2020-08-05 14:34

Ispectori de la ITM reţinuţi pentru luare de mită

 |  12:07
Ispectori de la ITM reţinuţi pentru luare de mită

Doi inspectori de la Inspectoratul Teritorial de Muncă - ITM Bucureşti au fost reţinuţi, după ce au fost prinşi în flagrant în timp ce primeau mită 3.000 de lei pentru a nu amenda o firmă la care au găsit o persoană care lucra fără forme legale de angajare.

Cei doi inspectori, Ion Roşioru şi Constantin Meţler, au fost denunţaţi de administratorul SC L.P. SRL, iar luni, procurorii Parchetului Tribunalului Bucureşti şi poliţişti de la Serviciul de Investigare a Fraudelor din Poliţia Capitalei i-au prins în flagrant pe Ion Roşioru şi Constantin Meţler, ambii inspectori la ITM Bucureşti, în timp ce au primit mită 3.000 de lei, relatează Mediafax.

Cei doi inspectori ar fi cerut mită pentru a nu amenda firma verificată cu 20.000 de lei, "pe motiv că a folosit la muncă o persoană căreia nu i-au fost întocmite forme legale de angajare", se arată într-un comunicat de presă al Parchetului Tribunalului Bucureşti remis, marţi.

Parchetul Tribunalului Bucureşti a dispus punerea în mişcare a acţiunii penale faţă de cei doi inspectori şi a luat măsura reţinerii pe o durată de 24 de ore.

Ion Roşioru şi Constantin Meţler au fost prezentaţi marţi Tribunalului Bucureşti, cu propunere de arestare preventivă pe o perioadă de 30 de zile, a precizat sursa citată.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-04-01



Parerea ta...

COSTEL
01 Apr 2014

Sub privirea "neputincioasa" a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ? “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat. Dupa mine, potopul! Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri . Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat. In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.” Carcotasii spun ca aceasta "caracatita" are azi alt nume...Nu este greu de ghicit.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


Autocar



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine


Fabiz