2017-10-21 22:33


Noul „Centru Relații Clienți” Apa Nova reduce timpul de așteptare al clienților la jumătate

 |  17:06
Noul „Centru Relații Clienți” Apa Nova reduce timpul de așteptare al clienților la jumătate

Apa Nova București a inaugurat, joi, noul său „Centru Relații Clienți” situat la parterul clădirii EuroTower, din strada Dinu Vintilă nr. 11, Sector 2, la intersecţia Străzii Barbu Văcărescu cu Bulevardul Lacul Tei. Noul spațiu, aflat într-o locație ultramodernă, va fi deschis activității cu publicul începând din data de 16 octombrie 2017 și va funcționa cu un program extins, de luni până vineri între orele 7.30 și 19.30.

Centrul dispune de cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și este dezvoltat după conceptul 'one stop shop', ceea ce face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările oamenilor.

Noul „Centru Relații Clienți” Apa Nova reduce timpul de așteptare al clienților la jumătate
zoom

Prezent la lansare, Jorj Mădălin Mihailovici, Director General Apa Nova București, a declarat: „Noul ‘Centru Relații Clienți' al Apa Nova București reprezintă o responsabilitate către clienți și angajați, este trecerea în secolul 21. Totul este la nivelul ultimelor tehnologii și este dezvotat pe conceptul ' one stop shop', mai precis orice are nevoie clientul se rezolvă o singură data”.

Structurat pe 5 zone distincte — "Recepție", "Casierie", "Consultanță", "Contractare" și "Zona de întâlnire" — noul Centru Relații Clienți va oferi, de asemenea, posibilitatea reducerii timpului de intervenție al echipelor tehnice: de la 24 ore la 6 ore (de la vizita clientului) și a timpului de încheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația depusă este completă. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse, pentru analiza calității se reduce cu 24 ore.

Andrei Hoștiuc, Director Departament Calitate, Sănătate și Mediu  Apa Nova, spune că noul centru a luat în calcul trei vectori importanți și anume siguranță, confort și satisfacția clienților.” Ne aflăm într-o clădire nouă, sigură din toate punctele de vedere. Al doilea vector este cel al inovației. Nu putem decât să ne ocupăm de ultimele noutăți ale tehnicii. Tot ce se află astăzi aici implică foatre multe aplicații și softuri, astfel încât relația dintre client și cel care desrevește clientul, angajatul Apa Nova, are în spate toate procesele automatizate. Practic, sunt niște relații digitale. Al treilea lucru important este respectul pe care vrem să-l arătăm pentru clienți, astfel încât să se simtă bine, să se simtă ca acasă atunci când vin aici”.

Cum va funcționa efectiv noul  „Centru Relații Clienți”

Detalii despre cum va funcționa efectiv noul Centru a oferit Mihai Savin, Director General Adjunct Apa Nova: „Conceptul este gândit astfel încât niciun client să nu facă mai mult de doi metri în acest sediu fără să fie preluat de cineva. Noi avem și call centerul propriu, pentru a evita blocajele de comunicare. Angajații de la call center au obligația ca, în cel mult 30 de secunde, să vorbească efectiv cu cel care a sunat. Atunci când este un aflux foarte mare de apeluri telefonice, angajații call centerului au obligația ca, în maximum 10 minute de la apelul unui client, să îl sune și să vorbească efectiv cu el. (…) Este o aplicație pe care noi am botezat-o generic 'taxi', pentru că are un principiu simplu de funcționare, ca la o comandă de taxi. Orice contact pe care-l avem cu clienții, prin care se dorește o intervenție, este transmis informatic, iar aplicația știe să plaseze toate echipajele noastre în zona cu probabilitatea cea mai mare de apariție a unei sesizări, pe baza datelor statistice. (…) Din momentul în care clientul apelează, aplicația transmite imediat și plasează comanda la cel mai apropiat echipaj. Performanța a ajuns la intervenții în șapte minute, în București, astfel încât am ajuns înaintea echipajelor de la alte companii sau de la instituțiile publice “. 

Programul de lucru va fi de luni până vineri, între orele 07:30-19:30. Odată cu deschiderea noului spațiu dedicat clienților, activitatea din actuală locaţie, situată pe Strada Aristide Demetriade nr. 2,Sector 1, se încheie în data de vineri, 13 octombrie 2017.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2017-10-12

TAGURI: apa nova, bucuresti, centru relatii clienti, madalin mihailovici, mihai savin, andrei hostiuc



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


THERESA WILLIAMS
12 Oct 2017

Bună, sunt Theresa Williams După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știe că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: drogunduspellcaster@gmail.com îl poți trimite prin e-mail dacă ai nevoie de asistența lui în relația ta sau în orice alt caz. 1) vrăji vrăji 2) Vrăjile pierdute de dragoste 3) Vrăjile de divorț 4) Vrăjile căsătoriei 5) Vraja de legare. 6) vrăji de rupere 7) Înlăturați un iubit din trecut 8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie 9) doresc să-ți satisfacă iubitul Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă prin drogunduspellcaster@gmail.com
Random image



Ultimele stiri