2018-10-17 17:57


IKEA, anunț pentru clienții săi. Ce produs cu DEFECT trebuie RETURNAT pentru a fi înlocuit

 |  15:46
IKEA, anunț pentru clienții săi. Ce produs cu DEFECT trebuie RETURNAT pentru a fi înlocuit

Ikea le recomandă clienţilor care au cumpărat lustra marca Calypso, după data de 1 august 2016, să o returneze, deoarece produsul riscă să i se desprindă abajurul de pe lustră, adică materialul care acoperă becurile pentru a proteja ochii sau pentru a îndepărta fluxul luminos în direcţia dorită.

„Ikea le recomandă clienţilor care au cumpărat lustra Calypso fabricată după data menţionată să o returneze pentru a putea fi înlocuită cu un nou produs Calypso sau pentru a primi înapoi suma integrală. Dovada plăţii, adică bonul, nu este necesară”, spun reprezentanţii Ikea.

Retailerul suedez a rechemat lustrele defecte din toate magazinele Ikea de la nivel global.

Interesant este că, magazinul Ikea din Băneasa nu mai are acest produs din stocul cu pricina la vânzare şi nu a primit până în momentuld e față nici o sesizare de la clienţi în această privinţă.

„Chiar dacă probabilitatea unui incident este scăzută, riscul este suficient pentru ca Ikea să recheme produsele în magazin”, spune Emilie Knoester, Business Area Manager Lighting and Home smart la Ikea of Sweden.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-09-26

TAGURI: ikea, lustre, produs, defect, returnat, inlocuit, clienti
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






loading...