2016-12-04 16:37

SOCIAL


Din septembrie, comisarii ANPC vor purta uniforme standard

 |  17:34
Din septembrie, comisarii ANPC vor purta uniforme standard

Autoritatea Naţională pentru ProtecţiaConsumatorilor (ANPC) va fi reorganizată la nivel de regiuni, astfel că se vorreduce funcţiile de conducere de la 45 la 16-18, iar toţi comisarii vor purtauniforme standard şi automobilele vor fi inscripţionate cu sigla ANPC, aanunţat preşedintele instituţiei, Constantin Cerbulescu.

"Vom stabili uniforme standard pentrucomisari, cu însemne specifice ANPC,pentru a fiidentificaţi maiuşor. Totodată, maşinile cu care vor pleca în control vor avea sigla ANPC. Vremca de la 1 septembrie, cel mai probabil, să implementăm acest proiect. Deasemenea, vom reduce funcţiile de conducere de la 45 la 16-18, iar angajaţii depe aceste posturi de conducere vor lucra pe funcţii de execuţie. Am dori săsuplimentăm şi numărul de comisari, am avea nevoie de încă o sută", adeclarat Cerbulescu.

ANPC are în prezent 710 angajaţi, 100 dinaceştia lucrează în sediul central, iar restul în teritoriu.

ANPC aefectuat în primele cinci luni ale anului 49.620 de controale şi a aplicatamenzi în valoare de 56,78 milioane lei. Totodată, autoritatea a primit înprimele cinci luni din acest an 20.827 de reclamaţii, din care 18.837 cercetate(adică peste 90% din cele înregistrate), iar din acestea 8.605 reclamaţii erauîntemeiate, 6.111 neîntemeiate, 1.801 nesoluţionabile (9,6% din celecercetate), 1.838 reclamaţii au fost redirecţionate altor structuri judeţene,iar 482 retrase.

În ceea ce priveşte ponderea reclamaţiilorînregistrate între 1 ianuarie şi 31 mai, 48,2% din acestea au privit serviciilenealimentare (10.033 reclamaţii), 22,2% (4.630 reclamaţii) erau împotrivaproduselor nealimentare, în timp ce un procent de 11,2% (2.327 reclamaţii)priveau serviciile financiare.

ANPC a publicat astfelun Top 10 al celormai reclamate subpieţe de consum în primele cinci luni ale anului. Pe primulloc, cu 938 reclamaţii primite, se află companiile de servicii de telefonie (fixăşi mobilă), pe locul al doilea se află subpieţele privind serviciile defurnizare a energiei termice (909 reclamaţii), apoi serviciile de televiziuneprin cablu şi prin satelit (902 reclamaţii), serviciile de furnizare a energieielectrice (865 reclamaţii). Alte subpieţe reclamate au fost cele privindserviciile de furnizare a internetului, servicii de furnizare a gazelornaturale, servicii financiare de credite bancare, produse electronice şielectrocasnice şi terminalele mobile.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :639252-11-28



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image