2020-07-02 10:26

Forța fie cu tine! “Războiul Stelelor” în domeniul retailului online de fashion

 |  16:01
Forța fie cu tine! “Războiul Stelelor” în domeniul retailului online de fashion

Este un fapt deja evident că în această perioadă de încercare pentru zona de e-commerce din România, toți cei angrenați în acest domeniu fac tot posibilul. Pentru a rămâne în picioare pe o piață aflată deja în schimbare, care e pusă acum într-un context al schimbării și mai rapid.

În prezent, retailerii de fashion internaționali urmăresc cu mare atenție cum afectează lumea afacerilor răspândirea globală a pandemiei. Se spunea, până acum puțin timp, că industria modei şi a stilului de viaţă se confruntă cu un număr tot mai mare de provocări: de la vânzările online în creștere care fac dificilă loializarea clienţilor, la optimizarea distribuţiei şi îmbunătăţirea atractivităţii mărcii prin promoţii optimizate şi experienţe pozitive oferite clienţilor. Iată că în prezent există doar o mare și dificilă provocare: pandemia. Faptul că oamenii au fost îndemnați să stea acasă ar fi trebuit să încurajeze retailul online. Nu e însă chiar așa de simplu, așa cum și în vremuri normale acest domeniu nu e o bagatelă. E un fel de Război al Stelelor (metaforic vorbind),  cu îndemnul “Forța fie cu tine” care chiar se potrivește acum.

Spre exemplu, FashionUP! - retailer online de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, casă și grădină și-a extins în prezent portofoliul de produse pe următoarele categorii de interes: sănătate, curățenie, petshop, jocuri și educație.

O altfel de focalizare în ceeace privește produsele

“Am decis să venim în întâmpinarea clienților noștri și să extindem portofoliul de produse, cu brand-uri autohtone și internaționale. Decizia a venit firesc, în contextul pandemiei de COVID-19, pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților noștri. Am oferit prioritate gamei de produse din categoriile de interes: îngrijire personală,  sport și relaxare, articole pentru casă, articole pentru copii, înregistrând o creștere cu 25% a portofoliului pe aceste categorii. De asemenea, am integrat produsele în secțiuni noi: protecție și îngrijire, curățenie, ustensile de bucătarie, aparatură de uz casnic, accesorii și articole de sport. Pentru 2020 ne așteptăm la o dublare a cifrei de afaceri pe aceste categorii”, spune Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP.

Astfel, în această perioadă, partenerii din MarketUP (marketplace-ul marcă FashionUP, care susține producătorii și designerii români), au primit un pachet suplimentar de beneficii derivate dintr-o modalitate nouă de lucru.

Povestea a avut dintotdeauna rolul de a inspira

“A fost gândit și implementat un flux mult mai flexibil pentru colaborarea cu partenerii noștri, drept urmare controlul asupra vânzărilor și al încasărilor le aparține acum. Am simțit că această schimbare a fost primită cu entuziasm și privită ca pe un plus de încredere. Noul flux, gândit pentru a susține armonios relația cu partenerii noștri de afaceri, a deblocat orice circulație a cash-ului. Astfel, toți furnizorii din MarketUP facturează, încasează și își gestionează singuri promoțiile, au acces la o comunitate cu peste 500.000 de cumpărători și beneficiază de expunere la peste 1.000.000 de abonați. În luna aprilie ponderea vânzărilor partenerilor s-a triplat față de luna martie, un fapt generat atât de creșterea numărului de parteneri, cât și de efortul depus de echipa noastră în procesul de comunicare al acțiunilor de promovare. De asemenea, plățile online au crescut de 3 ori mai mult față de perioada de dinainte de instalarea stării de urgență”, mai adaugă Mira Anghelescu.

Totodată, în perioada dificilă pe care lumea întreagă o traversează, echipa acestui retail online a venit mai aproape de clienții săi și prin Jurnalul FashionUP. Un proiect prin care membrii echipei împărtășesc din trăirile și gândurile lor. Aceasta deoarece e bine știut: povestea a avut dintotdeauna rolul de a inspira și de a ne face viața mai frumoasă. Iar cum fiecare om are o poveste personală, iar activitățile utile din casă pot servi drept model, rolul acestui jurnal digital este acela de a oferi clienților o stare de bine, speranță și încredere. Negreșit!


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-05-21



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


Autocar



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine


Fabiz