2018-12-12 14:32


i20, lovitura coreeană. Hyundai aduce dotări de top pentru tot poporul

 |  17:14
i20, lovitura coreeană. Hyundai aduce dotări de top pentru tot poporul

Noul i20 este primul model mic din gama Hyundai care oferă altceva. Ieşind din tiparul maşinii învechite a predecesorilor, este un autoturism pe care coreenii au implementat multă tehologie. Au uitat însă de motor, pentru că propulsorul în trei cilindri de 85 de cai-putere abia dacă mişcă micuţa maşină. Mai multe detalii despre noul i20 puteţi citi şi pe automotomania.ro.

Hyundai i20 are montat sub capotă un propulsor Kappa euro 6 pe benzină de 1,25 litri în trei cilindri. În ciuda celor 85 de cai-putere şi a cuplului de 121 Nm anunţat de producător, motorul pare că nu face faţă pentru o depăşire rapidă sau un sprint. Cutia de viteze este etajată pentru prize largi, iar ambreiajul ţine atât de sus că până te obişnuieşti trebuie să ridici piciorul serios de pe pedală. În ciuda acestor inconveninente, i20 mişcă uimitor de uşor prin traficul urban cele peste 1.000 de kilograme ale maşinii şi destul de comod graţie suspensiilor moi cu care este dotat. Consumul înregistrat de mine a fost de 7,4 litri/100 km în regim mixt la o viteză medie de 43 km/h, ce-i drept cu prize pretins sportive. Pe lângă ESP şi TCS, i20 mai dispune de un sistem activ de management al direcţiei şi de un sistem de avertizare la schimbarea benzii de circulaţie care se activează după o anumită viteză şi dă semnale vizuale şi sonore.

Exterior arătos

La exterior, noul i20 se face remarcat prin luminile de zi cu led montate sub un plastic alb care se prelungesc până la jumătatea aripilor şi prin spatele îndrăzneţ, cele două elemente fiind legate de linii care aduc micuţa maşină în ton cu linia actuală de design. Plasticele tari şi prăfuite au fost înlocuite cu unele mai fine combinate cu elemente moi care astfel preîntâmpină scârţâielile care apar odată cu trecerea timpului. Consola centrală este garnisită cu un port de USB şi două sloturi de priză. Conectarea telefonului prin bluetooth se face destul de uşor, iar comenzile sunt accesibile de pe volan şi pot reda inclusiv melodii de pe telefon. Sistemul audio, în ciuda prezenţei celor două tweetere, este slăbuţ şi distorsionează la volum maxim. Portbagajul are o capacitate de 301 litri şi beneficiază de o tavă de plastic. Tot în categoria confort pot fi enumerate funcţia de follow-up şi cea de iluminare a colţului maşinii în funcţie de direcţia de viraj. Preţul noului i20 în varianta testată este, cu discount, de 12.838 euro cu TVA.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-05-25

Mai multe imagini:
i20, lovitura coreeană. Hyundai aduce dotări de top pentru tot poporul
zoom
i20, lovitura coreeană. Hyundai aduce dotări de top pentru tot poporul
zoom

TAGURI: lovitura, coreeana, hyundai, dotari, top, popor
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri




loading...