2018-06-22 06:38


Larisa Iordache a purtat la o emisiune la DolceSport o cămaşă branduită cu Digi

 |  18:47
Larisa Iordache a purtat la o emisiune la DolceSport o cămaşă branduită cu Digi
Florentin Dincă

Ca de fiecare dată, banu’ dictează. Postul DolceSport, deţinut de gigantul Telekom, a făcut, forţat de împrejurări, reclamă la rivalul de pe piaţă, Digi, deţinut de RCS-RDS.

Şi asta chiar în direct pe post, atunci când campioana noastră la gimnastică, Larisa Iordache, singura sportivă a noastră medaliată la Campionatele Mondiale de la Glasgow, a apărut la o emisiune TV îmbrăcată într-o cămaşă branduită cu sponsorii Digi şi Petrom. Iar respectiva emisiune, în care Larisa a discutat despre eşecul echipei feminine de gimnastică în drumul ei spre Rio şi despre pasiunile sale din afara sălii, a durat aproximativ o oră.

Contactată de PUTEREA, moderatoarea emisiunii a declarat că gimnastele sunt obligate să poartă sponsorii la vedere, indiferent de eveniment, şi că nu putea să îi ceară acesteia înainte de emisiune să-şi schimbe îmbrăcămintea.

Foto: captură Dolcesport


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-11-12

TAGURI: digisport, dolcesport, larisa irodache, sponsor





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri