2016-12-03 06:55

SOCIAL


Peste 71.000 de călători au reclamat companiile de zbor

 |  17:05
Peste 71.000 de călători au reclamat companiile de zbor

Reţeaua Europeană a Centrelor Consumatorilor (ECC-Net) a lansat Raportul "Drepturile pasagerilor aerieni  2011 - În urma crizei cenuşii vulcanice". Raportul se concentrează asupra mai multor aspecte cu privire la drepturile pasagerilor aerieni în UE astăzi, şi în particular în cursul anului 2010.

Acest raport evidenţiază aspectele majore în ceea ce priveşte drepturile pasagerilor aerieni pe parcursul anului 2010 şi le analizează din punct de vedere al ECC-Net. Raportul se concentrează suplimentar asupra problemelor şi efectelor „Crizei cenuşii vulcanice”  din punctul de vedere al drepturilor pasagerilor aerieni. La scurt timp după „Criza cenuşii vulcanică” de la Eyjafjallajökull, un număr mare de pasageri afectaţi de aceasta au reclamat companiile aeriene, frustraţi şi nemulţumiţi de modul de rezolvare în general a situaţiei lor. Pasagerii s-au confruntat, de asemenea, şi cu alte probleme, cum ar fi: bagajele deteriorate, rambursarea taxelor şi impozitelor, rezervările/re-rezervările, întârzierile şi refuzul la îmbarcare. În 2010, ECC-Net a gestionat 71.292 de cazuri, dintre care 44.000 au fost plângeri. 33% din totalul reclamaţiilor au fost în domeniul transportului (57% pe probleme de zbor). Dintre cazurile gestionate, 31% au ajuns la un acord amiabil, prin intermedierea, de exemplu, a ECC-Net între consumatori şi companii aeriene. Suma medie de bani implicată în cazurile care au avut succes a fost de 509 euro.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639265-06-16



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image