2016-12-11 10:13

SPECIAL


Cele mai extravagante pretenţii la hotel. Clientul nostru, stăpânul nostru

 |  18:13
Cele mai extravagante pretenţii la hotel. Clientul nostru, stăpânul nostru

Încazurile “fericite”, meseria de “concierge” se reduce, pur şi simplu, lasatisfacerea capriciilor miliardarilor. Pare un banc, dar întâmplările de maijos au avut loc în realitate, fiind consemnate în diverse reviste de specialitate.

Realitateaeste că, având în vedere informaţiile disponibile online, oaspeţii hotelurilorde lux (şi nu numai) de-acum nu prea mai au nevoie să apeleze la serviciile deconcierge; de aceea probabil, atunci când totuşi o fac, cererile lor suntdintre cele mai stranii şi mai "personale".

Într-odimineaţă ca oricare alta, Thomas Wolfe, concierge la Fairmont Hotel din SanFrancisco, a fost sunat de unul dintre oaspeţii hotelului, un miliardar eleveţian,care i-a expus cu naturaleţe lista de doleanţe pentru ziua în curs: un frizer,o rezervare pentru cină la restaurantul Gary Danko, un bilet de avion pentruZurich şi o… Ferrari GTO. Nimic imposibil pentru un concierge versat: Wolfe,cât se pare obişnuit cu acest tip de exigenţe, nici măcar n-a clipit, a cerutdoar o mică lămurire: "Ce culoare să fie, domnule? "Pe cât posibiluna închisă", ar fi răspuns pretenţiosul client, precizând şi că n-are degând să cheltuiască mai mult de 4 milioane de euro.

Raphael Pallais,un alt concierge din Plaza Hotel din New York, a fost şi el pus în situaţia de a procura niştetarantule vii pentru un oaspete al hotelului, care intenţiona să le ia acasă laplecare pentru a le frige la grătar şi a le mânca. Desigur, şi Pallais s-a grăbitsă îndeplinească dorinţa clientului său. "Un adevărat concierge trebuie săfie capabil să rămână impasibil şi profesionist în orice situaţie. Pentru noi,nici o cerere nu este stranie, ne place mai degrabă s-o definim drept originală",a explicat profesionistul care, la fel ca toţi cei intervievaţi pentruarticolul din Forbes, este membru în Asociaţia internaţională a concierge-ilor"Les Clefs d'Or". În situaţia respectivă, el a rezolvat cerereaapelând la Explorers Club din New York, un local specializat în bucătărie"exotică", de unde a primit coordonatele furnizorului de păianjeni.

Capriciilemiliardarilor

Un clientinfluent al hotelului Ritz-Carlton din Cancuna cerut să vizioneze un film pe plajă. Până aici, nimic ieşit din comun, numaică exista o problemă: respectivul nu dorea ca nisipul să i se lipească de tălpi,aşa încât, covoare persane, aduse din Mexico City, au fost întinse pe întrega porţiune de plajă.

RaffaeleSorrentino, concierge la celebrul Adlon Kempinski din Berlin, îşi aminteşte deun şeic care tocmai îşi cumpărase un Mercedes, dar i-a cerut să-i returneze maşinala Munchen pentru un "tunning", deoarece tocmai ce văzuse un modelmai "cu moţ", în garajul hotelului.

AcelaşiSorrentino şi-a trimis unul dintre oamenii din subordine să aducă iepuraşul depluş al unei fetiţe care nu voia sădoarmă fără iubitul ei "Snookie": un drum dus-întors, de cinci ore.

Pretenţiiabsurde, dar ce-i drept de multe ori şi comice, potrivit unui alt articolrecent apărut în Telegraph, care a dezvăluit o serie de pretenţii ale clienţilorlanţului de hoteluri Best Western. Nu este uşor, de exemplu, să satisfaciexigenţele membrilor "Tall Person's Club" (Clubul persoanelor înalte)din Marea Britanie, care atunci când se deplasează "in corpore" aunevoie de un număr adecvat de paturi cu lungimea de minimum 2 metri şi 20cm.... Tim Wade, şeful biroului de marketing al lanţului hotelier, admite căn-a reuşit s-o facă: dacă patul este prea scurt, e prea scurt şi gata."Totuşi, încercăm întotdeauna să ne mulţumim clienţii, facem totul pentrua le îndeplini dorinţele, indiferent de cât de neobişnuite ar fi acestea".

Şi nici nueste prima oară când un lanţ hotelier decide să dezvăluie pretenţiileexcentrice ale clienţilor: anul trecut, grupul Great Hotels of the World (cincistele) a publicat în "Courier Mail" o listă de cereri la fel deincredibile. De la "Aţi putea să-mi tăiaţi patul?" a unui clientcare, lamentându-se de înălţimea patului a cerut să-i fie tăiate picioarele(stafful hotelului a refuzat), la "Aş vrea să-mi faceţi trei găuri încearceaf" a unui cântăreţ, şi până la exigenţa unui client dintr-un hotelspaniol ca recepţionerii să "amuţească" valurile mării, zgomotul făcutde acestea fiind considerat de client "extrem de iritant".


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638951-09-16



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image