2019-11-17 00:25

Guvern: Compania TAROM are buget

 |  18:33
Guvern: Compania TAROM are buget

Bugetul pentru acest an al TAROM, aprobat marţi de Guvern, prevede pierderi de 116,8 milioane lei, rezultatul negativ prognozat fiind apropiat de cel înregistrat în 2013, când pierderile s-au ridicat la 130,1 milioane lei.

Compania aeriană ar urma să înregistreze în acest an venituri de 1,55 miliarde lei şi cheltuieli de 1,66 miliarde lei, potrivit bugetului aprobat de Executiv. Comparativ, TAROM a finalizat 2013 cu venituri de 1,27 miliarde lei şi cheltuieli de 1,4 miliarde lei. TAROM operează peste 50 de destinaţii proprii şi deservite de partenerii code share. Flota companiei cuprinde 24 de aeronave, Airbus, Boeing şi ATR. Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României a fost înfiinţată în 1954 şi activează sub autoritatea Ministerului Transporturilor.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-08-27



Parerea ta...

CA LA NOI LA NIMENI?
27 Aug 2014

"Amatorism, explicaţii şi nervi. Trenul de marfă a deraiat în jurul orelor 24.00 şi a trebuit să treacă încă vreo 5-6 ore până când un specialist al Autorităţii Feroviare Române (AFER) a făcut constatarea la faţa locului. Abia după aceea, când s-au ivit zorile, au început să se agite și ceferiştii din zonă. Între timp, oamenii din trenurile staţionate au trăit clipe de coşmar. Nimeni nu-i informa despre ce se întâmplă. Le era sete, pieduseră legăturile către alte destinaţii, mulţi dintre ei nu aveau bani de un pahar cu apă. Ce intervenţii prompte? Ce grijă faţă de călători? Poveşti de adormit copiii! Oficialii CFR Marfă se bâlbâiau în explicaţii, cei de CFR SA căutau scuze, iar un director de la CFR Călători încerca să ne convingă la televizor că iarna nu-i ca vara. Nu a existat o coordonare unitară. Nici nu avea cum. De ce? Directorul interimar de la CFR Călători, Vasile Secară, era în concediu, cel de la CFR SA, Macarie Moldovan, era şi el ieşit din decor, iar cel de la CFR Marfă, George Buruiană, nu era de găsit. Cel care trebuia să coordoneze întreaga operaţiune din zonă, adică directorul Sucursalei de Transport Feroviar de Călători Braşov, Gheorghe Rădulescu, a stat în birou şi se uita la televizor, fără să se implice în deblocarea situaţiei. Poate era preocupat cu salubrizarea gărilor şi a vagoanele CFR, că doar cu aşa ceva se ocupa. Abia după aproape 12 ore circulaţia feroviară a fost restabilită, dar nimeni nu a fost tras la răspundere pentru brambureala generată de deraierea marfarului"
ROBERT
27 Aug 2014

Tupeu si nesimtire la maxim ? “Prin intermediul Directiei de Achizitii de la CFR Călători, s-a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la multe milioane de euro. Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă,fostul manager CFR Călători, Valentin Dorobanţu et comp. a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători. Practic,fostul manager de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat si prin castigarea acestui contract?” DNA, DIICOT, Corpul de Control al Ministrului Transporturilor, Curtea de Conturi,ANRMAP, etc. sa controleze toate, deci , toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori? Ar fi interesant si nu numai…
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray