2017-01-24 05:00

“Investiţia” lui Firea nu dă roade

|  16:40

O captură tv a fost luată în râs pe Facebook. Oamenii îşi amintesc de banii donaţi de Municipalitate fără să fie consultaţi şi consideră că “investiţia” Gabrielei Firea de 15 milioane pentru construirea Catedralei Neamului nu a fost una profitabilă. În replică faţă de laudele şi “eforturile“ Primăriei Capitalei de a deszăpezi oraşul, oamenii comentează şi redau realitatea crudă.

Referitor la ordinul primarului general de deszăpezire a staţiilor RATB, oamenii constată că nici regia, dar nici Dimnezeu nu a ajutat-o. “A fost o investiţie proastă”, spun cei mai mulţi”. Alţii, mai glumeţi, comentează că “dacă se pogoară Doamne-Doamne printre troiene, nu-şi ia lopata ca să dea la zăpada” sai “mai bine ne rugăm la necuratu...că are cazanele fierbinţi”. “Să-l roage pe băiatul din stânga ei să-şi vândă geaca. Bognerul ăla face vreo 1.500 de euro, poate cumpără o freză pentru drumurile dintre blocuri”, spune cineva referindu-se la Daniel Frolea, primarul sectorului 5.

“Investiţia” lui Firea nu dă roade
zoom

Staţiile RATB au fost curăţate româneşte. Sub copertine a fost luată zăpada, dar accesul la staţii este plin de zăpadă. Iată ce spun bucureştenii:

“Se circulă groazic, asta nu e deszăpezire, este bătaie de joc. Pietonii sunt nevoiţi să circule şi pe pe carosabil. Am făcut-o şi eu, n-am avut încotro”. “Singurul loc din care am observat că zăpada a fost încărcată în camioane este curtea restaurantului MAI”. “La Piața Unirii e aproape mai rău ca în sectorul 6. La trecerea de pietoni către Dâmbovița se trece în șir indian deși nu mai ninge de mai mult de o zi. Iar acolo unde se circulă, este gheață din cauza gresiei puse pe jos. “Am dat zăpada la mine acasă şi la un vecin, de la 8.30 până la 12.00 (aproximativ). După care m-am prins că nu am pâine, aşa că m-am dus în piaţă la Domenii, dar mi-am luat şi lopata cu mine! Şi aşa, m-am apucat să curăţ o trecere de pietoni pentru că am văzut oameni în vârstă şi mame cu copii care se deplasau extrem de anevoios prin zăpadă. Pentru că tot «îmi făcusem mâna», am continuat cu două intesecţii, cu străzi secundare şi trei căi de acces la autobuzele care opresc în staţia unde este «Luca“» (cine e din zonă, ştie locul). Acţiunea din staţia RATB mi-a adus câteva înjurături şi o ameninţarea cu bătaia (de la un echipaj al unei firme de pază) pentru că am îndrăznit să-i întreb de ce parchează acolo. În plus, am oprit un echipaj al Poliției Locale și i-am întrebat de ce nu fac nimic cu cei care procedează așa, iar răspunsul a fost năucitor: «Păi să ne urcăm oamenii în cap»? Chiar nu știu de ce mă mir, atât timp cât Poliția - fie Locală, fie Națională - nu face nimic în asemenea situații nici când este vreme frumoasă. Dar tot răul spre bine, deoarece am primit şi un «mulţumesc» de la o doamnă, şi asta a contat mai mult decât toate înjurăturile grobienilor care parcau în staţie. Şi astfel am plecat după pâine la 12.30 şi m-am întors la 16.00!” “M-am plimbat azi prin centru ... pe majoritatea trotuarelor se circula în şir indian ... iar singurul loc unde am văzut că zăpada e încărcată în camioane a fost la Răzoare în faţa bisericii. Sper să nu vină căldura prea curând să aibă timp să o încarce pentru că altfel o să înotăm cel puţin la trecerile de pietoni şi o să fie grav”. Şi eu am văzut zăpada pe stâlpul de iluminat tre să o dea jos, că nu se mai poate circula.... Eu am o altă problemă ( am şi o alta.. ).. treceam pe lângă clădirea BCR de la Universităţii. Au tot apărut foiţe cu: «atenţie, cad ţurţuri!». La câţi bani face BCR, chiar nu poate rezolva problema?” Vă recomand o vizita în sectorul 1, Bdul Bucureştii Noi - Biserica Bazilescu: au deszăpezit curtea interioară la negru, fără ghilimele, dar nu au curăţat nici un centimetru zăpadă pe nici unul din cele 4 trotuare, inclusiv pe cele de la bulevard. Preoţii au loc în curte să facă balet cu maşinile lor, în timp ce pietonii sunt obligaţi să circule pe bulevard”. “Râdem, glumim, dar situaţia e cât se poate de maro pentru cartierul Rahova...nu ştiu cine va avea curaj să dea unda verde pe linia 32. La fosta fabrica de bere, dacă s-a surpat complet jumătate din acoperiş şi a căzut practic toată centura de cărămidă a acoperişului, cine poate garanta că nu va cădea şi restul?”

Aparut in:

Ultima modificare in data de :2017-01-13

TAGURI: investitie, firea, captura, zapada, facebook

Comenteaza pe facebook

Comenteaza pe site

Random image

Media

Trenuri intarziate
Trenuri intarziate 06 Ian 2017 | (0)