2019-10-21 18:10

Tupeu de cablist

 |  18:27

P24

Nu avem de unde alege, iar Protecţia Consumatorului acţionează doar când vrea ea. Operatorii de cablu disponibilizează specialiştii, în favoarea tinerilor tupeişti, care dau din picioare când li se cer informaţii concrete şi clare. Experienţa mea cu cel mai mare operator de cablu din ţară, RCS-RDS, a fost teribilă.

Ani în şir mi-a funcţionat internetul sub orice critică. Am ajuns să plătesc un abonament mai mare doar ca să am o viteză normală de internet. Inutilă speranţă. Aproape săptămânal reclamam situaţia, nu se deranja nimeni. Ulterior, am aflat că problema era la instalaţia de pe bloc, pe care refuzau să o regleze. Când am reziliat contractul, am fost taxată cu o restanţă de 20 de lei pentru că pierdusem capacul de la memory-stick. Oricum, mă bucuram că scăpasem de ei. M-am dus la UPS. Totul a decurs bine, până de curând. Abia începuse week-end-ul şi voiam să mă relaxez cu un film. Chiar reţinusem postul şi ora de difuzare a filmului. Dar, ce să vezi? Posturile pe care le plăteam în afara pachetului de bază nu funcţionau. Sun la suportul tehnic al UPS. Fără nicio verificare, mi se spune că s-a demagnetizat cartela care decodifică semnalul. Aşadar, trebuie să mă duc la o filială UPS să cer alta. Nu m-am necăjit prea tare, că oricum voiam să mă duc să plătesc factura curentă, dar cum era posibil să funcţioneze canalele din pachetul de bază, iar cele plătite extra nu. I-am spus operatorului că îl suspectez de “prosteală”, dar îi acord o şansă. A doua zi, coadă mare la casierie. Mai mulţi oameni aveau probleme ca şi mine. “Hm, nu e a bună”, mi-am zis în sinea mea. Casiera, care schimba aparate, echipamente, dar încasa şi bani pe facturi, era teribil obraznică dacă cereai informaţii. Când nu mai avea argumente spunea că e însărcinată şi trebuie lăsată în pace. Episodul trist de la reprezentanţa UPS parcă prevestea ceva şi mai rău. Ajunsă acasă, am montat cartela în televizor. Ce să vezi!? Nici nu intra ca lumea în aparat, iar de vizionat programele din extra pachet nici vorbă. Sun din nou la suportul tehnic. Aceeaşi poveste. Ba nu am introdus ca lumea cartela, ba televizorul meu trebuie “resetat”. “Dacă vă trimit echipa tehnică, plătiţi deplasarea”, mi-a spus corporatista. Parcă eram într-un film cu proşti. Sun la serviciul comercial şi spun că vreau să mi se deducă din factură zilele în care nu am beneficiat de posturile plătite extra. Mi se răspunde că nu există niciun şef şi nu se poate, deşi în contract se spune că firma se obligă să repare defecţiunea în 48 de ore. Unde eşti Ţepeş, Doamne!


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-08-23



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray