2019-11-18 16:47

Un tren de marfă a deraiat. Circulaţia feroviară este închisă între staţiile Voşlăbeni şi Izvorul Mureşului

 |  10:28
Un tren de marfă a deraiat. Circulaţia feroviară este închisă între staţiile Voşlăbeni şi Izvorul Mureşului

Un tren de marfă a deraiat iar circulaţia feroviară între staţiile Voşlăbeni şi Izvorul Mureşului, în Harghita, a fost închisă. De asemenea, patru trenuri de călători staţionează în acest moment în zonă, până la finalizarea intervenţiei.

CFR Călători a anunţat că circulaţia feroviară a fost închisă începând din noaptea de joi spre vineri, când s-a produs deraierea de o osie a locomotivei unui tren de marfă.

Din cauza faptului că secţia de circulatie Voşlăbeni - Izvorul Mureşului este dotată cu linie simplă, s-a impus suspendarea temporară a circulaţiei trenurilor. Măsura este menţinută şi la această oră, deoarece echipele de intervenţie încă desfăşoară operaţiuni de repunere pe şină a locomotivei.

Potrivit CFR Călători, până la restabilirea circulaţiei, patru trenuri de călători staţionează temporar astfel: IR 1945 (Mangalia - Satu Mare) staţionează în Siculeni de la ora 00.25, IR 1642 (Dej - Bucureşti Nord) staţionează în Gheorghieni de la ora 2.12, IR 1641 (Bucureşti Nord - Dej) staţionează în Siculeni de la ora 3.00 şi IR 407-2 (Episcopia Bihor - Braşov) staţionează în Voşlăbeni de la ora 6.33.

De asemenea, alte două trenuri (IR 1644 Sighetu Marmaţiei - Bucureşti Nord şi trenul international 366-1 Braşov - Budapesta) au fost deviate pe rută ocolitoare. Călătorii care aveau bilete pentru destinaţiile dintr-una din staţiile de pe ruta pe care a fost anulat, au fost direcţionaţi către următoarele trenuri din programul de circulaţie.

CFR Călători a precizat că pasagerii care nu mai doresc să-şi continue călătoria vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor de călătorie pentru parcursul neefecutat.

Companiile feroviare CFR SA şi CFR Călători cer scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de acest eveniment şi recomandă publicului călător ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre întârzierile care se înregistrează în traficul feroviar la staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la telefon 021/9521.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-08-22



Parerea ta...

UN CETATEAN REVOLTAT
22 Aug 2014

Rusine CFR!!!Calatorii nu conteaza pentru cei de la CFR. Nici dupa aproape 11 ore nu au fost in stare sa puna la dispozitia calatorilor un autobuz pentru a-i duce macar pana la Miercurea Ciuc.Sau, in cel mai rau caz sa-i devieze pe o ruta ocolitoare. Dar totul costa bani,iar CFR-ul vrea sa faca profit cu orice pret...in buzunarele sefilor. Infrastructura feroviara este distrusa din cauza indiferentei manifestate de cei care conduc aceasta companie.Scuzele CFR-ului pentru "disconfortul creat" (intarziere de cel putin 12 ore!)sunt doar pentru adormit copii mici.
TUPEU FARA MARGINI?
23 Aug 2014

Sub privirea neputincioasa a Ministrului Transporturilor, subalternii isi fac in continuare de cap? “Prin intermediul Directiei de Achizitii de la CFR Călători, s-a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la multe milioane de euro. Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă,fostul manager CFR Călători, Valentin Dorobanţu et comp. a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regiza în zona transportului feroviar de călători. Practic,fostul manager de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat si prin castigarea acestui contract?” DNA, DIICOT, Corpul de Control al Ministrului Transporturilor, Curtea de Conturi,ANRMAP, etc. sa controleze toate, deci , toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori? Ar fi interesant si nu numai…
CRISTI
23 Aug 2014

Groparii CFR Calatori? Organele abilitate ale statului trebuie sa intervina urgent ! În timp ce fostul manager privat Valentin Dorobanţu impreuna cu directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu au risipit banii societății prin achiziţionarea de bunuri şi servicii inutile, dar mai ales pe carburanţi luaţi la preţuri astronomice, compania se scufundă în datorii(a se verifica incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli cel putin la nivelul anului 2013).Ca si cum societatea ar fi pe profit, in continuare banii CFR Calatori sunt “praduiti” fara mila de aceiasi directoare de achizitii care surprinzator se mai afla si acum in functie? Dl. IOAN RUS, Ministrul Transporturilor, se pare ca va asumati o anumita raspundere?
"BENEFICIAR" SERVICII CFR
23 Aug 2014

Am fost in tren la vagon de dormit cu un copil. !2 ore intarziere , apa, sandwich-urile si cafeaua de la CFR au fost numai in ziare . Din Dej pana in Satu Mare am fost mutati in vagaoane de clasa a doua desi am platit bilete la vagon de dormit . Bataie curata de joc.
ALOOOOO, DL. IOAN RUS
24 Aug 2014

Afaceri "marca inregistrata"ale directoarei de achizitii, CARMEN MARIA POPESCU? In timp ce calatorii blocati 12 ore in Harghita reclamau mizeria din vagoanele de calatori si mirosul insuportabil emanat din toaletele nefunctionale,CFR CALATORI CHELTUIE MILIOANE DE EURO ANUAL pentru serviciile de salubrizare vagoane si spatii. Abonatii la contracte de milioane de euro incheiate de CFR Calatori pentru salubrizare , bineinteles doar cu firmele de casa ale directoarei de achizitii? Sa amintim doar cateva dintre ele :Romprest, 11 Frangers SRL ,Euro Construct SA,Ghenuta SRL,Tibob srl,ESC Servicii Curăţenie,Locomotiva SRL,etc. Toate atribuite "in totalitate legal" prin negociere si nu prin licitatii publice.
ZIARE.VO
24 Aug 2014

IN TIMP CE PENTRU CEI 14 000 DE ANGAJATI S-AU ACORDAT CATE 8(OPT)ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT DE FIECARE, IN TIMP CE DREPTURILE BANESTI CASTIGATE DE ANGAJATI IN INSTANTA SUNT ESALONATE PE ANI DE ZILE, IN TIMP CE BANII SOCIETATII SUNT CHELTUITI PE ACHIZITII INUTILE SI LA PRETURI ASTRONOMICE… "Bonusuri ILEGALE de peste un milion de euro la MINISTERUL TRANSPORTURILOR . Şi director şi administrator O situaţie inedită a fost descoperită de auditorii de conturi la companiile feroviare – CFR Călători, CFR Marfă şi CFR SA. La aceste societăţi, directorii au beneficiat, pe lângă remuneraţia de director general, şi de indemnizaţie de membru în Consiliul de Administraţie. Totodată, inspectorii de conturi au constatat că membrii Consiliilor de Administraţie au primit ilegal şi indemnizaţii suplimentare pentru activitatea desfăşurată în cadrul comitetelor constituite în cadrul societăţilor respective. Ingineriile financiare regizate la CFR Călători de către managerul “Smart” Valentin Dorobanţu, au fost descoperite şi de către Curtea de Conturi a României. “Contractul de mandat a lui Valentin Dorobanţu a fost încheiat pe 26.04.2013, (n.r. – adică în timpul mandatului lui Relu Fenechiu), remuneraţia a fost stabilită în cuantum de 7.000 de euro net”, iar “contractele de mandat, prin care a fost stabilită remuneraţia netă a membrilor CA la nivelul sumei de 2.000 de euro şi suplimentar 250 de euro net pentru calitatea de membru în comitetele consultative organizate la nivelul CA, au fost încheiate în data de 24.04.2013″. Ulterior, “prin acte adiţionale la contractul de mandat anterior intrării în vigoare a OUG 51/2013, indemnizaţia lunară a membrilor CA a fost modificată la suma netă de 315 euro”. Mai mult, auditorii de conturi au constatat că “pe lângă bonusul anual care va fi acordat în funcţie de realizarea indicatorilor de performanţă, aceştia urmează să primească o indemniza
ANI
27 Aug 2014

Amatorism, explicaţii şi nervi. Trenul de marfă a deraiat în jurul orelor 24.00 şi a trebuit să treacă încă vreo 5-6 ore până când un specialist al Autorităţii Feroviare Române (AFER) a făcut constatarea la faţa locului. Abia după aceea, când s-au ivit zorile, au început să se agite și ceferiştii din zonă. Între timp, oamenii din trenurile staţionate au trăit clipe de coşmar. Nimeni nu-i informa despre ce se întâmplă. Le era sete, pieduseră legăturile către alte destinaţii, mulţi dintre ei nu aveau bani de un pahar cu apă. Ce intervenţii prompte? Ce grijă faţă de călători? Poveşti de adormit copiii! Oficialii CFR Marfă se bâlbâiau în explicaţii, cei de CFR SA căutau scuze, iar un director de la CFR Călători încerca să ne convingă la televizor că iarna nu-i ca vara. Nu a existat o coordonare unitară. Nici nu avea cum. De ce? Directorul interimar de la CFR Călători, Vasile Secară, era în concediu, cel de la CFR SA, Macarie Moldovan, era şi el ieşit din decor, iar cel de la CFR Marfă, George Buruiană, nu era de găsit. Cel care trebuia să coordoneze întreaga operaţiune din zonă, adică directorul Sucursalei de Transport Feroviar de Călători Braşov, Gheorghe Rădulescu, a stat în birou şi se uita la televizor, fără să se implice în deblocarea situaţiei. Poate era preocupat cu salubrizarea gărilor şi a vagoanele CFR, că doar cu aşa ceva se ocupa. Abia după aproape 12 ore circulaţia feroviară a fost restabilită, dar nimeni nu a fost tras la răspundere pentru brambureala generată de deraierea marfarului.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray