2018-12-16 01:27


Mărcile filatelice se găsesc în magazinele Romfilatelia. „Excelență în comunicare”, emisiune filatelică dedicată The Group 10 ani

 |  14:18
Mărcile filatelice se găsesc în magazinele Romfilatelia. „Excelență în comunicare”, emisiune filatelică dedicată The Group 10 ani

Lansarea emisiunii filatelice „Excelență în comunicare” omagiază evoluţia comunicării şi celebrează aniversarea a 10 ani de la momentul fondării agenţiei de comunicare şi marketing The Group. Emisiunea de mărci filatelice “Excelența în Comunicare” a fost pusă în vânzare la toate magazinele Romfilatelia din Bucureșţi și din țară.

“Romfilatelia omagiază, prin emisiunile sale, instituţii simbol, personalităţi şi companii care au un rol important în economia românească. Un timbru reprezintă un instrument de comunicare, condensând sensuri şi mesaje în imagini-simbol. Timbrul acestei emisiuni evocă evoluţia comunicării de-a lungul vremii, prezentând metaforic progresul “de la tăbliţe la tableta” şi celebrează Excelentă în Comunicare la aniversarea The Group 10 ani”, a declarat Cristina Popescu, director general, Romfilatelia.

În ultimul deceniu, The Group a contribuit la destinul de succes a sute de branduri prin campanii complexe de publicitate, demersuri sofisticate de relaţii publice, proiecte ingenioase de marketing şi a semnat multe dintre inovaţiile industriei de marketing-comunicare din România. În portofoliul The Group se află mai mult de 200 de branduri internaţionale şi locale.

Astfel încât, într-o industrie care aniversează 25 de ani, deşi la prima vedere un istoric de un deceniu nu reprezintă foarte mult, performanţa The Group rămâne un etalon în domeniu, care inspiră - în premieră -  o emisiune filatelică aniversară, onorifică.

“Într-o lume din ce în ce mai orientată către comunicarea instant, mijlocită de noile tehnologii, timbrul rămâne un simbol al statorniciei şi al valorii cuvântului tipărit. Obiect miniatural de artă, timbrul însoţeşte stări şi împărtăşeşte emoţii, construieşte punţi şi comprimă distanţe, astfel încât un proiect filatelic dedicat performanţelor profesionale în industria comunicării, este un reper şi în acelaşi timp o pledoarie pentru excelenţă în comunicare, care ne onorează şi ne obliga să continuăm să fim… altfel”, a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-05-11

TAGURI: marci, filatelice, romfilatelia, excelenta, comunicare, the, group, aniversare
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






loading...