2017-01-17 21:23

ULTIMA ORA


Primele capete căzute: se schimbă salubrizarea în sectorul 6

 |  16:48
Primele capete căzute: se schimbă salubrizarea în sectorul 6

După ce primarul general Sorin Oprescu s-a luat de reprezentanţii firmei de deszăpezire din sectorul 6, autorităţile locale au decis să organizeze o nouă licitaţie pentru acordarea contractului unei alte firme.

„Întrucât operatorul de salubritate n-a intervenit la capacitate maximă pe străzile din Sectorul 6, primarul Cristian Constantin Poteraş a decis începerea procedurii de licitaţie pentru serviciile de salubrizare şi deszăpezire pentru Sectorul 6. În următoarea perioadă, Direcţia Investiţii din cadrul Primăriei Sectorului 6 va proceda la elaborarea unui amplu caiet de sarcini care să cuprindă toate cerinţele necesare unei activităţi de salubrizare şi deszăpezire la standarde europene pentru Sectorul 6”, se menţionează într-un comunicat al Primăriei.

Oprescu, nemulţumit

Primarul Capitalei şi-a arătat nemulţumirea în numeroase rânduri faţă de activitatea firmei de salubrizare din sectorul 6. „Am fost azi noapte (n.r.miercuri noapte) pe străzile voastre. Când inspectorul a întrebat unde sunt utilajele, i s-a răspuns că pe Virtuţii. Nu era dom’le niciun utilaj pe Virtuţii. Vă rog să ne facem treaba cum trebuie. Dacă aveţi probleme spuneţi-mi, nu e nicio ruşine, dar să ştim ca să putem cere ajutorul altcuiva”, a declarat Oprescu la comandamentul de iarnă organizat aseară la Primăria Capitalei. 


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639551-06-14

TAGURI: operator, salubrizare, deszapezire, Urban, licitatie, contract



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

TEODOR
27 Ian 2012

Pacat ca Sorin Oprescu nu poate sa-i demita pe edi lii de la sectoare!
ADY 4
28 Ian 2012

Pt Teodor.....tatii,ideea ta este total deplasata! !!! Comparatia cu Sectoru l 4 este evidenta.....!!! Oprescu sa demita atunci cand va face macar 30% d in cat promite!!! Eu....s unt mandru,mandrie redata de PIEDONE,ca stau in s ectorul 4 !! To ate secto arele sa cumpere manualul de salubritate de la noi ! Oprescu ,decat sa faca conferinte de press,mai b ine sa mearga in teren... ..sa vb cu oamenii asa,ma car de dragul imaginii si asa vai de ea!!!! Ipocri zia asta....offff
IONUT26
28 Ian 2012

Nu va lasati inselati de mafia USL!
MITICA
28 Ian 2012

Sa ne spuna USL de unde v or lua bani pentru mărir ile de salarii şi pensii pe care le promit..Criza necruţătoare afecteaz viaţa a miliarde de oa meni. Suntem practic în mijlocul unei crize făr precedent după cel de- Al doilea război mondial .
BOY
28 Ian 2012

Cu zapada a fost greu mer eu sa nu uitam ca si alti i cand au fost in masura sa adopte masuri pentru s ituatii de aceasta natura au stat si s-au uitat ne putinciosi, dadeau vina p e firme dar iei stateau i n birou si priveau. Fata de ei, Guvernul actual si -a pornit mai greu demers urile pentru dezapezire, dar mai bine mai tarziu d ecat niciodata. Treaba cu siguranta se va remedia si intr-un final cu totii vom fi multumiti.
BARNEY
28 Ian 2012

Sper ca dupa viscolul de zilele trecute, oamenii s a fi inteles ca e pericul oasa joaca cu iarna si sa nu se mai aventureze inu til. Urmeaza o saptamana cu temperaturi extreme, i ar pentru asta nu se mai poate da vina pe Boc sau pe conducere, tine de fie care sa fie responsabil.. .
UNGURU
28 Ian 2012

Ce cădere morală au să ne ceară nouă renunţa rea la putere Victor Pont a, Crin Antonescu, Dan Vo iculescu, Ion Iliescu, Ad rian Năstase, Relu Fenec hiu, Radu Mazăre, Varuja n Vosganian, Victor Hrebe nciuc şi toată cohorta lor de activişti îmbăt râniţi în rele, acuza i în sute şi sute de d osare de corupţie, print re care singurele figuri luminoase şi promiţăto are sunt cele ale lui Nic u Bănicioiu, Robert Nego iţă şi Tudor Chiuariu? .
NIK
28 Ian 2012

hai sa fim seriosi!!daca era geoana in locul lui b asescu eram mult mai rau decat grecia acum.usl sti i doar sa promita,dar can d vine vorba de pus in pr actica dau cu stangu in d reptu.nu va lasati manipu late de vorbele lor...
PETRICA
28 Ian 2012

Ce garanţii oferă PSD c ă atunci când vor veni la putere nu vor pune pum nul în gură procurorilo r anticorupţie, cum au f ăcut cu înverşunare î nainte de 2005.
SOSO
28 Ian 2012

Se protesteaza dar nici nu se stie pt ce anume,to ti urla “jos guvernu” ,dar ii intreb pe acestia :aveti o alternativa mai buna?credeti ca daca vor comunisti din psd veti a vea viata in roz?ganditi- va ce”bine “am dus-o pe vremea cand era tatuc u iliescu. Mai bine pdl d ecat nea nelu........
NUCKY
28 Ian 2012

Nu va lasasti indrumati g resit de catre socialisti . Zapada si temperaturile extreme sunt normale, nu e mana lui Basescu aici. .. Gasiti altceva de stri gat in piata acum...
GOGU
28 Ian 2012

Trebuie să lăsăm deopa rte ura. Românii trebuie să decidă cine va guve rna România in mod democ ratic, prin vot şi ei vo r lua decizia cea mai pot rivită în toamnă, la a legeri..
BETI
28 Ian 2012

Nu suntem singurii care n e cnfruntam cu criza econ omica ! trebuie sa avem r abdare si incredere nu sa ne lasam pacaliti de pop ulismul USL!
VIKTOR
28 Ian 2012

E buna si ninsoarea asta la ceva, cu acest prilej poate le mai vine si celo r de la USL mintea la cap … Hai Boc pune mana pe lopata si ajuta si tu la dezapezire :)) Am vazut c a zilele astea PDL-ul a i esit pe strazi la lopata, USL-ul unde a iesit ?! p e strada la proteste cu b anii la protestanti in bu zunar ? :P:P:P
GEORGICA
28 Ian 2012

Uitaţi-vă ce se întâm plă în Europa. Uitaţi cum ţări importante se confruntă cu falimentul. Nu are dreptul niciunul dintre politicieni sau di ntre noi, guvernanţi sau opoziţie, să sacrific m stabilitatea României ..
ANDERSON
28 Ian 2012

Oamenii n-au cerut în Pi aţa Universităţii să vină Ponta şi Antonescu . Oamenii vor o schimbare mai profundă. Atata tim p cat exista cvorum Parla mentul poate functiona si nu e nevoie de alegeri a nticipate. Se vor face do ar alegeri partiale in co legiile de unde au demisi onat parlamentarii PNL si PSD.
ELENA
28 Ian 2012

Trebuie să lăsăm deopa rte ura politica, si sa n e axam pe dezapeziri salv ari de vieti si nu in ult imul rand sa ne gandim ca vor urma inundatii.
ELENA
28 Ian 2012

Iarna a venit in Romania . Guvernul a stiut sa man agerieze situatia de criz a. Un exemplu bun!
DELY
28 Ian 2012

Miza nu o reprezintă de misia parlamentarilor USL în sine, ci forţarea d e alegeri anticipate. Mot ivul pentru care graba es te atât de mare e simplu : la sfârşitul anului, toate sondajele indicau u n USL aflat pe un trend d escendent. Poate gestul a vea mai mult sens anul tr ecut, dar nu exista presi unea străzii pe care să vrea să o folosească n avantajul lor.
PETRE
28 Ian 2012

Sa iasa lumea la dat zapa da, nu la huiduit...ca to ti sunt tari in gura dar cand e vorba de munca ne dam la fund. Ca si in pol itica...toti isi dau cu p arerea, dar niciunul nu i ntra in teren sa vada cat de greu e. Felicitari do amnei Udrea ca a pus tine rii sa curete zapada.
NICUSOR
28 Ian 2012

Bravo Base, esti cel mai tare!!!
MADA
28 Ian 2012

Zapada este ca USL-istii, multa si nefolositoare.
UN_CETATEAN
28 Ian 2012

Bravo dom'le! Macar cinev a mai face ceva bun in ta ra asta! Respect!
TONY
28 Ian 2012

Bravo lui Boc ca a dat za pada si a ajutat oamenii …alti stau la calduri ca si striga “Jos guver nul!”
RAMONIKA
28 Ian 2012

LA DISCUTII SUNTEM PRIMII ,LA PUS MANA PE LOPATA AM VAZUT CINE AU IESIT,STUD ENTII,TINERII OTPDL,SI RE STUL AU STAT PE MARGINI S I AU COMENTAT DE BOC C-A DAT CU LOPATA,DE UDREA CA FACE COMANDAMENT DE DEZA PEZIRE SI NU-I BINE,ASA C UM VA PLACE VORBA AR TREB UI SA VA PLACA SI MUNCA.
CUTZA
28 Ian 2012

BRAVO EI CA FACE UN COMAN DAMENT DE DEZAPEZIRE,POAT E SA SE URCE SI PE UN TAN C SA CONDUCA,FEMEIE FARA FITZE,STIE SA FIE DOAMNA CAND TREBUIE,BARBATOASA,S UNT MULTI BARBATI INCOMPE TENTI SI FRUSTRATI CA NU AU FACUT CE FACE ELENA UD REA,CA DE EXEMPLU ASTIA C ARE SCRIU DE EA,AU EPUIZA T SUBIECTELE,SI MANANCA S I EI O PAINE PE SPINAREA EA.
UN OM
28 Ian 2012

=Protestele au facut ca p uterea sa dea cu ..capul de sus ptr. a vedea ca ul ciorul RASPUNDERII GUVER NAMENTALE ... nu merge la infinit; puterea isi re zolva interesele pur pers onale si de grup si nicid ecum cele .. nationale, a le electoratului iesit az i, disperat, si pacalit d e sloganuri afisate pe ba ni grei, c-o vor duce bin e... =Toata Europa ne ve dea pana acum .. niste re semnati si neputinciosi i n fata puterii si a unui Presedinte ce nu-l baga i n seama autoritatile UE; da, protestatarii au tulb urat apele afacerilor si intereselor la nivel inal t si a celor care se simt cu musca pe caciula ; cu m se face ca abordam numa i modele .. originale rom anesti si nu din cele ve rificate de alte state cu experienta in domeniul r estructurarii si economie i statului; cum se face c a masurile de austeritate sunt indreptate si supor tate de muritorii de rand iar la nivele mai mari c heltuelile si bugetele su nt majorate fata de anu l trecut si a caror desti natii preferentiale rezol va solicitarile clientele i politice ; oare strigat ul de disperare al omului din strada este a unui OM NEBUN ??
DAN
28 Ian 2012

Macar in ceasul al 12-lea oamenii au realizat ca n u de ce sa protesteze!!!
ROBERT_TM
28 Ian 2012

Cred ca ar trebui sa ince pem sa ne preocupam de ec onomia tarii caci de asta depindem cu totii , nu s a facem proteste sis a pa lavragim la tv. Opozitia sa mai vina si cu planuri constructive nu doar sa adanceasca criza caci ei spun ca reprezinta Romani a dar nu fac decat in dau na noastra.
LILY_DENISE
28 Ian 2012

NU VA LASATI MANIPULATI D E USL SI DE TELEVIZIUNILE LOR,REFLECTATI ASUPRA LU CRURILOR SI HAIDETI SA IE SIM IMPREUNA DIN CRIZA EU SUSTIN PRESEDINTELE SI G UVERNUL BOC
ANTONIO
28 Ian 2012

Boc nu face doar munca de birou. A iestit pe teren sa evalueze situatia si sa ia masurile necesare.
ROBERT_TM
28 Ian 2012

Trebuie sa trecem peste p erioada asta grea de ince put de an , grea si din p unct de vedere al vremii care a blocat tot dar si din punct de vedere polit ic sis a incepem sa recon solidam. Orice zi care tr ece asa ne va costa enorm . Poate aud si liderii op ozitiei care incurajeaza acest blocaj , dar si cei ai guvernului care trebu ie sa se implice mai mult .
ION
28 Ian 2012

PDL da un exemplu pozitiv , a iesit volutar la deza pezit!!!
MARIAN
28 Ian 2012

Avem nevoie de alegeri es te adevarat. Dar nu trebu ie sa ne lasam vrajiti de USL sa le facem in graba . Ei se grabesc ca dupa a tata timp ii arde la buzu nare, vor sa se infrupte din ciolan cat mai repede .
ALEX
28 Ian 2012

Siguranta cetateanului es te redata prin masurile a d-hoc ale guvernului in f ata iadului alb.
IONA
28 Ian 2012

Acum ca natura este impor iva noastra...trebuie sa dam o mana de ajutor celo rlalti si sa ajutam la de szapezirea strazilor. Tre buie sa fim noi toti un e xemplu..numai asa putem s chimba ceva in romania
VICTOR
28 Ian 2012

PDL-ul a iesit la deszape zit....restul ce fac, ca tot isi dau cu pumnul in piept ca ei fac si dreg.
UN OM
28 Ian 2012

= Chiar nimeni nu vede gr eselile Puterii in acele ,,asumari ale raspunder ii pe banda rulanta, in intoarcerea spatelui la amendamentele Opozitiei si Societatii civile , i n dezinteresul si indifer enta la parerilor altor p arteneri decat cei de la putere?; = TOCMAI ACEST STIL DE GUVERNERE a scos tara in strada iar acum ce fac ?? ... ,,re para,, imaginea de polit icin si accepta cerinte le strazii - taxa auto-A rafat-indemnizatiile revo lutionarilor-...; asta do vedeste ca ,,masurile,, sunt luate peste noapte si nu cu un plan stabili t, analizat si hotarat di n timp; in toata lumea , in toate tarile .. probl ema zapezii este apanajul firmelor specializate cu tehnica la nivelul vremu rilor noastre, cu organi zare si conducere aproape militarizata ; Ce vedem azi ... ? Chemarea Guvern ului la lopata ... sa vad a EUROPA , cat de gosodar i suntem si ce tehnica or iginala avem; acesta es te niveleul de gandire si organizare al celor mai destepti romani , aflati la puterea Romaniei anulu i 2012.
BCA
28 Ian 2012

chiar mam uitat la stiri pe PRO tv cu toate protes tele astea si italienii r àd de noi am ajuns de r sul lumii ,stati oameni buni acasà si nu mai fac eti ràs la lume pentru 5 0 lei
DEDE
28 Ian 2012

Romania a fost dezapezita repede deoarece militari i si persoanele din minis terul transporturilor isi fac treaba foarte eficie nt.toti cei care au zapad a in fata magazinelor mer ita amendati deaoarece mu lta lume aluneca si se ra nesc din cauza "lenei" un or persoane.
DUKE
28 Ian 2012

Oprescu e repetent la dez apezire si anul acesta, c ine il mai voteaza e nebu n
LORD
28 Ian 2012

Cu natura nu te pui indif erent de culoarea politic a, Guvernul a actionat cu m trebuie
ELA
28 Ian 2012

Oameni buni haideti sa ne unim impotriva raului( P onta si Antonescu)
CRISTI
28 Ian 2012

Oprescu nu a facut nimic pentru a ne asigura minim e conditii de circulatie in aceste conditii meteo. Foarte bine ca d-na mini stru i-a cerut socoteala pentru faptul ca o capita la europeana sta de zile bune paralizata sub namet i.
UN OM
28 Ian 2012

= iata o parere autorizat a privind guvernarea PDL : Graham Watson, liderul Partidului European Libe ral Democrat și Reformis t, susţine că este soli dar cu poporul român şi admiră sacrificiile pe care acesta le-a făcut. ,,-Aş dori să-mi exprim îngrijorarea în legăt ură cu ceea ce se întâ mplă în ţara dumneavoa stră şi speranţa că v eţi avea alegeri anticip ate pentru a rezolva situ aţia actuală. Nu este p osibil să continui când ai un preşedinte care f ace abuz de puterile sale constituţionale, forţ nd trecerea legii sănă tăţii prin Parlament. N u este posibil să contin ui când poporul şi-a pi erdut încrederea într-u n guvern care a devenit l eneş şi, de asemenea, d ă semne că a devenit co rupt. Exprimarea opiniei publice, atât de puterni că pe cât a fost pe str ăzile Bucureştiului, pr ecum şi în alte părţi , ar trebui să fie de aj uns pentru a transmite un mesaj președintelui şi Guvernului, că a sosit vremea ca ei să plece pe ntru a oferi ţării aleg eri anticipate şi un nou început- ,, a spus Grah am Watson. = astept .. sa vad si parearea licurici ului de peste mari si tar i .
FLORIN
28 Ian 2012

Ce usor e sa ceri anticip ate stand la caldurica. A ntonescu somn usor in con tinuare.
MARINELA
28 Ian 2012

DACA TOTI AM PUNE MANA PE O LOPATA,SI AM DA DOVADA DE SOLIDARITATE AM AVEA UN BUCURESTI CURAT,DOAR S TIM S-ARUNCAM PISICA MOAR TA-N CURTEA ALTUIA,DAM VI NA PE PRIMAR,DAM VINA PE GUVERN,TRAIASCA OTPDL SI STUDENTII CARE AU IESIT L A ZAPADA,MAI VREM ACTIUNI .
KORINA
28 Ian 2012

ROMANUL STIE SA ZICA :NE DA CEVA CA VENIM LA: DAT ZAPADA,LA MITING IN STRAD A,LA ALEGERI,LA CERSIT,DA CA SUNT MITUITI DE PSD AT I VAZUT C-AU IESIT IN STR ADA,NOI TINERETUL AM DAT ZAPADA FARA SA FIM PLATIT I,UNII AU O GANDIRE COMUN ISTA SI II VEDETI PESTE T OT,SUNT CEI CARE SE UITA LA CEILALTI CARE MUNCESC.
AKON
28 Ian 2012

Nu o sa cada guvernul ca vor unii...zapada asta a venit ca un dar de la doa mne,doamne:),pt a oprii n ebunia din Piata revoluti ei si a salva agrigultura de la nenorocire pe anul asta....
MARIAN
28 Ian 2012

Trebuie sa mergem inainte cu masurile luate de guv ern. Daca ne oprim acum t otul va fi fost in zadar. Alegerile anticipate nu vor face decat rau Romani ei
CRISTINA STANCU
28 Ian 2012

Ma surprinde ca nu l-au g asit vinovat pe Basescu s i pe Boc ca a nins! E ulu itor ca si pentru fenomen ele naturii se gasesc vin ovati !
GINA TODOR
28 Ian 2012

Minicipalitatea are mare parte din vina, pentru ca singura atitudine pe car e au luat-o a fost sa dea amenzi!
POPORU TARII
28 Ian 2012

Nu suntem singurii care n e confruntam cu criza eco nomica ! Trebuie sa avem rabdare si incredere ,nu sa ne lasam pacaliti de U SL!
ANA
28 Ian 2012

Oamenii care tot insista cu aceste proteste de toa ta “jena” nu reprezin ta majoritatea!!!
RIGHT
28 Ian 2012

USL = COMUNISTI
LIA
28 Ian 2012

Mie imi place zapada, ast a este farmecul iernii, i nsa nu pe trotuare si pe sosele, din pacate noi su ntem foarte slab dotati c u utilaje performante.
VALI
28 Ian 2012

Haideti sa fim realisti, masurile luate de actualu l guvern sunt dure, dar i n timp vom vedea ca au fo st bune!!!
LOLO
28 Ian 2012

Mai bine iesim la deszape zire decat sa stam in str ada si sa urlam!! Asa fac em ceva util celorlalti!!
BIS
28 Ian 2012

Pe mine nu ma reprezinta cei care ies in strada si tipa. Esti injust sa se spuna ce cetatenii romani nu stiu ce si nu stiu cu m!! Nu ma reprezinta o gl oada de derbedei colorati politic!!
GABI CRIS
28 Ian 2012

Este foarte usor sa acuzi si sa denigrezi persoane , mai greu este sa faci l ucruri concrete in situat ii extreme !Bravo celor c are au luat atitudine!
DRE
28 Ian 2012

Rezultatele incep sa apar a domnul Tanasescu (FMI) -Romania in 2012 nu intra in recesiune -asta nu pr ea se aude pe la televizi uni
ELENA
28 Ian 2012

Domnilor ziaristi ati epu izat subiectele si incepe m sa ne luam de PDL?Etica profesionala nu mai exis ta in Romania?Sunteti man ipulati de aia de la USL?
NICU
28 Ian 2012

Decat sa stam sa aruncam cu vorbe mai bine am ies i in strada la deszapezit ,nu ca politicianul Ponta care ne da indicatii pre tioase de la caldurica sa u domnul Crin care doarme in picioare la sedinte!
VASILE
28 Ian 2012

Aia care stau si proteste aza gen revolutionari pe bani mai bine ar iesi la lopata nu sa stea din gur a degeaba!
GINA
28 Ian 2012

Ca cetatean responsabil c are ofera un model in via ta generatiilor viitoare trebui sa-ti vezi de unul singur de bunastarea per sonala nu sa astepti la s tat de toate :bani,deszap ezire si alte lucruri in care trebuie sa te implic i personal !
MIRCEA
28 Ian 2012

Daca nu aveti ce face aca sa in loc sa protestati c a tampitii mai bine ati f ace lucruri bune v-ati ca uta de munca sau sa facet i lucururi utile pentru s ocietate!
MIRELA
28 Ian 2012

Bai voi domnilor care sca ndati daca v-ar cere cine va pe frigul asta sa iesi ti la actiuni de voluntar iat sa strangeti gunoaiel e sau sa ajutam caini din adaposturi unul nu ati i esi si ati justifica ca s unteti batrani si bolnavi ,asta se numeste fatarnic ie!In piata stiti sa stat i sa urlati la -6 grade!R usine!
ADINA
28 Ian 2012

Oare cat mai plateste USL -ul in zilele geroase cel or care stau in piata uni versitatii?
EDWARD
28 Ian 2012

Fara proteste manipulate si FARA USL
GABI CRIS
28 Ian 2012

Unii nu inteleg ca nu ai cum sa te impotrivesti fe nomenelor naturale! Mai au putin si USL –ul spu n ca PDL-ul este de vina si pentu asta!
ARAFAT
28 Ian 2012

Ar fi cazul sa terminati cu protestele false si sa recunoasteti realitatea, USL va MANIPULEAZA
GEORGE
28 Ian 2012

Realitatea este ca masuri le luate de guvern au fos t necesare,dar lumea nu i ntelege ca si alt guvern daca era, tot in criza in tram.Presa au epuizat sub iectele si fac bascalie c u Boc care da lopata,cu U drea ca si-a dus mama nu stiu unde,sunt multi care nu au iesit sa dea zapad a nici macar de pe masina lor,mergeti prin Bucures ti si ramaneti uimiti cat e masini sunt inzapezite, tot astia stau in casa si critica guvernul,plosnit ele astea sunt un rau in societate.
SANDU
28 Ian 2012

Lasati politica,puneti os ul la treaba,ca mall-uril e sunt pline asa de mult munciti.
COSTICA ION
28 Ian 2012

Comunistul de Oprescu nu stie sa se descurce in ni cio situatie. El nu stie decat sa primeasca spaga si sa faca manevre in fav oarea USL!
PAUL
28 Ian 2012

Manipularea este un ast fel de act, reușind să acționeze asupra celor c are se lasă pradă ei, f ără ca măcar să afle că ceva li se întâmpl .
BUNA
28 Ian 2012

usl-ul nu stie decat sa l atre indiferent ce ar fac e guvernul. pai domnule a ntonescu in acest ritm va transformati usor usor i ntr-un nou vadim
JAN
28 Ian 2012

Eu zic sa aratam ca sunte m civilizati!!! Sa lasam protestele daca nu isi au rostul( clar nu isi au r ostul)!!!
ARAFAT
28 Ian 2012

Guvernul se comporta resp onsabil, a actionat la ti mp. Nu inteleg de ce sunt eti lipsiti de etica ziar istilor ?
ESCHIMOS
28 Ian 2012

Intrebati-l pe Mosneagul ordinar (Iliescu) de ce s ocietatea romana din ziua de azi nu mai are demnit ate. Mi-as da libertatea numai pt al vedea la pusc arie si daca se poate , r estul gastii de parlament ari
SAFTOIU
28 Ian 2012

O SA APARA SI SOARELE IN ROMANIA ,DUPA MASURILE LU ATE DE GUVERN SIGUR NE VA FI BINE,DAR TREBUIE SA A VEM RABDARE,SA NU MAI AST EPTAM DE LA GUVERN SA FAC EM SI NOI CEVA PENTRU TAR A ASTA.
ADELA
28 Ian 2012

Oprescu a facut Bucuresti ul varza cu deszapezirea lui de 2 bani.
CRY
28 Ian 2012

Inca mai sunt in strada l a protest? Ar fii bine sa mearga sa dea zapada!!! Sa lase protestu...sa pun a maina pe munca!!!
ALIN
28 Ian 2012

parerea mea e ca va merge bine in tara numai cand se va schimba vreo 3 4 ge neratii de mentalitate,pa na se va spala mentalitat ea asta de comunist imput it din minte,oricare ar c onduce tara nu poate face nimic,sunt destui din um bra care fac cartile,nu a vem cum sa ne ridicam la nivelu care ar fi pe plac ul tinerilor cand in func tii sunt tot cei care era u si inainte de revolutie (vechii comunisti) si nu vb numai de cei din parla ment,o ei simplu din prim arie in primarie,din spit al in spital,din institut ie in institutie.cand moa re unu din aia vechi,il p un in functie tot pe un u rmas dea l lor,dar restu babaciunilor de la putere deja injectati cu sindro mul comunist,au grija sa l scoleze pe ala pe placu lor.si asa se duce mai d eparte toateasa cum sunt si acum.
IOV
28 Ian 2012

La muncaaaa nu la intins manaaa!!!
CURCUBEU
28 Ian 2012

Nici eu nu ma simt reprez entat de aia din piata de la miting!!
CORINA
28 Ian 2012

Un premier care si-a asum at masurile de austeritat e si care nu a dus Romani a in situatia Greciei tre buie mentinut in functie. Ponta sa-si vada de rali urile lui si sa ne lase, iarAntonescu sa doarma in continuare.
SANDU
28 Ian 2012

Rusine celor platiti de U SL care ies in strada sa faca scandal!!!
PETRE
28 Ian 2012

Eu sustin guvernarea si n u vreau ca tara mea sa aj unga ca Grecia, Italia si altele care sunt in cola ps economic.
MATEI
28 Ian 2012

Veselia demolarii care a cuprins opozitia USL de d oua saptamani nu este num ai semn edificator al inc onstientei unor partide p retinse democratice de a destabiliza propia tara d ar coroborata cu situatia economica si financiara a intregii Uniuni Europen e si mai presus de toate a Romania. Acresti oameni care nu se mai pot abtin e astepta minuni care sa ploua peste ei fara a vor bi despre nici un fel de solutie. In stea lor nema surata de a ajunge la put ere sunt gata sa taie si ancora financiara a tarii atacand in mod populist FMI-ul care a impus pentr u redresarea economica re strictiile stiute. Sunt t ari in Europa in care put erea si opozitia conlucre aza pentru a scoate tara din derapajul ecomic, la noi se pun "Bombe" guvern ului dorind sa guverneze si peste ruine!
CATRINA
28 Ian 2012

AM FOST IN ORAS SI SE VED E CATI BUCURESTENI SI-AU DEZAPEZIT MASINILE,RUSINE E.SI VOI NU SUNTETI IN ST ARE 2M SA DATI ZAPADA.
GENERALU
28 Ian 2012

ACUM CEREM DEMISIA GUVERN ULUI,SI NU REALIZAM CA MA SURILE LUATE DE EI AU FOS T NECESARE.
CRISTINA
28 Ian 2012

Nu inteleg presa de ce se mai agita atat de mult i ncat se vaita ca iarna a blocat Romania, este norm al atata vreme cat uni mu ncesc sa faca ceva iar al ti stiu sa stea si sa com enteze la adresa celor ca re se implica.
ZAMFIR
28 Ian 2012

Suntem alaturi de Presedi ntele nostru Traian Basec u ! Jos cu mafioti securi tati, jos camatari , jos falsi revolutionari, jos putorile plangacioase din tara asta , traiasca PDL si democratia !!!!!! Rom ania suntem si noi cei ca re va sustinem si credem si sustinem eforturile in modernizarea Romaniei .T oate natiunile puternice s-au ridicat in momentele cruciale prin disciplina si unitate fara sacrific ii si rabdare nu se obtin e nimic !
CIPRIAN
28 Ian 2012

Opozitia ar trebui sa ias a si ei sa ajute cu ceva oameni din teritoriu la d ezapezit, dar ei sunt pre ocupati doar sa preia put erea si atat nimic mai mu lt sa le fie rusine. Ar t rebui sa ii batem cu piet re pe astia de la USL.
ILIE
28 Ian 2012

Discursul Preşedintelui a fost bun. În ciuda tut uror protestelor, Traian Băsescu trebuie să îş i menţină poziţia în stat. Este de la sine în ţeles că oamenii vor o schimbare, şi de aceea c lasa politică trebuie s dea dovadă de competen ţă, însă anumite inte rvenţii ale opoziţiei d uc uşor, dar sigur, la distrugere socială, econ omică şi politică. Din criză ieşim doar împr eună!
UN OM
28 Ian 2012

@matei ; - aveti dreptat e cand spuneti ca ...,, Sunt ţări in Europa in care puterea si opozitia conlucreaza pentru a scoa te tara din derapajul eco mic, ... ,, - de ce nu v a intrebati cine i-a impi edicat sa CONLUCREZE .. opozitia cu puterea ? - acum culegem roadele VINO VATIEI Asumarilor de Ra spundere a GUVERNULUI si Presedintelui - jucator , pe OUG si legi ce nu s -au dorit de Putere sa fi e dezbatute in Parlament cu Opozitia si societatea civila . NU S-A DORIT ,,CONLUCRAREA,, ! - Euro pa si FMI erau surprinse de atitudinea cuminte a romanilor ptr. niste masu ri ce lor nici nu le t recea prin minte ca ar p utea sa le a plice; - re cord TVA, record reduceri salariale, ,,record ,, c heltuili bugetare, record restructurari de persona l bugetar, -antagonizare a unor categorii socio-pr ofesionale, profesori, me dici, politisti-functiona ri publici, militari, pen sionari-salariati; - jic niri de nereprodus la adr esa celor multi... si nem ultumiti de viata si viit orul copiilor si nu al l or; - deci .. cine n-a C ONLUCRAT ??? - se pare ca este pre tarziu, ... ca atunci cand o ,,og linda sparta nu mai poat e fi ce a fost,, !
OKIDOKI
28 Ian 2012

ELENA UDREA A FACUT CE MU LTI ALTII NU AU FOST IN S TARE SA FACA,ANCA BOAGIU NE VA ARATA CA SI EA POAT E LA TIMP SA CIRCULAM PE AUTOSTRADA,EMIL BOC IN FI NAL NE VA ARATA CA MASURI LE LUATE AU FOST BUNE,SI PRESEDINTELE CA VOM TRAI BINE.
LUCA
28 Ian 2012

În ciuda tuturor protes telor, Traian Băsescu tr ebuie să îşi menţină poziţia în stat. Este de la sine înţeles că oamenii vor o schimbare, şi de aceea clasa politi că trebuie să dea dovad ă de competenţă, îns anumite intervenţii al e opoziţiei duc uşor, d ar sigur, la distrugere socială, economică şi politică. Din criză ie im doar împreună!
ADELINA
28 Ian 2012

Discursul Preşedintelui a fost bun. În ciuda tut uror protestelor, Traian Băsescu trebuie să îş i menţină poziţia în stat. Este de la sine în ţeles că oamenii vor o schimbare, şi de aceea c lasa politică trebuie s dea dovadă de competen ţă, însă anumite inte rvenţii ale opoziţiei d uc uşor, dar sigur, la distrugere socială, econ omică şi politică.
GEORGIANA
28 Ian 2012

Discursul Preşedintelui a fost bun. În ciuda tut uror protestelor, Traian Băsescu trebuie să îş i pastreze poziţia în s tat. Este de la sine în eles că oamenii vor o s chimbare, şi de aceea cl asa politică trebuie să dea dovadă de competen ă, însă anumite inter venţii ale opoziţiei du c uşor, dar sigur, la d istrugere socială, econo mică şi politică. Din criză ieşim doar împre ună!
SAFTA
28 Ian 2012

NU VEDETI CA CEI DIN PSD NU AU SOLUTII,DAM VINA PE GUVERN,MASURILE ERAU NEC ESARE,REGIONALIZAREA ROMA NIEI SE PUTEA FACE PENTRU A PUTEA ABSORBI BANII DE LA UE,LEGEA INVATAMANTUL UI ERA NECESARA,SE LASAU PE TANJALA ELEVII,ACUM ST IU CA NU MAI POT COPIA,MA I E NEVOIE IN AGRICULTURA SA SE LUCREZE LA PROIECT E.
ALX
28 Ian 2012

La munca nu la intins man a!!! Eu nu ii inteleg pe astia care protesteaza de zor prin piete! Chiar nu au ce face mai bun??!!
CRISTI
28 Ian 2012

Eu vreau sa traiesc intr- o tara in care justitia s a-si faca treaba corect,i n care diplomele sa fie o btinute prin studiu si nu contra banilor,cand merg la medic sa fiu tratata cu respect si sa nu fiu j enata ca nu stiu cum sa-i imanez plicul.tinerii sa fie angajati pe competen ta si nu pe pile.Vreau o tara in care oamenii sa f ie demni si sa nu se lase cumparati cu o portie de fasole.La ora aceasta si ngurul om care incearca s a-mi indeplineasca dorint ele este PRESEDITELE BASE SCU si de aceea eu sunt a laturi de el.
ILI
28 Ian 2012

Avem nevoie de o clasa po litica unita!!!
ELY
28 Ian 2012

Muntumesc doamnei boagiu si udrea pt ca au deszap ezit la mine pe strada pt ca..nu se mai putea trec e!! Nici cainii nu puteau patrunde!! Asa ar trebui sa facem toti...sa ne aj utam unii pe altii! Acum o putem demonstra!!
RADAR
28 Ian 2012

E nevoie de dialog constr uctiv. Intelectualii stiu de unde au venit masuril e anti criza! Trebuie spu s poporului ca daca nu se merge pana la capat, sac rificiile au fost in zada r! De mai mult respect, d iplomatie si civilizatie trebuie sa dea dovada pol iticienii romani. Se uita o lume intreaga la noi s i in loc sa crestem credi bilitatea, ne facem de ra s!
EDUARD
28 Ian 2012

Sunt foarte multi cei car e o duc greu in aceasta t ara.Si eu ma numar printr e cei care se descurca pe zi ce trece tot mai greu .Dar a iesi in pietele di n orase sa tipi cat te ti ne gura, zile in sir ma i ntreb cand mai muncesti p t.a ti duce traiul?Dupa 8 ore de munca, zau ca nu ti mai arde.Si apoi vin c u intrebarea :atunci cand este greu cand ai un pre sedinte care vrea sa schi mbe un sistem compromis,d aunator,spui jos?si sa vi na cine?Ponta,Antonescu?P resedintele mai este acuz at ca a spus "sa traiti b ine"!Aceasta este doar o urare,nu a promis NIMANUI ca "Vom trai bine".Vom t rai bine daca fiecare din tre noi vom face cate cev a sa traim bine.
DUMITRA
28 Ian 2012

NOI TINERETUL SUNTEM SCHI MBAREA NU PSD-ISTII,NOI I ESIM LA DAT ZAPADA,NOI MU NCIM,NU STAM CU MANA-N TI NSA,ZIARISTII CASTIGA O P AINE PE SPINAREA LUI BOC, ELENEI UDREA,AR TREBUI SA LE MULTUMEASCA,CA DESPRE SANZIANA SI COLUMBAEN NI S-A ACRIT.
ROBERT
28 Ian 2012

Oamenii aşteaptă de la clasa politică mai puţi nă demagogie, tensiune i crize.
ESC
28 Ian 2012

Ia te uita ca Oprescu a g asit “vinovatul” pent ru prostul raspuns la ace ste 2 zile de ninsoare ! Eu in prostia mea stiu ca arterele principale tin de primaria Capitalei ! D aca rupe contractul cu Ur ban este cea mai drastica masura pe care o poate l ua Poteras si pana la urm a cea mai corecta , asa c a nu mai avem de ce sa-l invinuim ! Eu stau in sec torul 6, si ADP ul a fost tot timpul pe strazile s ecundare !
ROMAN
28 Ian 2012

usl-isti vor sa fure ca i n codru cum au facut dupa revolutie. nu mai merge asa.
DRACULA
28 Ian 2012

Nu este usor sa conduci o tara dupa ce vrea 'strad a'... si nici dupa ce vre a o Opozitie furibunda, m ult tentata de innavutiri oculte...
EMA
28 Ian 2012

MILOANE DE ROMANI-SUSTINE M PRESEDINTELE ALES DEMOC RATIC ,CEI CARE AM FOST S I SUNTEM IMPOTRIVA CIUMEI ROSI PSD
ANCA
28 Ian 2012

desi nu imi place frigul , ma bucur enorm ca a ve nit zapada asta si gerul , in sfarsit am scapat de USL –ul platit de la u niversitate !!
ADI
28 Ian 2012

cu toti trebuie să fim e xtrem de prudenti anul ac esta ca sa putem trece pe ste criza, nu este loc de populismele usl
TATIAN
28 Ian 2012

parca USL-ul nu pleca de la proteste decat atunci cand isi da basescu demi sia nu ? asa cum am spus si in ziua 1 si ziua 2 de miting >> degeaba protes tati ! a-ti inghetat 2 sa pt acolo ! Sustin Traian Basescu !
MIRELA
28 Ian 2012

Am vazut o mobilizare foa rte buna din partea guver nului Boc ! Felicitari pe ntru dezapezire , felicit ari ca a-ti redeschis dru murile principale !
DARIA
28 Ian 2012

Pentru ce stau romanii in frig sa protesteze ca sa incurajeze hotii din opo zitie Ponta si Antonescu?
SIMINA
28 Ian 2012

La vot si la deszapezire nu iese nimeni,da cand e vorba de scandal la Unive rsitate iese tot romanu s a urle ca o duce rau…d- aia o duceti rau ca nu va stiti prioritatile ca ce tateni!
LAURA
28 Ian 2012

USL-ul starneste ura si b aga zazanie intre cetaten ii Romaniei asta nu e pol itica!Mai bine ati lua ex emplu de la PDL care se i ntereseaza de binele ceta tenilor!
CRISTINA
28 Ian 2012

Tinerii USL-ului au inghe tat in numar de 100-200 m ax la universitate in ult imile 2-3 zile in timp ce tinerii PDL-ului au iesi t sa dea zapada in fata s colilor si gurilor de met rou din Bucuresti !! Feli citari pentru cei care au facut ceva pentru Bucure sti in zilele astea nu pe ntru cei care au stat sa protesteze aiurea!
CECILIA
28 Ian 2012

De ce toata lumea le plan ge de mila pensionarilor care nu fac altceva decat sa se planga ?Tineretul nu-l baga nimeni in seama ???
DANA
28 Ian 2012

Hai sa ne concentram pent ru ce e vital in momentul asta zapada si sa scapam de ea nu sa facem toti p olitica sis a aruncam cu noroi in oameni care ne-a u condus de 3 ani incoace cum au stiut ei mai bine …!
NINO
28 Ian 2012

Oprescule poate facem si noi sa se circule in Bucu resti. Noroc ca nu mai ni nge ca iar stateam cu mas inile in parcare.
LARA
28 Ian 2012

Putem sa ne exprimam la v ot ce vrem si ce nu vrem! Schimbarea incepe cu noi insine!Spiritul civic al cetateanului unde este ?M ai exista?
KAMI
28 Ian 2012

Razboinicii de la Univers itate sa iasa la deszapez ire!!!!!!Nu sa dea din ma ini ca Ceausescu …..
IANTU
28 Ian 2012

anul acesta e un punct de cotitura in viitorul ace stei tari ,ori mergem ina inte cu reformarea statul ui alaturi de presedinte si echipa sa,ori ne intoa rcem la un stat al asista tilor,coruptilor alaturi de usl .noi decidem
PITU
28 Ian 2012

Nici eu nu ma simt reprez entat de cei din piata!!
EMI
28 Ian 2012

Bine ca a venit zapada si frigu ca astia nu vor sa .si caute de munca!! Poat e asta ii va determina sa insiste pt viitorul lor !!
NUCA
28 Ian 2012

Voi cei din piata..care m ai sunteti...hai la desza pezire mai bine!!
VIORICA
28 Ian 2012

Inca cateva zile de ger s i vor disparea si cei 100 de protestatari ! Mai bi ne va duce-ti acasa de ac um ca , degeaba inghetati acolo !
AL3X
28 Ian 2012

O Romanie stabila, o Roma nie fara USL!
IRINA
28 Ian 2012

Da , sunt alaturi de Pres edintele nostru si il sus tin cu toata taria pentru ca este singurul om poli tic dupa 1989 care a ince rcat sa schimbe ceva in a ceasta tara; si chiar dac a nu a reusit intotdeauna ( fiecare om are greseli le lui )totusi incep sa s e vada schimbari. Numai c ei indaratnici nu vor sa recunoasca asta in ura lo r viscerala. Cei din piat a poate au dreptate, dar totusi 3-400 de exaltati platiti sa strige "jos ba sescu", jos boc", etc.nu reprezinta poporul roman, ci, eventual pe cei care 0i platesc. Credeti ca ta ndemul antonescu-ponta su nt mai buni? Asta doriti? De trei ani de zile prog ramul opozitiei este aces ta:suspendarea lui basesc u, jos basescu!
MIKI
28 Ian 2012

Pardoxul este ca romanii nu sunt multumiti de sis temul actual de sanatate dar nici nu doresc refor marea acestuia. Pana la u rma care e solutia ? Cre d ca o mai buna informa re nu strica cetatenilor romani, inainte sa iasa in strada si sa protestez e.
NOMAD
28 Ian 2012

un roman cu capul pe umer i nu se duce in piata si sa strige .toti stim ca a facut bine guvernul si p resedintele romaniei .hai sa le aratam si anul ace sta cine este mai tare:no i poporul sau ponta si cr in,sa le dam voturile cu credinta guvernului actua l ...
MISU
28 Ian 2012

Suntem alaturi de Presedi ntele nostru Traian Basec u ! Jos cu mafioti securi tati, jos camatari , jos falsi revolutionari, jos putorile plangacioase din tara asta , traiasca PDL si democratia !!!!!!
VGYHN
28 Ian 2012

PDL ramane singurul parti d serios de pe scena poli tica
ANA
28 Ian 2012

Consider ca toate masuril e luate de guvern au fost in beneficiul intregii t ari. Suport si eu conseci ntele acestor masuri prin taxele pe care le plates c, dar sunt sigura ca in viitor aceste masuri ne v or fi de folos. Sunt de a cord ca cei de la guverna re sa nu iasa in strada s a le dea lamuriri celor c are sunt in strada. De at atea luni s-a explicat di n ce cauza s-au luat aces te masuri, daca acesti oa meni nu au priceput in 6 luni, credeti ca vor pric epe in urmatoarele 5 minu te? Nu sunt de acord ca a cesti oameni din strada s a obtina ceva, m-am satur at de mana intinsa la cer sit si expresia " sa ne d eie" . De unde sa li se t ot dea? Din taxele pe car e le platesc cei care mun cesc cu adevarat? Eu lucr ez minim 12ore pe zi si n u sunt de acord sa li se "deie", vreau sa munceasc a toata lumea in tara ast a , ca sa pot lucra si eu 8 ore pe zi, pentru ca a cum cele 4 ore suplimenta re le muncesc pentru a ac operii taxele la stat din care se dau bani celor c are intind mana.
INA
28 Ian 2012

Daca ar fi fost vorba sa iasa lumea la dat zapada nu ar fi iesit apropape n imeni,dar cand vine vorba de dus la "proteste" se duc...
GINA
28 Ian 2012

Toata lumea acuza puterea de cate ceva, dar in ziu a unirii pe 24, cei de la putere erau in parlament si la guvern iar cei din opozitie erau la iasi si focsani facand bai de mu ltime si instigand poporu l impotriva puterii!! Sa le fie rusine USL-istilor !!!
MIMI
28 Ian 2012

Suntem alaturi de presedi ntele nostru, Traian Base scu! Deciziile luate de c atre actualul Guvern au f ost cele mai bune! Uitati -va la alte tari (Grecia) in ce situatie se afla. Nu mai condamnati PDL-ul pentru criza mondiala!
DIMA
28 Ian 2012

DESTEAPTA-TE ROMANE..purt am cu fala-n lupta un num e de TRAIAN !!!!!!
DIDI
28 Ian 2012

oare usl da vina pe bases cu pentru aceste zapezi s ivremea geroasa ??? ha ha ha
FLORIN
28 Ian 2012

Criza este a tuturor, nu numai a noastra. Impreuna trebuie sa iesim din ea prin gasirea de solutii , SI NU PRIN URLETE, ISTER II SI DEBANDADA. SA NE LI NISTIM UN PIC SI SA INCEP EM SA GANDIM LA RECE, CE SE POATE INTAMPLA DACA CO NTINUAM ASA ( cu isterii si situatii disperate man ifestate in piata) FACAND JOCUL CELOR CARE-SI DORE SC ANARHIE IN TARA SAU NE APUCAM FIECARE DE TREABA LA LOCUL LUI DE MUNCA PE NTRU A AJUTA TARA NOASTRA ? CRIZA NU TRECE DACA MAN IFESTAM, STRIGAM , ZBIERA M IN PIATA SAU LA TELEVIZ OR!!!
DEXTER
28 Ian 2012

DE 20 DE ZILE TOT AUZIM S I VEDEM PE TOATE POSTURIL E DE STIRI....JOS BASESCU ....JOS PDL.....ASTA STRI GA CEI DE LA PNL SI PSD.. ..DAR OARE A VAZUT CINEVA SA VINA SI EI CU VREO SOLUTIE LA PROBLEMELE TA RII?? NU ISI ASUMA NIMIC. ..EI DOAR ACUZA SI ARUNCA CU PIETRE....
SEBI
28 Ian 2012

Cel mai bun presedinte: T RAIAN BASESCU!!!!!
GINA
28 Ian 2012

Sa ne spuna USL de unde v or lua bani pentru mărir ile de salarii şi pensii pe care le promit..Criza necruţătoare afecteaz viaţa a miliarde de oa meni. Suntem practic în mijlocul unei crize făr precedent după cel de- Al doilea război mondial .
SASA
28 Ian 2012

e un lucru bun ca basescu a inceput sa deranjeze u slul...inseamna ca s-a sp art o bubita...usl o s se destrame pana in toamna. ...
ANDY
28 Ian 2012

Poate zapada si gerul au venit la timp pentru a tr imite de la Universitate oamenii platiti de USL . Daca tara ajunge pe mana lui Ponta sau a lui Crin Antonescu vom ajunge cu totii, intr-un timp f scu rt, la sapa de lemn.
MODJO
28 Ian 2012

Daca ati citi presa in ul tima perioada, probail ca ati observat ca o mare parte a statelor U.E. se confrunta tot mai mult cu situatii extreme datora te Crizei. Sansa romanilo r de a trece cu bine pes te aceasta incercare este tot mai mare de la zi la zi si se datoreaza in mo d clar masurilor de auste ritate luate in 2010 de a cest guvern (guvern care este condamnat si blamat in fiecare ora ,zi, emisi une,dezbatere,etc etc) si a celor care au inteles importanta acestora,chiar si mai tarziu. Ar trebui sa mai analizam putin s ituatia si sa vedem si fa ta buna a lucrurilor facu ta din moment ce tari pr ecum : Cehia, Grecia,Port ugalia, Spania aproape ca ne copiaza exemplul acum . Eu nu vreau sa strig j os GUVERNUL, jos BASESCU .... eu vreau doar sa mai avem rabdare si putina i ncredere in cei pe care i-am mandatat sa ne repre zinte acum 4 ani. Cu sti ma si respect , toate cel e bune !
EMYTZA
28 Ian 2012

Sustin Traian Basescu si guvernul Boc....si mai al es PDL-ul...sa moara usl- istii de ciuda:)
ZICU
28 Ian 2012

Este ciudat cum toti comp lexatii au dreptul de a i esi pe antene sa indoctri neze prostimea si lucruri le constructive care s-au facut pt tara asta nu su nt prezentate ca sa le in teleaga si supusii USL. A m fost sunt si voi fi ala turi de unicul conducator al romaniei, Traian Base scu.
LISA
28 Ian 2012

Ne-am saturat de manipula rea condusa de liderii US L.
MIMI
28 Ian 2012

Base e de vina ca romanul refuza sa fie competitiv . base e de vina ca tiner etul urmeaza facultati pr ecum Spiru Haret, Hyperio n sau Lumina. Base e de v ina ca aia care plimbau h artii prin institutii sun t dati afara. Base e de v ina ca USL nu vine cu o s olutie viabila de a "redr esa" lucrurile. Si tot Ba se e de vina ca ninge... Hai sa il impuscam... Sa vina Iliescu la Cotroceni ... Tampiti mai sunteti!! !
SEDA
28 Ian 2012

Cel mai competent partid ramane PDL-ul
NICU
28 Ian 2012

Cineva (nu Antena1,2,3,4. ..) trebuie sa analizeze calitatea celor care pref era sa stea in piata in l oc sa produca ceva pentru tara asta. Eu am trecut pe acolo si am vazut nist e tampiti care-l vroiau p e regele Mihai, altii cer eau carute in bucuresti, iar niste batrani senili insistau pentru pensii.. Toti sunt uniti printr-un singur slogan: jos bases cu... Oare nu trebuie sa ne-ntrebam cine pe cine a r trebui sa judece??
GIGI
28 Ian 2012

Daca 3-4 sute de oameni s e strang si revendica nis te aberatii (mai sunt si bagati in seama), rezulta ca eu in costum si crava ta trebuie sa ma duc in a lta piata sa ii contest p e acei nebuni? Sau stau c ivilizat si imi exprim vo tul din 5 in 5 ani acorda ndu-i increderea votului investit? Va rog frumos s a ma scuzati ca nu sunt a tat de indoctrinat sau pl atit cu 150 ron sa stau i ntr-o piata sa urlu ca ta mpitul pentru ceva ce nu este posibil...
TINCU
28 Ian 2012

Este incredibil cum se la sa manipulati unii de mas s-media si de liderii opo zitiei, dar unde nu-i cap .. vai de picioare!! Feli citari guvernului si auto ritatilor pentru cum s-au descurcat cu situatia na metilor si ai naturii!! B ravo lor, au muncit din g reu si au reusit sa salve ze multe vieti!!!
IULIA
29 Ian 2012

Nici nu vreau sa ma gande sc cat de rau o sa fie da ca o sa vina USL la puter e…ei nu stiu decat sa f ure si sa vorbeasca… Do amne fereste!!
ARES
29 Ian 2012

Ce mai in sus si in jos,a vem nevoie de o lege noua pentru Bucuresti:dar por tocaliilor nu le convine acest lucru!Nu pot spori autoritatea edilului sef !E vorba de Sorin Oprescu care deja are urmatorul mandat in buzunar!Si voi postacii portocalii,chiar nu ati obosit sa-i ridic ati osanele lui Udrea si Boc?
UN OM
30 Ian 2012

- Observ ca ADMINISTRATOR UL DE SITE a ... inchis posibilitatea de a mai f ace comentarii ; - ar fi putut sa ne anunte ... - presupun ca nu ati primi t amenintari ptr. ...ca s a luati aceasta masura ??
MARINA
30 Ian 2012

NU cred ca mai trebuie sa ne intrebam de ce s-a in tamplat acest lucru... es te subinteles ..tot guver nul boc si presedintele b asescu sunt cei potriviti !
CORNEL
30 Ian 2012

Masurile luate de guvernu l boc au fost cele mai po trivite, chiar daca au fo st aspre. Ar trebui sa ca utam in istorie cat de du re au fost masurile luate in timpul marii crize 19 29-1933.
MONICA
31 Ian 2012

ar trebuie sa sprijinim c onducerea tarii pentru ca eforturile acesteia de a rebilita tara sunt vizib ile,doar ca unii,influent ati de opozitie,nu vad to ate eforturile si se dau in vant dupa toate promis iunile care nu au fundame nt...daca tara are datori i,are pentru popor! incer cati sa intelegeti! trebu ie sa sustinem Traian Bas escu!

Adauga un comentariu

Random image