2016-12-03 06:53

SPECIAL


Programul Telefonul Copilului va fi extins din 2011, din cauza numărului mare de solicitări

 |  16:29
Programul Telefonul Copilului va fi extins din 2011, din cauza numărului mare de solicitări

Serviciulde call center de la Asociaţia Telefonul Copilului va fi prelungit cu patruore, până la ora 24.00, începând din 2011, măsura fiind necesarădin cauza numărului tot mai mare de apeluri primite în fiecare zi.

DirectorulAsociaţiei Telefonul Copilului, Cătălina Florea, a declarat că numărulcazurilor raportate a crescut cu 170% înperioada 2009 - 2010 faţă de 2008. În acest context, linia telefonică europeanăde asistenţă pentru copii şi părinţi - 116.111 - va fi accesibilă în fiecare zia săptămânii, între orele 8.00 şi 24.00. Florea a precizat că numărulapelurilor prin care le sunt prezentate cazuri de sărăcie a crescut dramatic,de la 23 înregistrate în anul 2008, la 8.193 de cazuri semnalate în anii 2009şi 2010.

Asociţiaasigură servicii de informare şi consiliere cu privire la drepturile copilului,consiliere juridică pentru cazuri concrete, îndrumare către persoane de contactla nivelul instituţiilor abilitate, facilitarea intervenţiei, dar şimonitorizarea cazurilor. De la deschiderea Telefonului Copilului, în 2001, aufost înregistrate 1.529.165 de apeluri, iar în aproape 30.000 de cazuri a fostnevoie de intervenţie imediată.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638949-06-16



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image