2019-08-25 19:40

BOMBĂ. Telekom România CONCEDIAZĂ aproape 700 de ANGAJAŢI

 |  13:31
BOMBĂ. Telekom România CONCEDIAZĂ aproape 700 de ANGAJAŢI

Bombă pe piaţa media şi de telecomunicaţii. Telekom România anunţă că va restructura, în perioada următoare, 692 de persoane din totalul de 5.831 de angajaţi de la nivelul grupului de companii.

Din numărul posturilor ce urmează a fi restructurate, 438 de poziţii vor fi din cadrul Telekom România Communications S.A., respectiv 254 de poziţii din cadrul Telekom România Mobile Communications S.A..

"În urmă cu doi ani, Telekom România a iniţiat un program de transformare pentru a reduce complexitatea proceselor, prin redefinirea modelului operaţional, având ca scop îmbunătăţirea interacţiunii cu clienţii săi, prin digitalizare şi simplificare. Continuarea procesului de transformare asigură creşterea pe termen lung a grupului de companii, în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie. Poziţiile care urmează să fie restructurate vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale companiei, în linie cu strategia de simplificare şi digitalizare", se precizează în comunicat.

În cadrul procesului de restructurare, Telekom România susţine că va aplica măsurile de protecţie socială, în conformitate cu legislaţia în vigoare, iar evaluarea performanţei va fi utilizată drept criteriu în departajarea angajaţilor care ocupă poziţii similare.

"Reducerea complexităţii proceselor interne identificate şi a portofoliului de produse şi servicii conduce la schimbări în structura echipelor din cadrul organizaţiei, necesare pentru îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei. Optimizarea proceselor, automatizarea şi introducerea de roboţi într-o serie de procese interne sunt câteva dintre priorităţile companiei în toate ariile operaţionale, cu progrese semnificative până acum în ariile de IT, Tehnologie, Financiar şi Logistică. În cadrul procesului de transformare, Telekom România şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală", notează compania.

Potrivit sursei citate, Telekom România va continua să pună accent pe creşterea vânzărilor prin intermediul canalelor online, în următorii trei ani, pentru identificarea şi soluţionarea diverselor deranjamente online, mai uşor şi mai rapid.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-07-18



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray