2019-10-14 03:57

Un tren mărfar încărcat cu sare a deraiat în Sălaj

 |  08:42
Un tren mărfar încărcat cu sare a deraiat în Sălaj

Florentin Dincă

Un tren mărfar încărcat cu sare a deraiat în noaptea de vineri spre sâmbătă. Incidentul s-a produs în stația Lețca din județul Sălaj.

Zece vagoane ale respectivului tren de marfă, încărcate toate cu sare, au deraiat, potrivit reporterntv.ro, citate de romaniatv.net. Din fericire, incidentul nu s-a soldat cu victime.

În urma accidentului, traficul feroviar este blocat în zonă. Reprezentanții CFR au anunţat că ar putea trece câteva zile până când situația va reveni la normal.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-02-06



Parerea ta...

NANUC
06 Feb 2016

Cu asa conducere la CFR MARFA e normal sa se aleaga praful. Toti neavenitii au ajuns sefi, directori , manageri si analisti care habar nu au cu ce se mananca functia aia.
JAF SI LA CFR CALATORI ?
07 Feb 2016

Cam asta auzim peste tot, oamenii lui Dragnea, oamenii lui Zgonea , oamenii lui… Iosif Szentes si-a facut datoria catre operatorii privati si impreuna cu actualul ministru al Transporturilor Dan M. Costescu, care pana de curand a fost directorul general al CFR SA, a tesut un nou mers al trenurilor, care a intrat in vigoare din 13 decembrie 2015, prin care efectiv se devalizeaza compania CFR Calatori doar ca sa faca jocurile operatorilor privati. In noul mers al trenurilor tesut de Szentes si Costescu, zeci de trenuri regio ale CFR Calatori (adica personale) destinate in special navetistilor, pensionarilor, elevilor si studentilor au fost transformate in trenuri interregio. In schimb, trenurile operatorilor privati au fost incluse in noul mers cu 5-10 sau 15 minute inaintea trenurilor operate de CFR Calatori ca sa-i fure calatorii de la compania de stat. Mai mult, prin transformarea trenurilor regio in interregio, pretul calatoriei s-a dublat sau chiar mai mult, dar durata de deplasare este aceeasi. Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, şi fostul manager privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, au fost preocupaţi să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor. Astfel, prin H.G. nr. 78/2013, pentru aprobarea actelor adiţionale nr. 1 pe anul 2013 la contractele de servicii publice în transportul feroviar de călători pentru perioada 2012-2015, Fenechiu a pecetluit opera de punere pe butuci a CFR Călători regizată pe ultima sută de metri a guvernului Emil Boc, prin HG nr 74/2012. Dar fostul manager privat Valentin Dorobanţu, susţinut tacit de fost director al Direcţiei Feroviare din Ministerul Transporturilor, Claudiu Dumitrescu, dar si de adjunctul sau Marin Stancu, care cum vrea sa devina secretarul general al Ministerului Transporturilor, au acceptat ca pe mai mult
DNA
07 Feb 2016

Stimabile , toate aceste informatii da- le la DNA.Oricum Dumtrescu a scuipat tot, asa ca stai linistit numai dureaza mult.Mai sunt detalii pana o sa- i vezi pe toti la puscarie.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray