2016-12-04 00:10

ULTIMA ORA


Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011

 |  14:55
Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011

Televiziuneade divertisment pentru femei TLC va fi lansată în România pe 20 ianuarie 2011,postul urmând să fie iniţial disponibil în pachetul de bază analogic şi digitalal companiei UPC, au anunţat reprezentanţii Discovery Networks.

Lansareaîn România a televiziunii TLC, un post din portofoliul DiscoveryCommunications, a fost anunţată în cadrul unei conferinţe de presă de cătrePhillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală, şiAda Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia,Discovery Networks Europa Centrală.

TLC,unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite, este oteleviziune de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsăîntre 25 şi 49 de ani, iar programele acesteia sunt bazate pe realităţile cucare ele se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate deDiscovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, areieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri diverse şi nu vor să fieîncadrate în stereotipuri.

Astfel,potrivit reprezentanţilor Discovery, TLC oferă divertisment de calitate pentruorice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră latransformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturipractice pentru problemele întâlnite zi de zi. Totodată, TLC prezintă personajecu experienţe extraordinare şi cu poveşti autentice. Postul oferă telespectatorilorprograme de divertisment, care le permit acestora să descopere lucruri noi,emisiunile fiind destinate întregii familii.

PostulTLC va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România,începând cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită înfuncţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC vafi alcătuită în concordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, companiaplănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.

Lansareateleviziunii TLC în România are la bază un studiu care s-a desfăşurat pe şasepieţe europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia.

"Studiula încercat să vadă cum îşi definesc femeile din aceste ţări propria feminintateşi problemele cu care se confuntă şi, în funcţie de aşteptările lor şi deprogramele pe care le putem oferi pe acest canal, am realizat întreagapoziţionare a canalului", a explicat Ada Roseti.

Eaa mai spus că din studiu a reieşit faptul că femeile din România sunt"calculate şi foarte planificate". "Îşi planifică bugetul, seduc la cumpărături cu liste, sunt cu picioarele pe pământ şi nu au ieşiri dinrealitate, nu-şi doresc lucruri imposibile. În acelaşi timp, sunt deschisecătre lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastră deschisă către o lumenouă". Totodată, Ada Roseti a spus că femeile din România, spre deosebirede femeile din alte regiuni din Europa, nu-şi doresc o televiziune pe care să osavureze singure, ci împreună cu familia.

Potrivitacesteia, iniţial, pe TLC vor fi difuzate exclusiv programe internaţionale denon-ficţiune. "Vom introduce treptat şi unu sau două programe de ficţiune,pentru că studiul ne-a arătat foarte clar că femeile ca public ţintă preferăpoveştile (...) Avem planuri şi pentru producţii locale", a explicat AdaRoseti.

"LansareaTLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă înconsolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei deprograme şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentruDiscovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi depublicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin", a declaratPhillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Dinoferta de programe cu care se va lansa postul TLC fac parte câteva seriicunoscute la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diversesituaţii de viaţă, precum: "Poliţistele din Broward County" -povestea unor femei poliţist şi a realităţilor cu care se confruntă în lupta pecare o duc zi de zi pentru apărarea legii, "Ghid pentru părinţi - Situaţiiextreme" - cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite decea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost, "PR şi modă la New York" -povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri dinNew York, care organizează prezentări de modă pentru nume celebre din aceastăindustrie.

Înprezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei dinStatele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA,poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuridemografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLCa fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific.Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postuluiîn Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria, la 1 octombrie 2010. În prezent,postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Pânăîn primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara StatelorUnite.

TLCface parte din portofoliul Discovery Communications, care cuprinde şi DiscoveryChannel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil înpeste 170 de pieţe.

ÎnRomânia, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi TV: DiscoveryChannel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, DiscoveryTravel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

DiscoveryCommunications este una dintre cele mai mari companii din lume în domeniulproducţiei de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde deabonaţi, din peste 180 de ţări. Discovery însumează peste 100 de reţele la nivelglobal, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şiDiscovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum şiservicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. Discovery NetworksInternational distribuie 14 mărci internaţionale, puse la dispoziţie unui numărcumulat de 244 milioane de abonaţi, oferind programe adaptate în 27 de limbidiferite.

Anunţullansării televiziunii pentru femei TLC în România a fost făcut într-oconferinţă de presă, care a precedat deschiderea ediţiei din 2010 a Convenţieide Comunicaţii prin Cablu - singurul târg românesc de televiziune şiechipamente destinate comunicaţiilor prin cablu -, care se desfăşoară marţi şimiercuri, la Hotelul Marriott din Bucureşti.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638948-10-16



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image