2020-07-16 20:16

Economic şi puternic. Megane GT, Renault cu stil

 |  16:56
Economic şi puternic. Megane GT, Renault cu stil

Megane GT line este un produs Renault care a primit elemente de design de Formula 1. Cu toate că arată ca o sportivă, GT line este mai mult o maşină pentru familie care este în stare să atingă o autonomie de 1.000 km cu un plin. Motorul dci de 130 de cai-putere este capabil de această performanţă cu doar 60 de litri de motorină. Preţul de bază al lui Megane GT este de 19.300 de euro cu TVA.

Cu ce e diferit Megane GT line de unul simplu? În primul rând, aduce pe şosea o maşină care are rădăcini în diviza de Formula 1 a Reanult. Varianta GT Line are, printre altele, o direcţie întărită şi suspensii cu zece la sută mai tari. Schimbările se simt foarte pregnant pe serpetine şi la viteze mari, când Megane GT îşi schimbă comportamentul din maşina de familie în armăsar dezlănţuit. Dacă versiunea 2014 a lui Megane are o nouă grilă fronală, modificări la blocurile optice, schimbări minore la partea din spate și mai multe mici adăugiri la interior, varianta GT Line se dorește un apogeu al acestor schimbări, altele decât cele care apar pe o sportivă pur-sânge cum este RS. Avem de-a face cu o exacerbare a formelor sportive în materie de design, cum ar fi niște oglinzi gri, mânere de aceeași culoare sau un difuzor spate asortat. Evident nu lispesc luminile LED sau jantele din aliaj gri pe 17 inch. La interior, în aceeași notă, se remarcă scaunele sport de piele cu o fermă susținere laterală, un bord preluat de la divizia sport la care vitezometrul este gradat până la 270 km/h, o generoasă trapă panoramică splituită care cuprinde tot plafonul sau un schimbător de viteză al cutiei automate în combinație crom cu piele. Materialele interioare sunt de bună calitate, cauciucurile moi, plasticele mate, lucrătura atent executată semn că mașina este asamblată în Spania. GT line beneficiază de interfață de comunicare R-link care pe ecranul tactil afișează navigația, agenda telefonică, posturile de radio sau fișierele media, este capabil să preia semnale usb sau prin bluetooth. Accesul se face și printr-un joystick și o serie de butoane plasate pe consola centrală. Limitatorul și cruise controlul sunt amplasate tot pe consolă, în vreme ce încălzirea în scaune este plasată pe lateralul acestora. Există destule spații de depozitare pentru pahare și sticle, ca și un torpedou destul de mare. Spațiul în habitaclu este suficient, iar cel din portbagaj atinge 403 litri. De remarcat prezenţa sistemului Visio - avertizare depăşire linie continuă, schimbare automată a luminii din faza scurtă/lungă, asistent la frânare şi pantă, dar şi sitem de spălare faruri, totul la un preţ de 500 de euro. În plus, există o trapă pavilion electrică vitrată panoramică.

Un preţ ridicat

Megane GT line dci 130 are sub capotă un diesel de 1,6 litri care livrează 130 de cai-putere la un cuplu de 320 Nm. Motorul este şi el de insiraţie sportivă. Puterea de la roată este livrată printr-o cutie manuală precisă şi economică. Consumul înregistrat a fost de 5,5 litri/100 km la o viteză medie de 62 km/h pe autostradă, serpentine şi coloană. Practic, după 500 km parcurşi nu ajunsesem nici măcar la jumătatea rezervorului. Stabilitatea la drum e impecabilă, suspensiile sport sunt întărite cu 10% faţă de varianta de linie, dar sunt setate și pentru un parcurs comod prin gropile bucureștene. Megane dispune de ABS, ESP, airbaguri frontale, laterale și torace. Prețul lui Megane GT line diesel este de 19.300 de euro cu TVA şi ajunge la 22.500 de euro cu TVA în varianta cu tapiţerie de piele, plafon panoramic şi sistem Visio.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-06-22

Mai multe imagini:
Economic şi puternic. Megane GT, Renault cu stil
zoom
Economic şi puternic. Megane GT, Renault cu stil
zoom




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE