2018-04-26 12:08


Etapă finală în proiectul european de gestionare şi monitorizare a relaţiilor interdepartamentale

 |  18:39
Etapă finală în proiectul european de gestionare şi monitorizare a relaţiilor interdepartamentale

Etapă finală în proiectul european de gestionare şi monitorizare a relaţiilor interdepartamentale. Circa 2.200 de angajaţi din cele 43 de filiale ale Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă vor putea comunica on line între ei sau cu publicul. Cetăţenii în căutarea unui loc de muncă vor putea transmite cereri sau vor putea cere audienţe online.

Programul Tracking Task intră de luni, 18 mai, în testare. Cei peste 2.200 de angajaţi ai ANOFM din 43 de filiale îşi vor putea gestiona şi monitoriza mai eficient activitatea interdepartamentală din cadrul Serviciului Public de Ocupare (SPO) Perioada de implementare a programului se apropie de sfârşit. După 18 luni de muncă, pe 5 iulie 2015 el trebuie să fie operaţional. Scopul programului este de a întări capacitatea SPO de a furniza servicii cu un nivel ridicat de calitate, printr-un serviciu de tip self-service, în interesul persoanelor în căutarea unui loc de muncă, pentru obţinerea unor rezultate positive reflectate în creşterea accesului la măsurile active de ocupare. Efectele pe termen lung se referă la îmbunătăţirea sistemului de management al calităţii şi la modernizarea metodelor de management. S-a urmărit crearea unei reţele de cooperare inovatoare la nivel inter-regional şi experimentarea unui set de instrumente noi şi specializate. Angajaţii ANOFM vor avea acces la baze de date complexe, care le va creşte eficienţa în oferirea de soluţii organizaţionale. Cetăţenii vor putea cere audienţe online, vor putea accesa joburile disponibile sau vor putea cere consultaţii de la inspectorii ANOFM.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-05-14

TAGURI: anofm, modernizare, eficienta, angajati, cetateni, online





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri







Apa Nova