2020-07-16 20:57

Perfect pentru orice dorinţă. X3, un SUV clasic

 |  16:15
Perfect pentru orice dorinţă. X3, un SUV clasic

Lupta acerbă pentru segmentul SUV dusă de marii producători auto are ca rezultat o diversificare a ofertei. X3 este un răspuns clasic pe care BMW l-a dat în segmentul premium realizând o maşină care îmbină nemţeşte eficienţa, puterea, confortul şi luxul. După trei zile de teste, maşina îţi intră atât de mult pe sub piele încânt simţi că face parte din tine. Mai multe amănunte puteţi citi pe automotomania.ro

BMW X3 este o esenţă de ceea ce înseamnă o maşină premium germană. Tehnologia contribuie din plin la confort şi siguranţă. X3 a fost lansat în 2003. În 11 ani, a ajuns la a doua variantă şi câteva facelifturi, necesare pentru update-uri tehnologice. Noul X3 vine mănuşă şoferului. Te simţi sigur, stai confortabil, priveşti şoseaua de la înălţime şi ai putere la discreţie. Gadgeturile fac din drum o plăcere. Head-up display-ul afişează tot ce-ţi trebuie, de la clasica viteză, cruise control sau interdicţiile pe segmentul respectiv de drum, până la navigaţie sau posturile de radio. În combinaţie cu septronicul cutiei automate, X3 devine aproape o maşină autonomă. Pe autostradă, şoferului nu-i rămâne decât să privească liniştit peisajul, să converseze cu pasagerii sau să asculte muzica preferată la sistemul HiFi premium. Ca dimensiuni, X3 este mai mare - 4,657 metri lungime, 2,089 metri lăţime - şi cu aspect mai sportiv decât precedendul. Grila fontală a primit o grilă dublă mai mare, cu ramă lată şi supape de aer mai bine conturate. De asemenea, farurile cu tehnologie LED au fost alungite. La interior, BMW a lucrat astfel încât să ofere ce este mai bun pentru o maşină premium. De la fotoliile din piele cu încălzire şi multiple suporturi lombare, până la legătura cu lumea, prin intermediul internetului, asigurată de ConnectedDrive, X3 oferă confort şi stil. Ocupanţii fotoliilor din spate au la dispoziţie un spaţiu suficient pentru orice înălţime şi posibilitate de a regla separat clima.

Un diesel de top

În cele trei zile în care am testat noul X3 am prins vânt puternic şi prima zăpadă prin Bucureşti. Am remarcat că maşina s-a comportat bine la rafalale laterale de peste 80 km/h de pe autostradă, graţie gabaritului de peste 1,75 tone şi în ciuda înălţimii 1,678 metri. Prima zăpadă m-a prins cu cauciucuri de vară, dar cu ajutorul sistemelor electronice de stabilitate şi a tracţiunii integrale xDrive am reuşit să fac faţă cu brio traficului de iarnă. Şi pentru că este vorba despre un BMW, un loc aparte îl dedic puterii. Adică motorului diesel TwinPower Turbo, care din 2 litri a reuşit să smulgă 190 de cai-putere şi un cuplu de 400 Nm. Această putere impresionantă, transmisă pe nesimţite la cele patru roţi motoare de cutia automată în opt trepte, mişcă bolidul până la 100 km/h în doar 8,1 secunde şi asigură atingerea unei viteze maxime de 210 km/h. Consum este rezonabil, 5 la sută pe autostradă şi cel mult 9 la sută în trafic bară la bară prin Bucureşti. Evident, sistemul are disponibile presetările Eco, Comfort, Sport şi Sport Pro în care reacţia maşinii se schimbă radical, economicul şi nepoluantul X3 ajungând o bestie de nestăpânit care te afundă în fotoliul comod din piele. Preţul de bază al lui X3 xDrive 2.0d este de 42.408 euro cu TVA, iar modelul testat, aproape full-option, este de 65.453 euro cu TVA.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-06-08

Mai multe imagini:
Perfect pentru orice dorinţă. X3, un SUV clasic
zoom
Perfect pentru orice dorinţă. X3, un SUV clasic
zoom




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE