2016-12-06 20:03

SPECIAL


Adio, Maybach!

 |  15:52
Adio, Maybach!

O veste foarte tristă pentru Gigi Becali. Nu, încă n-a retrogradat Steaua, dar din 2013 nu-şi va mai parca Maybachul pe unde vrea. Nu pentru că i l-ar ridica cineva, ci pentru că nu se va mai fabrica. Daimler a anunţat că iese din cursa cu Rolls-Royce-ul şi va înceta producţia celui mai scump produs. Concomitent, germanii vor lansat trei modele din Clasa S. „Am avut discuţii prelungite cu privire la care este modelul care promite cel mai mare succes pe segmentul de lux şi am ajuns la concluzia că şansele mărcii Mercedes sunt mai mari decât cele ale Maybach”, a declarat directorul general Dieter Zetsche, într-un interviu acordat „Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Maybach a apărut în 1909. A fost maşina lui Hitler şi a renăscut în 2002, atunci când producătorii Mercedes au vrut să dea o lovitură rivalilor de la BMW care puseseră mâna pe Rolls. Iniţial sperau să vândă 1.000 de unităţi pe an la un preţ de 344.000 de dolari. Cel mai scump model relansat a fost Maybach Landaulet semiconvertibil care a ajuns până la un milion de dolari. Vânzările anuale totale n-au trecut însă de 200 de unităţi. Acum, germanii de la BMW au rămas în cursa luxului cu alţi germani, cei de la VW, care deţin Bentley şi Lamborghini.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639266-04-13



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image