2019-06-17 11:54

PLIANTE PSD, împărțite pensionarilor de poștași. Cum răspunde Poșta Română

 |  16:40
PLIANTE PSD, împărțite pensionarilor de poștași. Cum răspunde Poșta Română

Deputatul liberal Gigel Știrbu scrie luni pe Facebook că, "începând din această dimineață, toți poștașii au fost puși să semneze un angajament prin care se obligă să ducă la fiecare pensionar în parte un pliant cu destule pagini, făcut de PSD." Contactați de HotNews.ro, oficialii companiei au precizat că Poșta distribuie la nivel național materialele de promovare PSD pentru alegerile europarlamentare din acest an, pe baza unui contract comercial plătit și a unui serviciu pentru care a transmis oferte tuturor partidelor.

"Începând din această dimineață, toți poștașii au fost puși să semneze un angajament prin care se obligă să ducă la fiecare pensionar în parte un pliant cu destule pagini, făcut de PSD.Nu au voie să vorbească despre asta, dar interesant este faptul că tipul care m-a sunat, mi-a spus că pe zona lui doar 3 pensionari sunt pro PSD iar restul nu-i mai deschid ușa dacă face asta. Cică denigrează PNL la greu, iar poștașii nu vor să le ducă." scrie Gigel Știrbu pe FacebookReacția Poștei: Livrarea materialelor de promovare se face la nivel național în baza unui contract comercial plătitContactați de HotNews.ro, oficialii Poștei Române au precizat că "livrarea materialelor de promovare se face la nivel național" și au furnizat următoarele detalii:

"Poşta Română este companie cu acţionariat majoritar de stat, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională, şi nu este instituția publică finanțată din bani publici. Activitatea operatorului naţional de servicii poştale se derulează în concordanţă cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr.13/2013 privind serviciile poştale, cu modificările şi completările ulterioare, şi se suține din bugetul propriu.     Poşta Română distribuie materialele de promovare PSD pentru alegerile europarlamentare din acest an, pe baza unui contract comercial plătit.Modalitatea de distribuţie este stipulată în contractul dintre părţi şi este specifică serviciului POSTMESAGER PLUS. Valoarea contractului este de 925.000 lei care au fost deja virati companiei.     Compania Naţională Poşta Română respinge orice acuzaţie de partizanat politic şi, similar celorlaţi operatori de profil care activează pe piaţa serviciilor poştale. Potrivit prevederilor legale, beneficiarul serviciilor prestate este cel care trebuie să-şi asume întreaga răspundere pentru conţinutul de text şi imagine a trimiterii, în cazul în care acestea încalcă legislaţia ţării sau normele specifice în domeniu.     

De asemenea, în perioada de precampanie pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019, Poșta Română a trimis oferte fiecarui partid, formaţiune și candidaţilor independenţi pentru promovarea serviciilor de distruibuire neadresată (Postmesager, Postmesager Plus și Postcatalog) ataşat, oferta detaliata de marketing care se regaseste si pe site-ul Postei Romane".Pe site-ul companiei se arată că "în perioada de precampanie, dar și în campania electorală pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019 care va începe în curând, Compania Națională POȘTA ROMÂNĂ oferă fiecărui partid, formațiune politică și candidaților independenți, oportunitatea să-și expună programele electorale. Cu o prezență, practic, în fiecare așezare umană din România, cu acces la peste 8,9 milioane de adrese poștale, serviciile de marketing neadresat sunt un vehicul perfect pentru diseminarea mesajelor dumneavoastră."


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-04-01



Parerea ta...

ANONIM
01 Apr 2019

Pnl.istul asta ȘTIRB....este si.la minte așa?? Ce imi este gigel ....sau dorel ...tot pielea...p ....este
ANONIM
01 Apr 2019

TICALOSIA INGROAPA ROMANIA.........
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


loading...


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray