2019-08-24 10:54

Un tren cu navești a luat foc în zona Neptun

 |  00:23
Un tren cu navești a luat foc în zona Neptun

Un tren plin cu navetiști a luat foc, marți seară, în zona stațiunii Neptun. Potrivit martorilor, trenul care se deplasa dinspre Constanța către Mangalia, s-a oprit la un moment dat, iar din locomotivă a început să iasă fum, transmite Reporterntv.ro.

Oamenii au povestit cum nimeni nu le-a spus să se dea jos din trenul care avea să se transforme în scrum, iar la un moment dat, conductorul era ars pe mâini și pe față pentru că a încercat să stingă singur flăcările.

'Am sunat la 112, iar la solicitare unei ambulanțe ni s-a specificat de către cei de la Dispecerat că va veni de la Constanța. Într-un municipiu ca Mangalia, atunci când ceri o ambulanță, se pare că ți se aduce de la Constanța', a declarat un martor.

Din fericire, toți oamenii au reușit să iasă la timp din vagoane, iar locomotiva a ars în totalitate. Singurul rănit a fost conductorul care a ajuns, într-un final, la spital pentru a-i fi acordate îngrijiri medicale.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-11-30

GALERIE MEDIA




Parerea ta...

JAF LA CFR CALATORI ?
30 Noi 2016

“După ce s-a îmbolnăvit fix când un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Călători Cluj, Vasile Secară a fost “uns” în funcţia de director CFR Călători la nivel naţional. Nu au contat neregulile găsite la Cluj, ci au fost mai puternice “pârghiile trandafirii” de care Secară s-a ajutat să ajungă în top. La Cluj, Secară se poate mândri cu un contract de închiriere încheiat între CFR Călători Cluj și SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de către directorul Secară, care nu a mai organizat o licitație, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decât terenul respectiv şi l-au şi intabulat. Pe vremea comuniştilor, Vasile Secară a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. După anii 90, a devenit pesedist şi inginer şef în gara clujeană, apoi şef adjunct de staţie şi şef de gară. În momentul de faţă, la Vasile Secară au rămas neschimbate cel puţin două caracteristici: PSD şi şefia. Înainte de Paşte in 2014 , clujeanul a fost numit şef la CFR Călători în noua structură de conducere a companiei. Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Călători Cluj în urma unor controale făcute de CFR CALATORI SA şi Ministerul Transporturilor. În timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secară s-a îmbolnăvit brusc şi a intrat în concediu medical. Mai amuzant este şi că verificările respective s-au “îmbolnăvit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicităţii. Un audit degeaba. Timp de mai bine de 10 ani la conducerea regionalei clujene a CFR Călători a fost menţinut Vasile Secară, iar demiterea lui a venit ca urmare a mai multor controale venite de la CFR CALATORI SA şi Ministerul Transporturilor. Conform unor informaţii, cireaşa de pe tortul fostului director Secară ar fi un contract de închiriere încheiat între CFR Călători Cluj și SC Energobit care
CRISTI
30 Noi 2016

Trioul Dorobantu Valentin , Secara Vasile, Szentes Iosif si afacerile “in totalitate legale” de la CFR Calatori ? Prin anul 2013 actualul puscarias Fenechiu il numea pe actualul penal Dorobantu manager general la CFR Calatori Bucuresti si din acest moment incepe dezastrul pentru societate si angajatii acesteia ! Schema falimentarii fortate a CFR Calatori, prin care cele mai bune rute aflate de ani de zile in portofoliul CFR Calatori au fost abandonate pentru a putea fi preluate din mers de catre unii operatori privati. Care au impuscat astfel doi iepuri dintr-o lovitura, pe langa cursele oricum extrem de profitabile, ei devenind automat si beneficiarii generoaselor subventii acordate de catre Ministerul Transporturilor pentru segmentul feroviar. Insa concomitent cu aplicarea acestei strategii, managerul Valentin Dorobantu nu s-a sfiit sa acorde si direct catre clientii politici sume uriase de bani din bugetul public. Record absolut Concurenta in domeniu este una acerba, din moment ce sifonarea banilor de la buget a ajuns in Romania zilelor noastre un adevarat sport national. Deocamdata se verifica un lot de 152 de contracte semnate de catre managerul CFR Calatori si prin care compania de stat s-a obligat la plati consistente aproape exclusiv pentru unul si acelasi beneficiar. Iar dintre cele 152 de contracte doar unul singur a fost acordat prin organizarea unei licitatii cum scrie la carte! Negociere fara publicare Valentin Dorobantu nu a avut nicio greata in a arunca zeci de milioane de euro mereu catre aceleasi firme de casa. Conform informatiilor intrate in posesia noastra, din cele 152 de contracte, unul singur a fost acordat prin organizarea unei licitatii cum scrie la carte!
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray