2016-12-07 16:36

ULTIMA ORA


Udrea: Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci a declarat brandul României original şi unic

 |  12:36
Udrea: Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci a declarat brandul României original şi unic

OficiulInternaţional pentru Invenţii şi Mărci (OHIM) şi Oficiul de Stat pentruInvenţii şi Mărci (OSIM) au declarat brandul turistic al României original şiunic, acesta urmând să fie folosit în toate campaniile internaţionale depromovare, a declarat marţi ministrul Dezvoltării, Elena Udrea.

Potrivitministrului, The Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marksand Designs - OHIM) a declarat brandul României ca fiind original pe 28octombrie, iar răspunsul celor de la OSIM a venit în urmă cu o lună.

Udrea a adăugatcă a primit o declaraţie de la compania pe site-ul căreia era postată o imaginesimilară celei din brandul turistic al României, în care era specificat cădesenul din logo-ul românesc este original.

"Cel desprecare s-a scris că ar fi creator ne-a dat o declaraţie în care specifică faptulcă nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original şi îlrecunoaşte ca atare. În aceste condiţii, brandul României este consideratoriginal pe piaţa internă şi internaţională şi îl vom folosi în toatecampaniile viitoare, inclusiv în cea pe care o vom derula împreună cuFacebook", a adăugat Udrea.

Brandul deturism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria yRecreacion SA - Taylor Nelson Sofres.

Brandul invităla explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţede verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului aparescris "România" într-un font rotund şi o frunză în nuanţe de verde şialbastru.

În ziua lansăriiacestuia, pe site-ul unei companii din străinătate a apărut o imagineasemănătoare cu identitatea vizuală a brandului României.

Ulterior, MDRT asolicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza dinbrandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat cănu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.

AsociereaTHR/TNS a răspuns că brandul de turism şi toate componentele sale au fostcreate de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa deelemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiindcantitatea semnificativă de desene pe internet.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638948-07-27



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image