2016-12-04 08:17

NASA trebuie să studieze sexul în spaţiu, spun cercetătorii

NASA trebuie să studieze sexul în spaţiu, spun cercetătorii

“Oamenii se gândescfoarte mult la sex. Aşa că, dacă eşti într-o excursie pe Marte, va fi întunericafară, vei fi într-o perioadă lungă de izolare şi nu e mare lucru de făcut.Sunt şanse să se întâmple să faci sex”, spune dr. Rhawn Joseph.

NASAafost întotdeauna discretă în ceea ce priveşte sexul în spaţiu. Ceea ce face caoamenii să fie şi mai curioşi. Cum s-ar putea întâmpla? A mai făcut cineva sexîn spaţiu până acum? Ar putea fi conceput un copil în spaţiu? S-au făcut câtevateste pe animale, dar nu s-au făcut cercetări amănunţite legate de aceastăproblemă până acum, potrivit foxnews.com.“The Journal of Cosmology”a publicat un articol referitor la misiunea peMarte. Într-un capitol intitulat “Sex pe Marte”, dr. Rhawn Joseph de la “BrainResearch Laboratory” din California discută totul despre acest subiect, de lacondiţiilesocialecare ar putea împinge astronauţii să facă sex pânăla posibilitatea naşterii primului copil pe altă planetă. Acel copil ar puteafi primul marţian adevărat, cel puţin datorită naţionalităţii.

“TheJournal of Cosmology” estimează că o asemenea expediţie pe Marte ar duraaproximativ doi ani, nouă luni să călătoreşti spre Planeta Roşie, cel puţintrei luni rămân pentru studiu, nouă luni să revii, dacă o întoarcere ar fiposibilă.Dr. Josephsusţine că dată fiind o călătorie atât de lungă a expediţiei,ar putea să se stabilească legături emoţionale între astronauţi. Din moment cenimeni nu a mărturisit că ar fi făcut sex în spaţiu, cu toate că Joseph susţinecă ar fi zvonuri că un cuplu şi-ar fi pus pirostriile în spaţiu, doctorul sebazează doar pe scenarii de pe Pământ în condiţii similare.“Antarctica este comparabilă cu spaţiul: este foarte frig acolo şi petreci multtimp înăuntru. Aşa că NASA consideră că situaţia e similară cu cea de peMarte”, spune Joseph.Dacă astronauţii fac sex, ce şanse sunt să conceapă un copil? Capitoluldetaliază posibilele efecte asupra menstruaţiei şi fertilităţii. “Pe Martelumina este alta, gravitaţia este diferită, e o atmosferă complet diferită. Aşacă, dacă aduci un copil pe Marte, se va adapta mediului, iar după mai multegeneraţii va exista o nouă specie”, spune Joseph.“NASA nu are de gând să colonizeze Marte şi nici nu face vreo cercetarereferitoare la sex sau reproducerea în spaţiu sau pe Marte, nu comentăm aceastăproblemă”, a declarat purtătorul de cuvânt al NASA, Michael Finneran.

Ultima modificare in data de :639234-04-11