu, la 5 stele, o noapte de cazare va costa până la 10 euro, fiind inclus şi micul dejun. Preţurile sunt mai mici decât în Bulgaria”, a mai afirmat oficialul pentru “Puterea”.  

Românii au evitat staţiunile româneşti  

Vara aceasta a fost una dintre cele mai slabe pentru hotelieri din ultimii ani. Până de curând, gradul de ocupare era cu aproape 40% mai mic decât în 2010, însă în ultima perioadă s-a mai recuperat, iar procentul s-a redus la 20%. “Abia săptămâna trecută s-a ajuns la 100%, dar per total va fi unul scăzut. Şi putea fi şi mai mic dacă nu am fi avut aceste programe”, a mai precizat Corina Martin.  

Vorbe goale de la Ministerul Turismului  

Şefa ANAT susţine că ministerul condus de Elena Udrea nu a încercat în nici un fel să sprijine dezvoltarea turismului de pe litoral. “De doi ani ne duc cu vorba. Au un buget imens de promovare, dar nu i-a interesat să vândă produsul, ci strict brandul. Românilor trebuie să le arăţi oferta în sine, nu frunza. Am ajuns la concluzia că nu se vrea o colaborare în acest sens. Hotelierii trebuie sprijiniţi cu promovare pentru a dezvolta, altfel nu merge”.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639256-05-24



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image