2020-08-10 12:21

Putere şi economie. Megane GT dci 130, atlet de cursă lungă

 |  16:35
Putere şi economie. Megane GT dci 130, atlet de cursă lungă

Renault Megane GT line a primit acum şi un motor diesel puternic şi economic. Combinaţia rezultată este o maşină cu pedigree în Formula 1 care este capabilă să parcurgă 1.000 km cu un plin de motorină de 60 de litri. O maşină bună pentru familie, dar indicată şi pentru curse precise în oraş sau pe serpentine. Totul cu o emisie de doar 104 grame de CO2 la 100 km parcurşi. Preţul de bază al lui Megane GT este de 19.300 de euro cu TVA. Mai multe detalii despre seria GT line, și cu ce este ea diferită față de normal, puteți citi și pe automotomania.ro.

Megane GT aduce pe şosea o maşină care are rădăcini în divizia de Formula 1 a Renault. Varianta GT Line are, printre altele, o direcţie întărită şi suspensii cu zece la sută mai tari. Schimbările se simt foarte pregnant pe serpetine şi la viteze mari, când Megane GT îşi schimbă comportamentul din maşină de familie în armasar dezlănţuit. Dacă versiunea 2014 a lui Megane are o nouă grilă fronală, modificări la blocurile optice, schimbări minore la partea din spate și mai multe mici adăugiri la interior, varianta GT Line se dorește un apogeu al acestor schimbări, altele decât cele care apar pe o sportivă pur-sânge cum este RS. Avem de-a face cu o exacerbare a formelor sportive în materie de design, cum ar fi niște oglinzi gri, mânere de aceeași culoare sau un difuzor spate asortat.  Evident nu lipesc luminile LED sau jantele din aliaj gri pe 17 inch. La interior, în aceeași notă, se remarcă scaunele sport de piele cu o fermă susținere laterală, un bord preluat de la divizia sport la care vitezometrul este gradat până la 270 km/h, o generoasă trapă panoramică splituită care cuprinde tot plafonul sau un schimbător de viteză al cutiei automate în combinație crom cu piele. Materialele interioare sunt de bună calitate, cauciurile moi, plasticele mate, lucrătura atent executată semn că mașina este asamblată în Spania. GT line beneficiază de interfață de comunicare R-link care pe ecranul tactil afișează navigația, agenda telefonică, posturile de radio sau fișierele media, este capabil să preia semnale USB sau prin bluetooth. Accesul se face și printr-un joystick și o serie de butoane plasate pe consola centrală. Limitatorul și cruise controlul sunt amplasate tot pe consolă, în vreme ce încălzirea în scaune este plasată pe lateralul acestora. Există destule spații de depozitare pentru pahare și sticle, ca și un torpedou destul de mare. Spațiul în habitaclu este suficient, iar cel din portbagaj atinge 403 litri. De remarcat prezenţa sistemului Visio - avertizare depăşire linie continuă, schimbare automată a luminii din faza scurtă/lungă, asistent la frânare şi pantă, dar şi sistem de spălare faruri, totul la un preţ de 500 de euro. În plus, există o trapă pavilion electrică vitrată panoramică.

1.000 autonomie

Megane GT line dci 130 are sub capotă un diesel de 1,6 litri care livrează 130 de cai-putere la un cuplu de 320 Nm. Motorul este şi el de inspiraţie sportivă. Puterea de la roată este livrată printr-o cutie manuală precisă şi economică. Am înregistrat un consumul de 5,5 litri/100 km la o viteză medie de 62 km/h pe autostradă, serpentine şi coloană. Practic, după 500 km parcurşi nu ajunsesem nici măcar la jumătatea rezervorului. Stabilitatea la drum e impecabilă, suspensiile sport sunt întărite cu 10% faţă de varianta de linie, dar sunt setate și pentru un parcurs comod prin gropile bucureștene. Megane dispune de ABS, ESP, airbaguri frontale, laterale și torace. Prețul lui Megane GT line diesel este de 19.300 de euro cu TVA şi ajunge la 22.500 de euro cu TVA în varianta cu tapiţerie de piele, plafon panoramic şi sistem Visio.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-02-09

Mai multe imagini:
Putere şi economie. Megane GT dci 130, atlet de cursă lungă
zoom
Putere şi economie. Megane GT dci 130, atlet de cursă lungă
zoom
Putere şi economie. Megane GT dci 130, atlet de cursă lungă
zoom

Putere şi economie. Megane GT dci 130, atlet de cursă lungă
zoom




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE