2016-12-06 20:13

NASA a descoperit o bacterie care trăieşte în arsenic

NASA a descoperit o bacterie care trăieşte în arsenic
Cercetătoriide la NASA au descoperit o bacterie care supravieţuieşte în arsenic, osubstanţă despre care oamenii de ştiinţă credeau că este mult prea toxicăpentru a susţine viaţa, informează dailymail.co.uk.

Cercetătoriiamericani au descoperit această bacterie - care consumă arsenic şi producefosfor - într-un lac din California.

Descoperirea savanţilor dela NASA alimentează astfel speculaţiile despre posibilitatea existenţei vieţiişi pe alte planete din Univers, ale căror atmosfere nu conţin fosfor, unelement chimic despre care oamenii de ştiinţă credeau că este vital pentru caviaţa să înceapă să se dezvolte.

NASA a descoperit această bacterie în lacul Mono dinapropiere de Parcul Naţional Yosemite din California.

,în cadrul căreia va prezenta o descoperire importantă din domeniulastrobiologiei. Acest anunţ de pe site-ul oficial al agenţiei spaţialeamericane a generat o adevărată "isterie" pe internet, dar şi înpresa internaţională, foarte mulţi internauţi şi reprezentanţi ai unorinstituţii de presă crezând că NASA va anunţa, joi seară, descoperirea unorforme de viaţă pe alte planete.

Potrivit anunţului de pesite-ul NASA, în conferinţa de presă, programată să înceapă la ora 21.00 (oraRomâniei), va fi prezentată o descoperire importantă din domeniulastrobiologiei, care va avea "un impact major asupra programelor decăutare a dovezilor referitoare la existenţa vieţii extraterestre".

Conferinţade presă va avea locla sediul general al NASA din Washington. Evenimentul va fi transmis în directde postul NASA TV şi pe site-ul .

Ultima modificare in data de :638951-09-28