2017-11-18 01:01


Copilul e bolnav? Sunați la Call Center pentru ajutor de la pediatru

 |  20:24
Copilul e bolnav? Sunați la Call Center pentru ajutor de la pediatru

”ALO-PEDI” este serviciul non-stop pus la dispoziție pentru părinții din Cluj de Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca.

La „ALO-PEDI”, telefon 0364 917, sunt preluate, în medie, între 450 şi 500 de apeluri pe lună, ziua şi noaptea. Aici puteţi primi, non-stop, sfaturi medicale pentru urgenţe pediatrice, scrie Radiocluj.ro.

Dr.Dana Dreghiciu, medic primar pediatru,  coordonator call-center ALO-PEDI, explică felul în care funcţionează serviciul: „ALO-PEDI e un serviciu care oferă primul sfat unui părinte, atunci când copilul se confruntă cu o problemă medicală. NU este vorba de un serviciu care trimite medici la domiciliu. Dacă starea copilului e gravă, trebuie apelat serviciul de urgenţă 112. „

Aici putem primi sfaturi legate de probleme cum ar fi: copilul are febră, a vărsat, s-a zgâriat, a înghiţit ceva, are diaree, îl doare burta, are o erupţie pe piele, îl doare gâtul, îl doare capul etc.

Putem suna la call-center pentru orice altă situaţie, inclusiv pentru a afla informaţii legate de unitatea medicală unde trebuie să ne prezentăm mai departe şi adresa acestei unităţi.

La ALO-PEDI răspunde un medic, care are pregătire specială în domeniul pediatriei şi al urgenţelor pediatrice. El va afla, prin întrebări puse „în cascadă”, care e starea copilului.

Dacă medicul de la call-center consideră că acel copil poate rămâne în siguranţă la domiciliu, îi va da părintelui recomandările necesare şi îi va indica în ce condiţii trebuie să se prezinte la un medic (care sunt semnele de alarmă).

Dacă medicul de la call-center identifică o situaţie gravă, va redirecţiona apelul spre 112.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2016-01-31

TAGURI: copil bolnav, call center, pediatru



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






Apa Nova