2016-12-11 08:20

Un asteroid va trece la mică distanţă de Terra

Un asteroid va trece la mică distanţă de Terra

Specialiştii de laNASA au anunţat că un asteroid descoperit recent, denumit 2011 MD, va trece lamică distanţă de Terra, astăzi, însă aceastăapropiere nu prezintă nici un motiv de îngrijorare, deoarece nu există risculunei coliziuni.

PotrivitNear-Earth Object Program Office, lansat de NASA, asteroidul 2011 MD va trecela o distanţă de 7.500 de mile (12.000 de kilometri) de Terra, deasupra părţiide sud a Oceanului Atlantic, în jurul orei 6.30 (ora locală, n.r.),informeazăhuffingtonpost.com.

Deşiacest asteroid va trece destul de aproape de Terra, el nu deţine recordul înceea ce priveşte apropierea de planeta noastră. La începutul acestui an, unasteroid de mici dimensiuni a trecut la o distanţă multmai mică de Terra- 3.400 de mile (5.471 de kilometri).

Asteroidul2011 MD are o lungime de 33 de picioare (10 metri) şi a fost descoperit înaceastă săptămână cu ajutorul unui telescop amplasat în statul american New Mexico. Oamenii deştiinţă spun că asteroizi de aceste dimensiuni trec prin apropierea Pământuluiîn medie la fiecare şase ani.

Asteroidul2001 MD va fi suficient de strălucitor pentru a putea fi văzut, pentru o scurtăperioadă de timp, cu telescoape de dimensiuni medii.

Ultima modificare in data de :639250-05-16