2020-07-14 07:16

Bode și Mariana Ioniță, pe șantierul VO Timișoara Sud!

 |  19:32
Bode și  Mariana Ioniță, pe șantierul VO Timișoara Sud!

Vineri, 24.04.2020, Lucian Bode, Ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, împreună cu Directorul General al CNAIR, Mariana Ioniță au fost pe șantierul Variantei de Ocolire Timișoara Sud.

Astăzi am văzut o mobilizare bună pe șantier. Sperăm să o țină tot așa și să crească numărul de utilaje și de lucrători. Proiectul are sursă de finanțare din fonduri europene, ceea ce este foarte important, iar noi, Compania, i-am asigurat și plata avansului. 

De săptămâna viitoare vor fi aici și consultantul, inginerul, DRDP Timișoara, și cu toții vor lucra astfel încât proiectul să nu stagneze, să nu ne mai oprim din cauza unor avize sau relocării utilităților. Și aici, ca și la celelalte proiecte în derulare, am solicitat colegilor mei și antreprenorilor să facem un parteneriat, o echipă, astfel încât să ne respectăm calendarele asumate și să finalizăm proiectele începute.”, a declarat Mariana Ioniță, Directorul General al CNAIR.

Antreprenorul care realizează execuția Variantei de Ocolire Timișoara Sud, în lungime de 25,69 km, este compania TIRRENA SCAVI S.p.A.

Valoarea contractului pentru construcția VO Timișoara Sud este de 272.432.921,95 lei fără TVA.

Durata de realizare a acestui contract este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 luni.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-04-26



Parerea ta...

MADMAX
27 Apr 2020

Acest articol contine o imagine care dezinformeaza. Cum se poate posta o imagine cu o autostrada cand se cunoaste deja faptul ca centura Timisoarei este doar cu cate o banda pe sens? Asta dezinformeaza puternic si la cei care nu sunt la curent cu situatia, creaza asteptari care nu se vor indeplini!
MADMAX
27 Apr 2020

Mai bine s-ar pune ziaristii sa investigheze de ce din 2009 noiembrie-decembrie, cand s-a dat in folosintza prima bucata de centura la Timisoara (cea de nord-est) si pana in 2020 nu s-a miscat nimic in sensul sa se continue acea lucrare? De atunci s-au petrecut foarte multe evenimente la nivel international: au aparaut razboaie noi, au fost lansati sateliti, s-au dat in folosintza poduri rutiere extrem de lungi in Asia etc. In Romania, un oras ca Timisoara a ramas in toti acesti ani cu o bucatzica de centura care nu asigura cale de ocolire a orasului pentru camioanele care sunt in tranzit spre Serbia sau Bulgaria!
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


Autocar



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine


Fabiz