2016-12-08 11:59

SPECIAL


Cum să cureţi o maşină de lux pentru 8.200 de lire sterline

 |  17:51
Cum să cureţi o maşină de lux pentru 8.200 de lire sterline

BritaniculGurcharn Sahota derulează cu succes o afacere care pare utopică la primavedere: cea mai scumpă spălătorie auto din lume. Acesta munceşte până la 250 deore pentru a curaţa fiecare vehicul cu o serie de 100 delichide speciale şi ceară. Din acest motiv, costurile de curăţare ajung la 8.200de lire pentru fiecare maşină.

Aceastăspălare exclusivistă include lustruirea manuală a maşinii în interior şiexterior de cinci ori.

Sahotafoloseşte chiar şi un microscop informatizat de genul celor utilizate de cătremedicii legişti, pentru a găsi pe caroserie zgârieturi care nu se pot vedea cuochiul liber. Sahota, careconduce un VW Golf vechi, a început afacerea acum cinci ani spălând maşinavecinului său cu un burete şi o găleată. De atunci, acesta acurăţat sute de maşini de lux şi se poate lăuda acum cu o listă considerabilăde clienţi faimoşi.

“Atunci când eram tânăr spălam maşinilevecinilor şi a tatălui meu de câte ori puteam. Nu m-au plătit niciodată, darmie îmi plăcea atât de mult încât o făceam gratuit. Lucrurile au evoluat deatunci şi acum spăl unele dintre cele mai rapide si scumpe maşini din lume.Oamenii care vin la mine vor cel mai bun tratament pentru maşinile lor. Dacă aio maşină de 500.000 de lire, atunci merită să dai câteva mii să o cureţi. Câteodatălucrez şi o noapte întreagă pentru a face o maşină să arate absolut impecabil”,a spus Gurcharn Sahota.

Întreprinzătorul,care locuieşte împreună cu părinţii săi, a transformat garajul într-un atelierhi-tech. Ela construit o zonă de tipul standurilor de laFormula 1 pentru a putea spăla sub maşini. Mai mult, el a importat o faianţăspecială din Italia pe care nu aderă nici un fel de mizerie.

Sahota începe fiecare curăţare înacelaşi fel, cu apă, săpun şi o mănuşă din blană de miel. “Tratez fiecaremaşină ca un proiect individual, pentru că îmi place ca maşina să iasă dingaraj mai frumoasă decât a fost vreodată”, a spus el. “Prima datăcând am curăţat un Ferrari Enzo am lucrat o săptămână şi de fiecare dată cândvoiam să dorm vedeam roşu de la maşină. Maşina trebuie să fie perfect curăţatăde praf, pentru că altfel se va zgâria. Cel mai plăcut este să vezi cum aratăla sfârşit, pentru că ştiai cum arăta la început”.

După ce a petrecut sute de ore curăţând maşina de mână,el a achiziţionat un microscop în valoare de 5.000 de lire cu care verifică caroseriapentru pete şi zgârieturi. În cele din urmă, el foloseşte o argilă specială, pecare o freacă pe caroserie pentru a elimina orice imperfecţiuni.

Sahota, care lucrează singur, a început să cureţeautoturisme în timp ce studia contabilitatea la Universitatea din Birmingham. Dupăabsolvire a rugat un dealer local Aston Martin să-l lase să-i cureţe un DB9gratuit. Comerciantul, care afost de acord fără prea multă tragere de inimă, a fost atât de impresionat derezultatele muncii sale încât l-a recomandat clienţilor săi, care au început săîl contacteze în mod regulat. Sahota a înfiinţat apoi propria sa firmă - EliteDetailing - şi a deschis un al doilea atelier în Worcester. Cel mai frumosmoment al său a fost când a curăţat cea mai scumpă maşină din lume, un McLarenF1 GTR, care valorează aproximativ 3 milioane de lire sterline.''McLaren F1 GTR este, fără îndoială, maşina mea preferată. Este atât deexclusivistă încât nu vedeţi aproape nici una pe drumurile publice”, a afirmatîntreprinzătorul. Printre clienţii săise numără fotbalişti, vedete rock, actori şi brokeri.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638936-06-19



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image