2020-07-16 20:36

Primarii de sectoare își fac reclamă pe FB în plină panemie

 |  13:40
Primarii de sectoare își fac reclamă pe FB în plină panemie

Unii primari de sectoare, partidele, dar și un viceprimar deja faimos pentru panourile din Capitală, se iau la întrecere în promovare pe Facebook, în ultimele două luni, de la instituirea stării de urgență. Cei mai mulți bani i-a cheltuit edilul de la 5, Daniel Florea, care a băgat în Fb aproape 8 mii de euro din buzunarul propriu, într-o singură lună.

 Cele mai multe reclame sponsorizate pe Facebook le-a avut viceprimarul Dan Cristian Popescu, nu mai puțin de 47. Și partidele intră în competiție și se atacă unele pe altele: PNL Sector 3 a distribuit 30 de reclame începând cu luna martie, multe împotriva primarului Robert Negoiță, iar ALDE Sector 1 și Sector 6 au cheltuit peste 5000 de lei pentru reclamă negativă împotriva Președintelui României, Guvernului PNL și a lui Ludovic Orban.

În stare de urgență, tot mai multe activități s-au transferat în online, iar reclama electorală nu face excepție. Am luat la rând fiecare primar de sector și fiecare filială din București a partidelor PSD, PNL, USR, PLUS și ALDE și le-am analizat activitatea de promovare pe Facebook începând cu luna martie și până în prezent. L-am verificat și pe viceprimarul sectorului 2, Dan Cristian Popescu, cunoscut pentru campaniile sale de promovare de când a împânzit Capitala cu panouri care conțin întrebarea „De ce Popescu?” și care, în lipsă trecători, au rămas fără public.

Primarul care a cheltuit cei mai mulți bani, în decurs de 31 de zile, este cel al sectorului 5, Daniel Florea: 31.900 RON. Majoritatea promovărilor, se referă la măsurile luate de Sectorul 5 pentru combaterea Covid-19, în special dezinfecțiile blocurilor și a străzilor, și la distribuirea de fructe gratis, potrivit buletindebucuresti.ro. 

Deși a plătit cel mai mult, nu e pe primul loc la numărul de reclame sponsorizate pe Facebook. În locul lui este viceprimarul De Ce Popescu, care a investit 10.100 de lei în 47 de reclame din data de 1 martie până în prezent. Cele mai multe se referă la dezinfecție și la controlul piețelor din sectorul 2. 

Și primarii sectoarelor 4 și 6 și-au făcut reclamă pe Facebook: Daniel Băluță a cheltuit 4700 de lei pentru 5 reclame care au rulat în perioada 2.03-28.03, iar Gabriel Mutu 200 de lei pentru 2 reclame, una dintre care era un atac direct la adresa PNL.

Filialele partidelor de sector au dus la rândul lor o luptă pe Facebook, în mare parte una împotriva alteia. PNL Sector 3 a sponsorizat 30 de postări cu aproximativ 3400 de lei. Unele dintre ele erau împotriva primarului sectorului 3 Robert Negoiță, iar altele despre eficiența guvernului PNL în combaterea noului coronavirus.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-04-25



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


Autocar



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine


Fabiz