2016-12-08 02:20

SOCIAL


Drepturile pasagerilor cu zboruri întârziate sau anulate

 |  16:36
Drepturile pasagerilor cu zboruri întârziate sau anulate

Multe zboruri interne sau internaţionale au fost întârziate în ultima perioadă din cauza vremii nefavorabile. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) sfătuieşte consumatorii să reclame eventualele nemulţumiri sau încălcări ale drepturilor la INFO CONSUMATOR, telefon gratuit în reţeaua Romtelecom: 0800.080.999.

În cazul anulării zborului ca urmare a unor circumstanţe extraordinare, pasagerii au dreptul la rambursare sau la redirecţionare, în funcţie de opţiunea acestora şi, de asemenea, în cazul timpilor mai mari de aşteptare, au dreptul să primească asistenţă (mese, băuturi răcoritoare, telefon, cazare, de la caz la caz). Circumstanţele extraordinare sunt acele situaţii pe care operatorul de transport aerian nu le-a putut evita în pofida adoptării tuturor măsurilor. Operatorul de transport aerian nu este obligat să plătească despăgubire în cazul în care poate face dovada că anularea este cauzată de circumstanţe extraordinare. În afară de numărul gratuit, consumatorii pot apela şi la comisariatele judeţene pentru protecţia consumatorilor din zona în care se află. „Echipe de comisari ANPC vor verifica permanent dacă în toate situaţiile de anulare sau întârzieri prelungite ale zborurilor, drepturile pasagerilor sunt respectate”, a declarat Constantin Cerbulescu, preşedintele ANPC.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639551-07-07



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image