2020-04-08 15:04

Cât de importantă e publicitatea Outdoor

 |  11:40
Cât de importantă e publicitatea Outdoor

În lumea tehnologică în care trăim, pare că toate companiile migrează către strategii digitale, punând în prim plan social media și reclamele pop-up. Acest fapt îi face pe majoritatea să se întrebe dacă nu cumva publicitatea outdoor o să dispară.

Cu toate astea, studiile arată fix opusul. De exemplu, în America publicitatea a crescut cu 5% în 2019 comparativ cu anul precedent, fiind în continuare una dintre cele mai populare alegeri pentru businessuri. Publicitatea outdoor (stradală sau exterioară) reprezintă prezentarea directă și convingătoare a produselor către cumpărător sau utilizator, fiind cel mai vechi mediu de reclamă, potrivit https://focusmedia.ro/. Billboardurile sunt cele mai proeminente atunci când vine vorba de publicitate outdoor. Acestea au un efect impunător datorat în primul rând mărimii lor.

Cea mai bună modalitate de a aduce un mesaj clar

Plasate pe autostrăzi sau în orașele aglomerate, billboardurile reprezintă cea mai bună modalitate de a aduce un mesaj clar și memorabil în fața unei audiențe imense. Funcționând într-un mod asemănător, posterele reprezintă varianta în miniatură pentru billboarduri și ajută la focusarea mai clară pe o audiență locală.

Publicitatea outdoor digitală reprezintă modalitatea perfectă pentru campanii ce sunt în continuă schimbare, permițând afișărilor să se modifice în timp real, oricând este necesar. Mai multe poți afla de pe http://focusmedia.ro/


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-03-09



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri



PUBLICITATE






PUBLICITATE


Conferinta-Business



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine