2020-01-18 19:57

EXCLUSIV. Document exploziv privind siguranța traficului feroviar. Recepții dubioase pentru calea ferată

 |  12:37
EXCLUSIV. Document exploziv privind siguranța traficului feroviar. Recepții dubioase pentru calea ferată

Ziarul Puterea a primit un document legat de o recepție dubioasă a unui contract feroviar. Sub mandatul ministrului Transporturilor, Lucian Bode, sub directa lui oblăduire se semnează recepții pentru lucrări de modernizare a căii ferate ce pot duce la dezastre și accidente feroviare grave ca cel din Ardeal din 1968.

Ziarul Puterea a intrat în posesia procesului verbal de recepție pentru reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră-Curtici-Simeria, componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h Tronson1: Frontieră-Curtici-Arad-Km 614.

Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor încheiat în stația CF Arad în data de 18.11.2019, prin care comisia de recepție a admis recepția la terminarea lucrărilor pentru lucrările contractului de execuție nr. 23/15.02.2012, derulat de către Asocierea Alstom-Swietelsky-Euro Construct-Dafora conține o anexă cu 12 lucrări necesare a fi completate. 

La punctul 2 din anexă, comisia de recepție a cerut eliminarea restricției operaționale la instalația CE din stația Arad, Curtici și HM Sofronea astfel încât instalația să nu permită parcursuri incompatibile. 

CFR îi cere producătorului echipamentului să-și corecteze erorile de software să nu mai permită parcurs incompatibil. Mai precis, să nu permită punerea trenurilor cap în cap.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-12-21

Mai multe imagini:
EXCLUSIV. Document exploziv privind siguranța traficului feroviar. Recepții dubioase pentru calea ferată
zoom
EXCLUSIV. Document exploziv privind siguranța traficului feroviar. Recepții dubioase pentru calea ferată
zoom




Parerea ta...

22KM/H MAI MARE RUșINEA
20 Dec 2019

Partidul PSD a dus întreg sistem CFR la ruinare și dezbinare. Ce vedem micile sclipiri este doar un fâs in fata ochilor.
ION I. IONESCU
20 Dec 2019

In afara de anexa 4 mai sunt încă 3 anexe care conțin zeci de probleme. De fapt CFR prin Dorobanțu si Gavrila au făcut un pact secret cu Alstom pentru a prezenta ca nu sunt probleme la recepție. Asta pentru ca Alstom avea nevoie de referințe in procesul Brașov-Sighisoara unde fusese descalificat de CFR.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray