2016-12-09 15:36

SPECIAL


Peste 28% din biletele Carpatair se achiziţionează online

 |  18:11

Peste 28% din bileteleCarpatair au fost achiziţionate, în primele nouă luni ale anului, prinintermediul aplicaţiei E-Commerce de pe website-ul companiei. Carpatair deţineastfel cel mai mare procent de vânzări online de pe piaţa operatorilor fullservice din România.

Prinaplicaţia E-Commerce, clienţii Carpatair îşi pot cumpăra biletul de călătorieîn funcţie de data şi de preţul dorit în mai puţin de 4 minute.Pondereacea mai mare a clienţilor Carpatair, în jur de 70%, o reprezintă în continuarecei care cumpără biletele de la agenţii de turism sau prin intermediul CallCenterului. Cu toate acestea, numărul de pasageri care aleg să îşi achiziţioneze înmod direct biletele de călătorie, prin serviciul online, este în continuă creştere.Dacă în 2009, 20% dintre pasageri apelaula acest serviciu, în 2010 procentul este de 28%, iar pentru 2011 ne propunemca peste 35% din vânzările de bileteCarpatair să fie realizate online”, declară Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing& Vânzări.

Carpatair a introdus recent pe website o versiunecare aduce noutăţi atât din punct de vedere grafic, cât şi funcţional. Astfel,pasagerii au posibilitatea de a opta pentru vizualizarea celui mai bun tarifdisponibil pe ruta căutată alegând opţiunea +/-3 zile. Prin acest modul numitAirFare Shop, Carpatair uşurează căutările pasagerilor. În plus, recent a fostintrodusă şi posibilitatea ca pasagerul să-şi aleagă locul în avion în momentulcumpărării biletului.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638945-07-12



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image