2016-12-04 08:15

SPECIAL


Cum să nu îţi mai sabotezi dieta

 |  17:45
Cum să nu îţi mai sabotezi dieta

Chiar dacă îţi urmezifoarte serios dieta, există greşeli pe care le poţi face fără să ştii, capcanede evitat, prezentate de nutriţionistul Sarah Schenker în dailymail.co.uk

A trecut ceva vreme de la Revelion, de cândţi-ai propus să slăbeşti, şi dieta ar fi trebuit să dea rezultate. Şi dacă n-aidat jos măcar un gram? Probabil că ai făcut una dintre cele mai comune greşeliîn materie de diete. Nutriţionistul dr. Sarah Schenker explică cum poţi evitacapcanele.

Mănâncănuci ca gustăriCercetările au relevat că nucile menţin senzaţia de saţietate mai mult decâtbiscuiţii şi sunt bogate în fibre. Însă nucile sunt pline de grăsimi saturate.Ar trebui să mănânci o nucă, maxim două şi nu un sac, spune dr. Schenker.

Cântăreşte-te o dată pesăptămânăFluctuaţiile de greutate se pot datora şi nivelului de apă reţinut în organismşi nu relevă greutatea pierdută. Cel mai bine e să te cântăreşti o dată pesăptămână, la aceeaşi oră, fără haine şi după ce ai mers la toaletă.

Combină fructele cu proteineChiar dacă sunt sănătoase, fructele nu te ajută să scazi în greutate.Cercetările arată că zaharurile din fructe (fructoza) nu semnalează corpuluiaceeaşi senzaţie de saţietate ca zahărul comun, ceea ce înseamnă că rar te poţisătura cu fructe. Poţi mânca multe fructe, însă combină-le cu ceva proteine,cum ar fi cele din şuncă sau humus, pentru a te simţi plin.

Evită băuturile cu multecaloriiDacă bei cappucino şi multe ceaiuri ca să-ţi potoleşti stomacul flămând, artrebui să ştii că un cappucino are 120 de calorii şi 8 grame de grăsime, iar"stropul" de lapte din opt căni de ceai echivalează cu 400 decalorii. Mai bine treci pe lapte degresat şi ceai de plante.

Nu consumaţi pielea de puiCarnea albă, de pui sau de curcan, conţine mai puţine calorii decât carnearoşie, doar dacă o consumi fără piele, unde se adună grăsimea. Ca să nu teabaţi de la dietă fără să-ţi dai seama, ai grijă să înlături pieliţa, înaintesă găteşti carnea.

Apa şi ceaiul de fructe, celemai bune băuturiUnele studii au relevat că dietele dau rezultate mai bune dacă se ţin fărăbăuturi cu zero calorii, deoarece îndulcitorii artificiali din acesteadeclanşează procesul de digestie şi te lasă nesatisfăcut şi flămând. Bea maibine apă plată şi ceai de fructe.

Cere dressingul separat lasalateO salată poate să aibă acelaşi număr de calorii ca un fel principal, dacă esteînecată în dressing. Sosul franţuzesc din magazin conţine cam 70 de calorii lalingură, iar dressingul făcut în casă cu ulei şi oţet sau suc de lămâie poateconţine şi 100 de calorii. Ai grijă ca la restaurant să ceri dressingulseparat.

Măsoară din ochi seminţele pecare le consumiSeminţele precum cele de dovleac, floarea-soarelui, susan şi cele de in sunt lamodă şi foarte sănătoase, consumate în iaurturi, terci de ovăz şi salate. Însă olingură de seminţe de floarea-soarelui conţine 93 de calorii. Aşa că măsoară culingura atunci când ţi le pui peste ceva şi nu presăra din ochi.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639237-05-19



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image