2016-12-07 20:29

SOCIAL


Parteneriat între Universitate şi Oxford College

 |  18:06
Parteneriat între Universitate şi Oxford College

Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing au încheiat un parteneriat ce va oferi studenţilor din România acces la programe internaţionale de certificare în marketing ale Chartered Institute of Marketing. Primii beneficiari ai acestui parteneriat vor fi, începând cu acest an universitar, masteranzii înscrişi la programul de studii ''Consultanţă şi Expertiză în Publicitate'', din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti. Astfel, Universitatea din Bucureşti a devenit centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing pe piaţa din România.

Studenţii vor fi pregătiţi pentru a susţine examenele impuse de organizaţia britanică, obţinând astfel şi recunoaştere internaţională într-un domeniu complementar. Pentru a veni în sprijinul absolvenţilor şi/sau masteranzilor de la alte facultăţi din România, care doresc să obţină calificări cu recunoaştere internaţională în domeniul marketingului, Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing lansează, ca interfaţă de suport, Institutul de Marketing. Această nouă entitate va permite accesul liber la toate modulele digitale necesare pentru obţinerea certificării internaţionale şi, în plus, va oferi sprijin local pre şi post înscriere.

Chartered Institute of Marketing (CIM) are o istorie de peste o sută de ani şi este cea mai prestigioasă instituţie a profesioniştilor de marketing din lume, care oferă singurele programe de calificare în marketing cu recunoaştere internaţională. Chartered Instituteof Marketing(CIM) joacă un rol cheie în formarea, dezvoltarea şi reprezentarea profesiei de marketer. Pregătirea pentru calificările CIM oferă instrumentele necesare pentru dezvoltarea abilităţilor şi cunoştintelor marketerilor, ce le va permite acestora să-şi definească rolul strategic în cadrul companiilor pentru care lucrează.

Oxford College of Marketing este unul dintre colegiile de marketing de top, cu 13 centre de studiu în Marea Britanie şi studenţi care vin din întreaga lume pentru Învăţământul la distanţă şi este reprezentată în România de More Marketing Solutions şi Institutul de Marketing.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639263-01-07



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image