2016-12-09 09:54

SPECIAL


Peugeot și Citroen atacă segmentul low cost

 |  16:25
Peugeot și Citroen atacă segmentul low cost

După ce Renault a dat lovitura cu Dacia, Peugeot și Citroen vizează segmentul low cost cu un sedan care ar urma să se vândă în Europa de Est, America Latină și Africa de Nord. Zvonurile au fost infirmate anul trecut, însă jurnaliștii britanici de la revista “Autocar” citează un director din grupul PSA, care a dezvăluit planurile concernului de a-i mulțumi pe clienții care doresc mașini cât se poate de simple, dacă acest lucru înseamnă și ieftin. Conform sursei citate, numele de cod al noii mașini este M3 și va fi un sedan mai scurt decât Loganul celor de la Renault, lungimea preconizată fiind de 4,15 metri. Esențial pentru proiect este prețul noii mașini care nu trebuie să depășească 10.000 de euro cu tot cu taxe. La capitolul ipoteze, britanicii spun că noul sedan va fi ceva între actualul Peugeot 405, care încă se vinde în Iran, și Peugeotul 206, cu care concernul PSA a făcut diverse experimente și care încă se află în producție. Citroen urmează să folosească platforma M3 pentru un sedan low cost destinat pieței din China, țară în care a vândut mai mult decât în Franța în luna august a lui 2011.

“Există o categorie de clienți careconsideră că multe dintre mașini au devenit prea complicate și trebuie aduse pe piață și modele cât mai simple”.

Thomas d’Haussy, director Citroen


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639265-11-02

TAGURI: renault, dacia, citroen



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image

Citeste si...

Protest al angajaților uzinei Dacia de la Mioveni Câteva zeci de muncitori ai uzinei Dacia Renault de la Mioveni protestează, vineri dimineaţă,... 02 Dec 2016 | (0)