2020-04-10 00:28

Avertisment: Este coronavirusul de origine EXTRATERESTRĂ? Un meteorit purtător reperat pe cerul Chinei

“Știi ce? Poate că ar trebui să reconsiderăm acest lucru despre căutarea vieții în alte lumi. Ar fi bine să găsești, desigur. Dar asta nu înseamnă că ne putem descurca - biologic, epidemiologic și cel mai important, emoțional”.

Aceasta scria Time, la începutul lui martie, acordând un amplu spațiu tratării unei “probleme” care, privită cu atenție, nu poate fi teorie a conspirației. Sau... Mai bine să parcurgem câte ceva din ce spune și transmite (ca mesaj, poate subliminal…) Time. În prezent, ne aflăm în mijlocul unei panici globale aproape de ceea ce, în anumite privințe, este ceva care are propria sa formă de viață extraterestră, sau cel puțin necunoscută anterior: virusul SARS-CoV-2 - ce provoacă boala cunoscută sub numele de COVID-19, notează Time. Când era scris acest articol au existat “aproape 90.000 de cazuri confirmate în întreaga lume, în 68 de țări, ceea ce a dus la peste 3.000 de decese. Zborurile au fost întrerupte, conferințele internaționale de afaceri au fost anulate, Jocurile Olimpice de la Tokyo sunt amenințate și are loc o recesiune globală. Săptămâna trecută în SUA, Dow Jones Industrial Average a avut cea mai proastă săptămână de la recesiunea din 2008 și 2009, vărsând o treime din câștigurile sale de la alegerile din 2016, cea mai mare parte din cauza temerilor de impactul COVID-19”.

Americanii caută viață microbiană

Jeffrey Kluger, semnatarul articolului, semnalează că, în general, umanitatea suferă efectele bolii. Și că virusul apărut în Wuhan a scos la iveală un fel urât de comportament. “Un tânăr asiatic-american de 16 ani a fost agresat la un liceu din California și acuzat că a purtat virusul. În Coreea de Sud, un sentiment latent anti-chinez a ieșit la iveală, se pare că magazinele au pus panouri pe care scria <Fără chinezi>”. O creștere a cazurilor mortale de coronavirus în afara Chinei crește îngrijorarea că focarul a ajuns într-o nouă etapă și ar putea continua răspândirea globală în țări și mai vulnerabile.

Kluger mai scrie în Time că acest COVID-19 este o problemă total terestră, care nu are nicio legătură cu spațiul, totuși, chiar dacă virusul face ravagii, NASA este pregătită să lanseze un nou rover pe Marte în iulie! Care va căuta viața microbiană și va aduna mai multe probe de rocă și sol, care vor fi readuse pe Pământ…Pe de o parte, nu există aproape nici un risc de contagiune. După cum a arătat Space.com, NASA are o istorie lungă în ceea ce privește protejarea Pământului de pericolele de pe alte planete. Agenția spațială are chiar o întreagă divizie dedicată acestui obiectiv, cunoscută oficial ca Office of Safety and Mission Assurance (OSMA), dar mai frecvent cunoscută și descriptivă sub denumirea de Office Planetary Protection, după cum spune Kluger, care continua analiza, bineînțeles.

Contaminarea Pământului cu viața extraterestră

“Așa cum afirmă OSMA, misiunea sa este de a și de a <împiedica riguros contaminarea înapoi a Pământului de viața extraterestră>. Dacă aveți vreo întrebare despre care dintre aceste declarații ale misiunii este cea mai importantă, trebuie doar să luați în considerare diferența dintre o promisiune de a „controla cu atenție” și de a „împiedica riguros”, spune Kluger. Cea mai vastă experiență a NASA cu riscul de contaminare înapoi a fost în perioada Apollo, când atât probele lunare, cât și oamenii care au fost pe lună s-au întors pe Pământ. Pentru primele trei aterizări, echipajele nu au deschis trapa decât după stropire cu dezinfectant și înmânarea costumelor protectoare. De la nava de recuperare, membrii echipajului au fost duși la Houston, unde au fost ținuți trei săptămâni în izolare. Echipajele erau - așa cum s-ar putea aștepta - după ce au vizitat o lume fără aer, fără apă, care nu aveau deloc patogeni lunari, iar procedura de carantină a fost abandonată pentru ultimele trei misiuni lunare.

“Dacă este cazul, nu numai că i-am găsit pe marțieni, ci suntem marțieni!”

Cu Marte e diferit…Pentru că Marte, care a avut cândva apă, s-ar putea să fi avut o viață destul de agitate…După cum subliniază Space.com, citat de către Kluger, este posibil ca viața pământească și viața potențială marțiană să fie chiar correlate. Astfel, pe meteoriții de pe Marte, care au lovit Pământul cu miliarde de ani în urmă, ar putea fi microorganisme care au supraviețuit călătoriei, dând naștere vieții aici. “Dacă este cazul, nu numai că i-am găsit pe marțieni, ci suntem marțieni!”, scrie jurnalistul în Time. Dar orice relație între viața pământească actuală și cea marțiană ar putea crește riscul ca microbii marțieni să ne găsească pen oi drept gazde ospitaliere…

Șansele de a găsi viață pe Marte sunt necunoscute. Riscul de a scăpa un agent patogen și de a avea o pandemie care rezultă de aici, nu este imposibil. Chiar și în laboratoarele de nivel 4 - cel mai strict tip de instalații  - există întotdeauna șanse diferite de a scăpa ceva. Așadar, imaginați-vă că a făcut-o și oamenii s-au infectat. Înlăturați pentru o clipă impactul asupra sănătății lor, nu ar fi ei doar rasați, ci și extratereștri - cumva nu mai sunt pe deplin umani? Să lăsăm acest lucru doar la nivelul unui mic :avertisment de pe Marte”. Căutarea vieții pe alte lumi este o manifestare a interesului nostru “consumator” și, în unele moduri, o manifestare a iubirii noastre pentru alte lucruri vii. Bătălia împotriva SARS-CoV-2 este o marcă a ceea ce poate face omenirea atunci când unul dintre aceste “lucruri vii” ne amenință pe toți - un colectivism care se află printre cele mai înalte calități ale noastre. Restul, vom vedea…

Ce susține astrobiologul. Un meteorit a adus particule virale

Pe de altă parte, Daily Mail nota mai recent, pe 12 martie, că printre oamenii de știință care susțin că acest coronavirus provine din spațiu se numără și astrobiologul Chandra Wickramasinghe. Care spune că vântul puternic răspândește Covid-19 pe latitudini de 40-60 °. "Izbucnirea bruscă a unui nou coronavirus este foarte probabil să aibă o legătură spațială", a spus profesorul Wickramasinghe pentru „Express” în februarie. Mai precis, omul de știință care crede că acest coronavirus a venit din spațiu adus de un meteorit, iar vântul își face acum treaba mai departe. Un meteorit a fost reperat pe cerul Chinei, pe 11 octombrie 2019 - https://www.youtube.com/watch?v=t9akUa5LUkQ

Acest meteorit a fost văzut ca o minge de foc strălucitoare, care zbura pe cer în nord-estul țării, în jurul orei 12:16, pe 11 octombrie anul trecut. Mai multe înregistrări de supraveghere au surprins momentul în care cerul nopții este iluminat brusc de o explozie. Lumina crește și descrește în intensitate. Potrivit cercetătorilor  meteoritul a intrat în atmosfera terestră și a explodat înainte să se prăbușească în provincia Songyuan, Jilin. Explozia a fost remarcată de locuitori din mai multe orașe, printre care Harbin, Changchun și Shenyang. Un grup de cercetători de la Muzeul din Jilin a demarat la momentul respective căutările pentru “obiectul misterios”, dar nu a fost identificat locul impactului. Orașul Jilin, fosta capitală a provinciei din nord-estul Chinei s-a confruntat cu mai multe căderi de meteoriți de-a lungul timpului, în 1976 fiind descoperit un corp ceresc de 1,770 de kg, acesta fiind păstrat în prezent la Muzeul meteoriților din localitate și constituind cel mai mare meteorit cercetat vreodată pe Pământ.

Meteoritul din octombrie 2019 s-a dezintegrat în atmosferă…Profesorul Chandra Wickramasinghe de la Centrul pentru Astrobiologie Buckingham susține că meteoritul care a venit peste China în octombrie a eliberat particule virale. Odată ajuns în stratosfera superioară, virusul a căzut fie pe Pământ, fie a fost prins în curenții de aer stratosferici care înconjoară Pământul, mai notează Daily Mail.

De aici, virusul s-a răspândit de-a lungul „unei benzi globale cuprinse între 40-60 ° latitudine nordică”, toate „cazurile puternice principale” apărând exact de-a lungul acelui interval ”, a spus profesorul. Experții în boli infecțioase au demontat afirmația profesorului Wickramasinghe, observând că COVID-19 este similar cu alte coronavirusuri cunoscute. Astrobiologul este un susținător al „panspermiei” - teoria conform căreia viața este însămânțată în univers, călătorind pe meteori, comete și praf spațial. În sprijinul teoriei, el a subliniat „aspectul remarcabil” potrivit căruia focarul de coronavirus s-a produs în aceeași regiune din China unde s-a văzut bulina de foc. El a adăugat că crede că meteoritul „conținea, înglobat în el, o monocultură de particule infecțioase de virus 2019-nCoV care au supraviețuit în interiorul meteorului incandescent”.

„Credem că agenții infecțioși sunt prevalenți în spațiu, transportați pe comete și pot cădea către Pământ prin troposferă. Credem că acestea au trecut în timp pentru a produce epidemii pe Pământ”, e de părere profesorul. Comunitatea științifică a respins, însă, în mare parte afirmațiile profesorului Wickramasinghe.

Epilog