2019-11-22 10:35

UPDATE. Percheziţii DNA la Oficiul de Păţi pentru Dezvoltare Rurală Braşov într-un caz de corupţie cu fonduri europene

 |  09:06
UPDATE. Percheziţii DNA la Oficiul de Păţi pentru Dezvoltare Rurală Braşov într-un caz de corupţie cu fonduri europene

DNA a precizat miercuri, într-un comunicat de presă, că procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție desfăşoară mai multe percheziţii domiciliare în locații situate în judeţul Braşov, din care una este sediul unei instituții publice într-un caz de corupţie cu fonduri europene.

UPDATE, ora 9.40 Procurorii DNA efectuează 27 de percheziţii în judeţul Braşov, printre care şi la sediul Oficiului Judeţean de Păţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, au precizat surse judiciare, citate de Mediafax.

Potrivit sursei citate, la finalul percheziţiilor vor fi duse la audieri cinci persoane, printre care şi doi oameni de afaceri. 

Potrivit sursei citate, procurorii DNA efectuează cercetări într-o cauză penală ce vizează suspiciuni privind săvârșirea, în perioada 2011-2014, a unor presupuse infracțiuni de corupţie şi obţinere nelegală de fonduri europene.

Astfel, în cursul zilei de 27 august 2014, ca urmare a obținerii autorizărilor legale de la instanța competentă, sunt efectuate un număr de 27 percheziții domiciliare în locații situate în judeţul Braşov, din care una este sediul unei instituții publice.

În cauză, procurorii beneficiază de sprijin de specialitate din partea Serviciului Român de Informații, precum și al Brigăzii Speciale de Intervenție a Jandarmeriei. 


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-08-27



Parerea ta...

JAF ???
27 Aug 2014

Amatorism, explicaţii şi nervi. Trenul de marfă a deraiat în jurul orelor 24.00 şi a trebuit să treacă încă vreo 5-6 ore până când un specialist al Autorităţii Feroviare Române (AFER) a făcut constatarea la faţa locului. Abia după aceea, când s-au ivit zorile, au început să se agite și ceferiştii din zonă. Între timp, oamenii din trenurile staţionate au trăit clipe de coşmar. Nimeni nu-i informa despre ce se întâmplă. Le era sete, pieduseră legăturile către alte destinaţii, mulţi dintre ei nu aveau bani de un pahar cu apă. Ce intervenţii prompte? Ce grijă faţă de călători? Poveşti de adormit copiii! Oficialii CFR Marfă se bâlbâiau în explicaţii, cei de CFR SA căutau scuze, iar un director de la CFR Călători încerca să ne convingă la televizor că iarna nu-i ca vara. Nu a existat o coordonare unitară. Nici nu avea cum. De ce? Directorul interimar de la CFR Călători, Vasile Secară, era în concediu, cel de la CFR SA, Macarie Moldovan, era şi el ieşit din decor, iar cel de la CFR Marfă, George Buruiană, nu era de găsit. Cel care trebuia să coordoneze întreaga operaţiune din zonă, adică directorul Sucursalei de Transport Feroviar de Călători Braşov, Gheorghe Rădulescu, a stat în birou şi se uita la televizor, fără să se implice în deblocarea situaţiei. Poate era preocupat cu salubrizarea gărilor şi a vagoanele CFR, că doar cu aşa ceva se ocupa. Abia după aproape 12 ore circulaţia feroviară a fost restabilită, dar nimeni nu a fost tras la răspundere pentru brambureala generată de deraierea marfarului.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray