2019-11-18 16:41

ROMÂNIA a demarat licitația pentru construirea unui POD de 500.000.000 de EURO. Unde va fi amplasat exorbitantul proiect

 |  23:08
ROMÂNIA a demarat licitația pentru construirea unui POD de 500.000.000 de EURO. Unde va fi amplasat exorbitantul proiect

Anunțul de participare pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani, cu o valoare estimată la aproximativ 500 de milioane de euro, a fost validat vineri de către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), iar sâmbătă va putea fi vizualizat pe platforma SEAP, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

"Cu o valoare pentru proiectare și execuție de 2,025 de miliarde de lei fără TVA (aproximativ 500 de milioane de euro), acesta reprezintă cel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură, atribuit în ultimii 27 de ani. Podul suspendat de la Brăila va fi cea mai complexă lucrare de infrastructura din ultimii 27 de ani, iar după ce va fi construit, se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri)", precizează CNAIR, într-un comunicat de presă.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 11 august 2017, ora 16:00.

Contractul va fi atribuit în baza celui mai bun raport calitate-preț, iar durata acestuia va fi de 114 luni. Astfel, 18 luni sunt alocate proiectării, 36 de luni execuției lucrărilor, iar perioada de garanție va fi de minimum 60 de luni.

Proiectul de investiție, cu o lungime totală de 23,413 km cuprinde inclusiv proiectarea și execuția drumului principal, Brăila - Jijila și a drumului de legătură cu DN22, Smârdan - Măcin.

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României și face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiții Teritoriale Integrate), finanțabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritara 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient".


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2017-04-29



Parerea ta...

ANONIM
29 Apr 2017

DACA SE POATE DOVEDI CU PROBE CA DE FAPT EXISTA INTENTIE IN COMITEREA FAPTEI PENALE INCADRATE LA NEGLIJENTA SAU ABUZ IN SERVICIU POATE DIN EROARE SAU IN MOD VOIT ATUNCI NU TREBUIE SA EXISTE NICI UN PRAG LIMITA . DACA SE VOR IMPUNE CRITERII DE INTEGRITATE SI PERFORMANTA LA INCADRAREA SI EVALUAREA ANUALA A SALARIATILOR INCADRATI LA STAT ATUNCI CAZUISTICA VA FI MINIMA NEGLIJABILA. ATAT TIMP CAT SE VORBESTE DE PILOSI, TEPARI, MAFIOTI, ETC INCADRATI IN FUNCTII UNDE "DACA NU CURGE MACAR PICURA" NU SE POATE DA LIBER LA FURAT DIN BUGETELE INSTITUTIILOR STATULUI.
LEVST.
29 Apr 2017

In primul rand , daca Romania "a declarat licitatie"... e -deja-clar! Stim cum se fac licitatiile in Romania, va castiga cine trebuie, apoi pretul va fi macar dublu si dupa cativa ani, firma respectiva va da in judecata statul roman, care-i va plati despagubiri, in final podul respectiv va costa cateva miliarde, PLATITE DE POPOR! Insa ethnic vorbind, la zona respective si conditiile locale, vremea podurilor a apus, poduri se construiesc in zone dificile(montane, etc.), aici cea mai buna solutie este tunelul executa la o adancime potrivita sub fundul apei si in locul unde sructura geologica este cea mai potrivita...Podul respective (metal) va suferi coroziune permanenta din prima secunda, datorita umiditatii constant(evaporatie, ceata, etc.), iar in caz de cutremur (chiar mic, 4-6 grade R.) se poate fractura sai distorsiona, mai ales cand distanta dintre cele doua capete este mare, iar podul, suspendat...la fel de important este capacitatea de transport, un tunel cu 2 benzi de circulatie rutiera/sens si 2 linii feroviare, poate functiona la maximum oricand, cea ce nu va fi posibil niciodata pe un asemenea pod...
ANONIM
29 Apr 2017

Acum sa te tii , loc bun de furat pentru mafia pesedista .Va costa inzecit si va fi de o calitate indoelnica. Specialistii romani ca si cercetatorii cu studii in strainatate au fost GONITI din tara de ciumatii rosii. Lucrarea va fi facuta de partidul stat si va fi inaugurata cu surle si trambite de puscariasul din Teleorman. Va fi prezent activul de partid si de stat si Romania va inainta pe cele mai inalte piscuri de progres si civilizatie. Sa ne traiesti mult iubite si stimate Kim Jong dragnea .Uraaaa spre comunism in zbor !
IN ZECE ANI
29 Apr 2017

LA conducerea tarii au fost adeptii tai mai postac nebun CEau facut?Ce au construit adeptii tai in afara de partii de schi pozitionate spre sud si terenuri de fotbal in panta Au facut in schimb harcea parcea si din economia tarii si din oameni impreuna cu binomul vostru Au furat au jecmanit au facut politie politica Au lasat tara cu datorii si imprumuturi de 40 de miliarde de euro Tu de ce esti asa isteric?Cred ca asa erai si in perioada dinainte de 89 si de asta ai avut probleme cu securistii Nu esti sanatos mintal!
CONSTANTIN
30 Apr 2017

Dezamagirea galatenilor si adeptilor tunelului ii fac dusmani realitatii! Podul sa fie facut!!Perspectiva uniuni Braila Galati,pe care o tot proclama galateni,iata ca se dovedeste a fi falsa.galateni/"prieteni"brailenilor /,isi declara adevaratele sentimente !.Pacat .
GABI77
03 Mai 2017

Pe mine ma duce in eroare garantia de minin 60 de luni.de altfel tot proiectul cred ca e o eroare tinand cont de suma astronomica
LEVST.
03 Mai 2017

Avertisment de TORNADE in Romania si o parte din Europa.(...)___________------__________In acest proiect ar trebui sa aiba un cuvant greu de sous cel putin 2 institutii, una ar fi Agentia pentru dezastre naturale( sau cum se numeste) pentru ca Romania nu a prea avut cicloane, etc., adica furtuni cu 3-4-500 km/ora, insa lucrurile se pot schimba oricand, si fara preaviz...La un asa eveniment, un pod suspendat cu deschidere foarte mare, poate intra in tangaj si rupandu-se partial(sau contorsionandu-se), poate ramane intr-o rana,si de nefolosit, in cel mai bun caz...Iar a doua institutie este Armata, care trebuie sa gandeasca strategic pentru o asa intreprindere, mai ales ca podurile sunt destul de demodate, se faceau pe vremea lui Saligni, pentru ca nu exista o tehnologie a tunelizarilor subacvatice.Problema este ca intr-un conflict(cu oricine) chiar si un proiectil de mica putere, bine tintit sau din intamplare(ratacit) poate afecta serios podul, facandu-l intr-o secunda, nefunctional...Nu mai vorbim de o bomba de mare putere, aruncata exact pe mijlocul podului, care-practic l-ar rupe in doua si cele 2 aripi s-ar prabusi, iar timpul necesar refacerii va fi de ani...Nu mai amintim de pret...Si sa ne imaginam ca la acel moment pe pod este o coloana de piese de artilerie si alte echipamente militare f. grele, vitale pentru tara, la acel moment...Dar in primul rand, niciun pod nu poate suporta o garniture de tren de 50-60 vagoane, care transporta 50-60 de tancuri de cel putin 20 tone, fiecare...Din nou, nu mai adaugam, ca nici vorba ca -in acelasi timp sa mai fie si cel putin doua coloane auto, cu greutati considerabile...Insa altfel -total altfel- stau lucrurile cu tunelul, si mai ales cu un tunel cu doua linii separate prin 15 -20 metri stanca, practic prin fiecare tunel , pe acelasi sens, poate circula concomitent acea garniture de tren plina si -pe doua benzi- doua coloane auto, la fel de lungi precum tunelul...Mai mult, odata intrata in tunel coloana respectiva poate
LEVST.
03 Mai 2017

-cont- "...coloana respectiva poate fi oprita si va fi la adapost , pana se termina bombardamentul...Si chiar mai mult, daca un tunel-in extremis- va fi afectat, celalalt poate prelua traficul auto pe doua sensuri, iar trenurile pot circula fara restrictii, pentru ca oricum nu trece un tren la fiecare 5 minute, timpul necesat parcurgerii respectivului tunel...Inca mai este timp de a se schimba proiectul, insa daca este facut cu dedicatie e greu, mai ales ca tunelul " nu se vede", iar conducatorii vor ca poporul sa vada ceva si sa se uimeasca de realizarile lor...Si este imposibil de schimbat, daca arhitectul/ constructorul, etc., este sotia/sotul lu' cutare, pentru ca stim ca nevasta lui antonescu si nevasta lui ponta, alaturi de fata lui basescu si prietena lor monika machiavella, au fost cele mai destepte si cele mai si mai, si au fost europarlamentare, iar ce a ramas dupa ele si sotii/tatii/prietenii lor, se vede: o tara in plin si total dezastru...
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray